ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

آلیس در آن سوی آینه

alice 3

در جدیدترین قسمت از فیلم “آلیس در سرزمین عجایب“، آلیس جا پای پدرش می گذارد و چند سال را در دریاهای آزاد قایقرانی می کند. پس از بازگشت به لندن، او اتفاقی شیشه ای جادویی را می یابد و به قلمروی خارق العاده عجایب و سرزمین دوستانش که البته دیگر مثل گذشته نیست باز می گردد. “کلاهدوز” ویژگی منحصر به فرد خود یعنی “دیوانگی اش” را گم کرده است، بنابراین میرانا (آنا هاتاوی) سعی دارد برای قرض گرفتن کُره زمان، کره ای فلزی در داخل تالار ساعت بزرگ که تمام زمان را راه اندازی و کنترل می کند، آلیس را راهی کند. او در بازگشتش به گذشته، با دوستان و دشمنانش در نقاط مختلف زندگی ملاقات می کند و در مسابقه ای خطرناک برای نجات کلاهدوز، قبل از آن که مهلتش تمام شود، شرکت می کند.”آلیس در سرزمین عجایب (۲۰۱۰)” باعث موفقیت اقتصادی بسیار مهم دیزنی و تیم برتون در تولید فیلم هایی به سبک لایو-اکشن، مانند فیلم “سیندرلا” در سال ۲۰۱۵، در این استودیو شد. بنابراین جای تعجب نیست که در ۲۰۱۶ دنباله ای برای فیلم “آلیس در سرزمین عجایب”، اقتباس شده از کتاب بسیار محبوب لوئیس کارول، اکران شود.

alice 2

این فیلمِ اقتباسی، به مانند قسمت اولش تا حد زیادی رمان لوئیس کارول را می پروراند و جهان خارق العاده و وهم آلود سرزمین عجایب را به مدد جلوه های بصری خیره کننده و لباس های دیدنی که هرگز پیش از این دیده نشده است خلق کند. این بار “جیمز بوبن” نقش کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و تیم برتون تنها به عنوان تهیه کننده بازگشته است، اما همچنان وجود تصاویری تماشایی و لحظاتی با جنون لطیف که معمولا در فیلم های برتون دیده می شود را می توان در اینجا هم مشاهده کرد. با در نظر گرفتن این ویژگی به همراه بازیگران عالی و با استعدادِ “آلیس در سرزمین عجایب” از جمله هلنا بونهام کارتر و آنا هاتاوی به ترتیب به عنوان ملکه های قرمز و سفید ، میا واسیکُوسکا به عنوان آلیس و البته استفاده از جانی دپ به عنوان کلاهدوز دیوانه این فیلم را احتمالا به یکی از بهترین فیلم های امسال تبدیل خواهد کرد. داستان این قسمت، بازگشت آلیس به سرزمین عجایب و شکست مالک مرموز و قدرتمند زمان (با بازی شخصیتی جدید در فیلم آلیس یعنی ساشا بارون کوهن) است تا هم کلاهدوز دیوانه نجات یابد و هم ملکه سرخ شرور نتواند تاج و تخت را پس بگیرد.

بنابراین به طرفداران فیلمهای فانتزی، سحر و جادو، ماجراجویی و مقدار زیادی خیال بافی، تماشای آلیس در آن سوی آینه: آلیس در سرزمین عجایب را به شدت توصیه می کنیم.

alice 1

برای سفارش زیرنویس فارسی فیلم Alice Through the Looking Glass به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر انیمیشن را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : دانیال مولوقی

منبع : Impactnottingham.com

دانلود زیرنویس انگلیسی Alice Through the Looking Glass

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی