ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

از فیلم جهش یافته های جدید چه خبر؟

فیلم جهش یافته های جدید (The New Mutants) یک بار دیگر بدون تاریخ اکران می باشد. این عنوان متعلق به مجموعه فیلم مردان ایکس (X-Men) کمپانی مارول، مدت هاست در روند ساخت خود به مشکل برخورده است. فیلم برداری جهش یافته های جدید به سال ۲۰۱۷ باز می گردد. اتفاقات این فیلم نیز همانند فیلم هایی مانند لوگان (Logan) و ددپول (Deadpool) در دنیای مجموعه فیلم مردان ایکس رخ می دهد. اما خبر جدیدی که از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است درمورد مدت زمان فیلم می باشد. این فیلم از مدت زمان کمتری نسبت به دیگر فیلم های مردان ایکس و دنیای سینمایی مارول برخوردار خواهد بود.

متاسفانه طرفداران هنوز نتوانسته اند این فیلم را مشاهده کنند. ابتدا قرار بود که برخی از سکانس های آن دوباره تصویربرداری شود اما در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد. پس از آن خبر خرید کمپانی قرن بیستم توسط دیزنی به گوش رسید و تکمیل این فیلم کاملا در هاله ای از ابهام قرار گرفت. شایعه هایی همان چند سال در حال گسترش بود مبنی بر آن که فیلم جهش یافته های جدید تنها به صورت اینترنتی منتشر می شود و در سینما اکران نخواهد شد. اما جاش بون (Josh Boone) کارگردان این فیلم مورد انتظار بسیار مصمم بود که جهش یافته های جدید حتما در سینما نیز اکران شود. پس از تمام این فراز و نشیب ها سرانجام تاریخ اکران فیلم جهش یافته های جدید ۳ آوریل ۲۰۲۰ مشخص شد. طولی نکشید که این تاریخ اکران هم به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاد. در حال حاضر نیز هیچ تاریخ اکرانی برای این فیلم مشخص نشده است.

ادیت فیلم جهش یافته های جدید تمام شده است. این فیلم آماده نمایش است. اخیرا پایگاه اینترنتی بنام Consumer Protection مدت زمان این فیلم را ۹۴ دقیقه اعلام کرده است. این مدت زمان در بین فیلم هایی که از کامیک بوک ها ساخته می شوند بسیار کم محسوب می شود. پیشتر اعلام شده بود که این فیلم مدت زمان ۹۹ دقیقه ای خواهد داشت. اما به نظر می رسد قرار بوده است که آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در سکانس پس از اسامی پایان فیلم حاضر شود. انتظار می رفت که وی نقش بسیار مهمی در فیلم های احتمالی بعدی جهش یافته های جدید داشته باشد. از آنجایی که تصویربرداری دوباره برخی از سکانس های این فیلم انجام نشد پس خبری نیز از او در سکانس پس از اسامی پایان فیلم نیز نیست. به همین علت احتمالا مدت زمان این فیلم که قرار بود ۹۹ دقیقه باشد به ۹۴ دقیقه کاهش یافته است.

البته این مورد که برخی از فیلم های بسیار مورد انتظار نیز شاید زمانی بیش از حد داشته باشند جای بحث دارد. اما به عنوان مثال فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) که اتفاقا بیش از سه ساعت زمان دارد به شدت مورد علاقه است. مخصوصا این فیلم نیز که توانست پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شود. برخی از این فیلم ها پتانسل بالا بودن مدت زمان را دارند. در پایان باید گفت که امیدوار هستیم که فیلم جهش یافته های جدید ارزش چندین سال صبر کردن را داشته باشد و بتوانیم پیش از اتمام سال ۲۰۲۰ آن را مشاهده کنیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی