ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی بازی Uncharted 4: A Thief’s End

Uncharted 4

حتما تا به حال اسم بازی Uncharted به گوشتان خورده است ! بازی که در سبک اکشن – ماجراجویی با نمای سوم شخص اولین بار در سال ۲۰۰۷ به طور انحصاری برای پلتفرم سونی یعنی PlayStation منتشر شد و توانست هواداران بی شماری در سرتاسر دنیا برای خود دست و پا کند . حال آخرین قسمت از این فرنچایز یعنی Uncharted 4 : A Thief’s End برای کنسول PlayStation 4 کمتر از پنج ماه دیگر عرضه خواهد شد ؛ بنابراین به همین مناسبت وبسایت Filmmotarjem تصمیم به معرفی کوتاه این بازی گرفته است تا شما را بیش از پیش با این عنوان فوق العاده زیبا آشنا کند .

وقایع Uncharted 4 : A Thief’s End سه سال پس از اتفاقات قسمت قبلی یعنی Uncharted 3: Drake’s Deception رخ میدهد . اکنون شخصیت اصلی بازی “ نیتن دریک” از شغل شریف شکار گنج بازنشسته شده است و به زندگی عادی خود در کنار همسرش “الینا فیشر” مشغول است که البته طولی نمی انجامد که این زندگی آرام تبدیل به وضعیتی کاملا متفاوت میشود . اتفاقات این بازی با به میان آمدن برادر نیتن یعنی “سَم” دستخوش تغییرات زیادی میشود ؛ به خصوص زمانی که سَم با مشکلات زیادی مواجه شده است و به همین خاطر از برادرش نیتن تقاضای کمک میکند . در این بازی ما شاهد ماجراجویی نیتن در کنار برادرش سَم خواهیم بود که به دنبال پیدا کردن گنجی ارزشمند مربوط به دزدان دریایی هستند که البته برای یافتن آن سختی های زیادی را متحمل میشوند .

سازنده بازی یعنی Naughty Dog اذعان کرده است که ما در این قسمت شاهد بزرگترین ماجراجویی نیتن دریک خواهیم بود به گونه ای که وی در این راه باید برای حفظ جان عزیزانش چیزهایی را قربانی کند . Josh Scherr یکی از نویسندگان بازی می گوید: “ما سعی داریم نیتن دریک را همانند یک فرد کاملا معمولی نشان دهیم اما بیشتر از آن می خواهیم او جایزالخطا باشد نه فردی که هیچ اشتباهی از او سر نمی زند.” باید دید که آیا Naughty Dog میتواند برای بار دیگر انتظارات را برآورده کند و یک بازی کامل تحویل هواداران دهد. با عرضه این بازی در تاریخ ۷ اردیبهشت سال ۹۵ پاسخ دقیق این سوال را خواهیم یافت .

نویسنده : مهدی طالبی

Uncharted 2

دانلود تیزر بازی Uncharted 4: A Thief’s End

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی