ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

از فیلم Uncharted چه خبر؟

مجموعه بازی فوق العاده پرطرفدار Uncharted را که به یاد دارید؟ پس از موفقیت بسیار قابل توجه بازی Uncharted 4 تصمیم گرفته شد که فیلمی از این مجموعه بازی پرطرفدار ساخته شود. این فیلم مورد انتظار قرار است سرانجام سال ۲۰۲۰ به سینماها راه پیدا کند. اطلاعات مهم دیگری از فیلم آنچارتد هنوز منتشر نشده است. معلوم نیست که این مرتبه ناتان دریک به سراغ چه ماجراجویی می رود. می دانیم که تام هالند قرار است نقش سال های جوانی ناتان دریک را ایفا کند. در مصاحبه ای که اخیرا کارگردان این فیلم، دن تراچنبرگ، با رسانه گیمزرادار انجام داده است، اطلاعات تازه ای را در اختیار طرفداران این مجموعه دوست داشتنی قرار داده است.

آنطور که پیداست طرفداران قرار نیست فیلمی اقتباسی از این مجموعه بازی پرطرفدار را در سینما مشاهده کنند. طی این مصاحبه تراچنبرگ اذعان داشت که داستان های مختلفی را برای ساخت این فیلم در نظر داشته است که هیچکدام مورد رضایت او قرار نگرفته است. او نمی خواهد همان داستان بازی را تنها در قالب فیلم ارائه کند. تراچنبرگ عقیده دارد پیاده کردن همان داستان بازی بر پیکره فیلم آن تجربه ای که طرفداران Uncharted با بازی کردن این مجموعه بازی بر روی کنسول هایشان تجربه کردند را هرگز برایشان به ارمغان نخواهد آورد. او در این مورد اظهار داشت:

«من باور داشتم که ساخت فیلمی اقتباسی از بازی ویدیویی موفقیت آمیز نخواهد بود. اگر قرار باشد همان فیلمی را بسازیم که طرفداران، تجربه ای خارق العاده از بازی کردن آن را کسب کرده اند، در این صورت تنها این تجربه را با کیفیت بسیار پایین تر برای آنان خلق خواهیم کرد.»

جالب است بدانید که تراچنبرگ به داستانی که او و تیمش مشغول کار بر روی آن هستند بسیار امید دارد. در حقیقت وی آنقدر امیدوار است که می گوید اگر روزی ناتی داگ بخواهد ساخت مجموعه بازی آنچارتد را ادامه بدهد حتما از این فیلم کمک خواهد گرفت. تراچنبرگ در این مورد در مصاحبه خویش گفت:

«اگر روزی ناتی داگ بخواهد آنچارتد دیگری با حضور ناتان و سالی بسازد احتمالا داستان این فیلم را روایت خواهد کرد.»

اما سوالی که ذهن طرفداران را به خود مشغول کرده است اینجاست که تاریخ اکران فیلم Uncharted چه زمانی خواهد بود؟ هنوز تریلر و یا عکسی از این فیلم منتشر نشده است. قرار بود تولید فیلم در آوریل ۲۰۱۹ شروع شود و از آنجایی که انجام این مهم به زمان نامشخصی موکول شده است حدس می زنیم که هنوز انتخاب بازیگر فیلم Uncharted و با به عبارتی مراحل پیش تولید آن به اتمام نرسیده است. تا ماه مارس ۲۰۱۹، سونی هنوز به دنبال انتخاب بازیگر برای نقش ویکتور سالیوان و یا همان سالی دوست داشتنی بود.

اگر تمام مراحل ساخت فیلم آنچارتد طبق برنامه پیش برود، این فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی