ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تاریخ اکران جان ویک ۴ مشخص شد

پس از شروع بسیار قوی جان ویک ۳، تاریخ اکران جان ویک ۴ مشخص شد! چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن پرطرفدار جان ویک دقیقا دو سال دیگر میهمان سینماها خواهد بود. کمپانی لاینزگیت طی اطلاعیه ای اعلام کرد که جان ویک ۴ به تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ در سینماها اکران خواهد شد. این کمپانی طی پیامی اظهار داشت که به دلیل استقبال بسیار زیاد هواداران از فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum نسخه بعدی آن را نیز خواهد ساخت. لاینزگیت اطلاعات دیگری درمورد آن به اشتراک نگذاشت.

اما فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum هفته نخست اکران فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. این فیلم با فروش ۵۶٫۸ میلیون دلار در امریکای شمالی توانست به صدر نشینی سه هفته ای Avengers: Endgame پایان دهد. Avengers: Endgame در هفته چهارم اکران خود فروشی ۳۰ میلیون دلاری را ثبت کرد. در ۶۶ بازار جهانی نیز فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum قادر بود ۳۵ میلیون دلار فروش کند.

جان ویک ۳ توانست بسیار فراتر از پیش بینی ها حاضر شود. این فیلم در بازار جهانی حدودا ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار در هفته ابتدایی اکران خود بلیط فروخت. نسخه سوم مجموعه فیلم های اکشن پرطرفدار جان ویک قادر بود تا بیش از مجموعه فروش جان ویک ۱ و ۲ در هفته نخست اکران فروش کند. جان ویک هفته ابتدایی اکران را با فروش ۱۴٫۴ میلیون دلاری آغاز کرد و دومین نسخه آن در هفته نخست ۳۰٫۴ میلیون دلار فروش داشت. منتقدین نیز نگاه بسیار مثبتی به فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum داشته اند. در سایت مطرح IMDB امتیاز این فیلم ۸٫۲/۱۰ می باشد. از مجموع ۲۳۵ بررسی منتشر شده در سایت Rotten Tomatoes امتیاز این فیلم ۸۸/۱۰۰ است.

داستان فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum درمورد قاتل حرفه ای بازنشسته ای (با بازی کیانو ریوز) می باشد که مورد هدف قاتلان حرفه ای دیگر قرار گرفته است. برای کشتن کیانو ریوز ۱۴ میلیون دلار جایزه تعیین شده است. حال جمعی از قاتلان کارکشته و بیرحم دنیا برای دریافت جایزه به دنبال قتل وی هستند…

کارگردان سه اثر جان ویک، چاد استاهلسکی خود بدلکار پیشکسوت امریکایی می باشد. اما داستان این فیلم بر اساس شخصیت های خلق شده توسط دریک کولستاد صورت می گیرد. وی همچنین نویسندگی این مجموعه فیلم ها را بر عهده داشته است. نکته جالب توجه اینجاست که پیش از اکران بسیار موفق فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum چاد استاهلسکی عنوان کرده بود که در صورت علاقه هواداران به ادامه این مجموعه فیلم بسیار مشتاق است نسخه های بعدی آن را نیز بسازد. او اظهار داشت که بهمراه کیانو ریوز ایده های خوبی برای ادامه داستان این مجموعه فیلم دارد.

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی