ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۷ (قسمت اول)

هر ساله ما شاهد عرضه انیمیشن های بسیار زیبایی هستیم که امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. اگرچه درست است که هنوز راه زیادی تا پایان سال ۲۰۱۷ باقی مانده اما با اینحال تا اینجای کار هم انیمیشن های بسیار موفقی به اکران عموم در آمده اند که مطمئنا دیدنشان برای افراد خردسال و یا حتی بزرگسال خالی از لطف نیست.

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

در همین راستا وبسایت فیلم مترجم درصدد است با تهیه این مقاله کوتاه، شما را با لیستی از بهترین انیمیشن های امسال آشنا کند.

The Lego Batman Movie
وضعیت : اکران شده
بعد از فیلم نه چندان موفق Batman V Superman این انیمیشن Lego Batman است که با کیفیت بسیار مطلوبش طرفداران این قهرمان محبوب را خشنود کرده است! در این انیمیشن شهر گاتهام دستخوش تغییرات زیادی شده است و دیگر مانند گذشته نیست؛ از اینرو اگر بتمن میخواهد این شهر را از تصاحب خصمانه جوکر نجات دهد ناچار است که عملیات های فردی را کنار بگذارد و با بقیه همراه شود. در اینجا ما شاهد بتمنی هستیم که مجبور است با افراد دیگر همکاری کند تا شاید از این طریق بتواند جلوی بزرگترین دشمن خود یعنی جوکر را بگیرد. البته فراموش نکنیم که از همان آغاز این راه افرادی همچون رابین و آلفرد هستند که بتمن را یاری کنند.
تماشای تریلر The Lego Batman Movie در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
Despicable Me 3
وضعیت : اکران شده
مینیون های بدجنس امیدوار بودند که بعد از اخراج “گرو” توسط رئیس جدید گروه ضد تبهکاران، او به دنیای جرم و جنایت برگردد. اما در کمال تعجب “گرو” به جای اینکار تصمیم میگیرد که همچنان بازنشسته باقی بماند و برای اولین ملاقات با برادر دو قولویش به کشور اروپایی”فریدُنیا” سفر کند. پس از سفر به مکانی جدید و بعد از آشنایی دو برادر با یکدیگر، ناگهان آنها خود را در مخمصه ای جدید پیدا میکنند. مخمصه ای که در آن باید فرد زیرکی به نام “بلاتزار برات” ستاره دهه ۱۹۸۰ که اکنون قصد دارد از دنیا انتقام بگیرد را از بین ببرند.
 تماشای تریلر Despicable Me 3 در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
Cars 3
وضعیت : اکران شده
با به روی کار آمدن اتومبیل های نسل جدید و تندرو، مک کوئین افسانه ای، خود را در وضعیتی میبیند که به ناچار باید از دنیای مسابقات خداحافظی کند. اما او که همچنان امیدوار است در این ورزش باقی بماند به دیدار “کروز رامیرز” یک تکنیسین جوان که برنامه های خاص خود را برای برنده شدن دارد میرود و با کمکِ او و با الهام از افسانه “هادسون هرنت” و همچنین یک سری تغییرات جزئی، خود را برای شرکت در بزرگترین رویداد ورزشی آماده میکند. اما آیا مک کوئین توانایی رقابت با اتومبیل های جدید را دارد یا اتفاقات دیگری انتظار او را می کشد؟
 تماشای تریلر Cars 3 در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
The Boss Baby
وضعیت : اکران شده
به عقیده راوی این انیمیشن که “تیم” نام دارد و ۷ سال هم بیشتر ندارد، یک کودک جدید با ورود خودش به داخل خانواده همه چیز را تحت تاثیر قرار میدهد. البته قبل از همه چیز این نکته را باید بگوییم که که راوی قصه ما فردی کاملا خیال پرداز و البته غیر قابل اعتماد است! با این حال ماجرا از این قرار است که این کودک جدید که به “بچه رئیس” معروف است، سوار بر یک تاکسی و با کت و شلوار و یک کیف سامسونت وارد خانه ی “تیم” میشود. تیم که پس از مدتی متوجه میشود این بچه رئیس در حقیقت یک جاسوس است و رهبری یک ماموریت مخفی را بر عهده دارد، به سرعت رقابت با برادر جدید خود را کنار میگذارد و با کشیدن طرحی جدید سعی میکند ماموریت سرّی این بچه رئیس را که در واقع یک نبرد حماسی بین توله سگ ها و نوزادان است را خنثی کند.
 تماشای تریلر The Boss Baby در آپارات
ادامه دارد…
———————————————————————————————————————————————————————–
مترجم : مهدی طالبی
منبع : Metacritic

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی