ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

آغاز رسمی مراحل ساخت سونیک خارپشت ۲

تولید رسمی فیلم سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2) آغاز شده است. اولین نسخه آن سال گذشته در سینماها اکران شد و به طرز شگفت انگیزی نظر بسیاری از منتقدان را جلب کرد و توانست با فروش ۳۰۰ میلیون دلاری خود حسابی در دل بینندگان جای باز کند. طرفداران طراحی سونیک را دوست داشتند و هنرنمایی فوق العاده جیم کری در نقش دکتر روبوتنیک را تحسین کردند. تاریخ اکران فیلم سونیک خارپشت ۲ برای آپریل سال آینده درنظر گرفته شده است.

با در نظر گرفتن موفقیت اولین فیلم سونیک، باید بگوییم که انتظارها برای سونیک خارپشت ۲ بسیار بالاتر رفته است. در اولین فیلم سونیک، بسیار جامع و کامل این قهرمان آبی دوست داشتنی و جهان پیرامون او به تصویر کشیده شد. سونیک پیش از آنکه به زمین بیاید در سیاره ای فانتزی بزرگ شده بود. بدین ترتیب بخش اعظمی از داستان او در زمین روایت شد. از دیگر بخشهای مهم داستانی آن نیز می توان به تبدیل شدن دکتر روبوتنیک به دشمن شماره یک سونیک اشاره کرد. در پایان دکتر روبوتنیک توانست خودش را به دکتر اگمن تبدیل کند. اما این بزرگترین برگ برنده داستانی این فیلم نبود. در پایان ما با تیلز، یار و یاور سونیک آشنا شدیم و همان زمینه را برای نسخه بعدی فیلم مهیا ساخت.

ماه پیش بود که به طور رسمی نام فیلم بعدی سونیک که همان سونیک خارپشت ۲ باشد مشخص شد. جف فاولر در پست اینستاگرامی خود از شروع شدن رسمی مراحل ساخت این فیلم موردانتظار خبر داد. علاوه بر حضور تیلز در دومین فیلم سونیک، هنوز هیچ خبری درمورد داستان این فیلم منتشر نشده است. در گذشته، جف فاولر درمورد این موضوع صحبت کرده بود که چرا امکان نداشت از برخی از توانایی های سونیک در بازی ویدیویی در فیلم استفاده شود. حال جف فاولر فرصت طلایی در اختیار دارد که بازهم یه نسخه دوست داشتنی سونیک دیگر برای طرفداران بسازد. تنها اینکه تیلز در نسخه دوم حضور دارد، خود برگ برنده این فیلم محسوب می شود. اما باید صبر کنیم تا مشاهده کنیم داستان این فیلم حول محور چه موضوعی خواهد بود.

سونیک خارپشت ۲ پس از موفقیت نسخه پیشین خود در موفقیت بسیار خاصی قرار گرفته است. به عنوان فیلم اول این مجموعه، سونیک خارپشت دارای نواقص بسیار کم و قابل چشم پوشی بود. سوال اینجاست که سونیک خارپشت ۲ با حضور تیلز چگونه خواهد بود و ساختن و پرداختن به جهان این مجموعه فیلم در نسخه دوم آن چگونه پیش خواهد رفت. شاید همیشه باور مردم اینطور بوده است که ساخت مجموعه فیلم بر اساس بازی های ویدیویی خوب از آب درنخواهد آمد حتی اگر اولین فیلم ساخته شده فیلم خوبی باشد. یک فیلم موفقیت آمیز سونیک دیگر شاید بتواند در تغییر این باور مردم موثر باشد. یادمان نرود که اگر سال پیش وضعیت فراگیری ویروس کوید ۱۹ نبود، سونیک خارپشت قطعا فروش بیشتری را تجربه می کرد. اکنون که بیش از یک سال تا اکران این فیلم مانده است و احتمال می رود وضعیت بازگشایی سینماها نیز کمی نزدیک تر به روال عادی شود، می توانیم انتظار یک سونیک خوب دیگر را داشته باشیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی