ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

ارتقا نسل بعدی بازی ویچر ۳ در سال ۲۰۲۱

به تازگی کمپانی سی دی پراجکت رد اعلام کرده است که بروزرسانی نسل بعدی بهترین بازی ساخته شده کمپانی خود تاکنون یعنی بازی ویچر ۳ (The Witcher 3: Wild Hunt) نسخه Complete Edition را برای کنسول های نسل جدید پلی استیشن و مایکروسافت همچنان در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد. در ماه سپتامبر سال گذشته بود که کمپانی سی دی پراجکت رد اعلام کرد که بروزرسانی برای ارتقا بازی ویچر ۳ به نسل بعدی کنسول های خانگی منتشر خواهد کرد. اما این بروزرسانی شامل چه مواردی می شود؟ کمپانی سی دی پراجکت رد اذعان داشت که این بروزرسانی نسل بعدی شامل لودینگ بسیار سریعتر، دارا بودن قابلیت ری تریسینگ و روانتر شدن قابل توجه بازی در حالت ۴K می باشد. قابل ذکر است که این بروزرسانی برای دو بسته بزرگ الحاقی این بازی نیز منتشر خواهد شد.

اما مسئله ای که کمپانی سی دی پراجکت رد تاکنون از آن ابهام زدایی نکرده است این است که چه کسانی خواهند توانست این بروزرسانی را دریافت کنند. آیا افرادی که نسخه اصلی بازی یعنی نسخه غیر از Complete Edition را دارند می توانند این بروزرسانی رایگان را دریافت کنند یا خیر؟ چراکه تاکنون تمام حرف های گفته شده از بروزرسانی نسل بعدی بازی ویچر ۳ تنها پیرامون نسخه Complete Edition آن بوده است. این که افرادی که نسخه پایه آن را دارند بتوانند این بروزرسانی نسل بعدی را برای کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس خود به صورت رایگان دریافت کنند هنوز در ابهام قرار دارد.

همانطور که گفتیم در خبری که اخیرا کمپانی سی دی پراجکت رد منتشر کرده است بروزرسانی نسل بعدی بازی ویچر ۳ و همچنین سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) همچنان در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اما متاسفانه تاریخ دقیق دریافت این بروزرسانی ها اعلام نشده است. در خلال این خبر کمپانی سی دی پراجکت رد همچنین از عنوان The Witcher: Monster Slayer نیز سخن به میان آورد. این عنوان قرار است نسخه بهبود یافته کارت بازی گوئنت می باشد. کارت بازی معروفی که در خود بازی ویچر ۳ نیز بسیار خوش درخشید. آنقدر خوش درخشید که توسعه دهندگان آن نسخه بهبود یافته اش را به صورت جداگانه منتشر کردند و حال نیز که حتی خبر از انتشار نسخه بهتری هم می آید.

اینطور که پیداست سال ۲۰۲۱ قرار است سال بسیار شلوغی برای کمپانی سی دی پراجکت رد باشد. کمپانی که شاید بتوان گفت تلخ ترین سال از زمان تاسیس خودش را در سال گذشته میلادی تجربه کرد. حتما همه شما خبر از انتشار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با آن همه مشکلاتش دارید. در حال حاضر این کمپانی هنوز نیز در حال تلاش برای برطرف کردن گوشه ای از مشکلات بازی سایرپانک ۲۰۷۷ مخصوصا روی کنسول های نسل گذشته می باشد. چندی پیش بود که حمله ای سایبری به کمپانی سی دی پراکت رد باعث شد اندکی اختلال در روند انتشار دومین بروزرسانی بزرگ حل مشکلات سایرپانک ۲۰۷۷ ایجاد شود اما به هر ترتیب این بروزرسانی پس از چندین هفته منتشر شد. حال باید منتظر بروزرسانی نسل بعدی بازی بسیار پرطرفدار ویچر ۳ باشیم.  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی