ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

اولین تصاویر رسمی فیلم بعدی مرد عنکبوتی

اولین تصاویر رسمی فیلم بعدی مرد عنکبوتی بنام مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۳ (Spider-Man: Homecoming 3) منتشر شد. مارول و سونی چند سالی است که در زمینه تولید فیلم های ابرقهرمانی مرد عنکبوتی با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. اولین حضور مرد عنکبوتی با نقش آفرینی تام هالند در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی شکل گرفت. پس از آن بود که اولین فیلم مرد عنکبوتی با هنرنمایی تام هالند سال بعدش بنام مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه اکران شد. نسخه دوم آن که مرد عنکبوتی: دور از خانه نام داشت مدتی پس از فیلم انتقام جویان: پایان بازی به اکران درآمد.

حال چند ماهی است که تام هالند در حال کار بر روی نسخه سوم مرد عنکبوتی مارول است. شایعه هایی درمورد داستان این فیلم بر سر زبان ها افتاده است اما مارول و سونی از به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعاتی در این مورد به طور رسمی، تاکنون امتناع ورزیده اند. از آنجایی که تام هالند سابقه داشته است که به صورت غیرعمدی اطلاعاتی از فیلم های را برملا کرده است، هواداران امیدوار بودند که در این مورد نیز چنین اتفاقی رخ دهد، اطلاعاتی همانند نام رسمی فیلم و یا موضوع داستان آن توسط هالند لو رود. اما تام هالند چندی پیش گفته بود که اصلا نمی داند موضوع فیلم بعدی مرد عنکبوتی چیست! مارول و سونی تاکنون توانسته اند به خوبی از پس محفوظ نگه داشتن تمامی این اطلاعات برآیند. اخیرا تام هالند، جیکوب باتالون و زندیا، هنرپیشگان مرد عنکبوتی، تصاویری را از فیلم بعدی مرد عنکبوتی که همان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۳ (البته این نام هنوز به طور رسمی تایید نشده است) می باشد به اشتراک گذاشته اند. در تمامی این سه تصویر می توانید هر سه آن ها را در کنار یکدیگر و در محلی نامشخص مشاهده کنید.

با نگاهی به این تصاویر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۳، طرفداران می توانند به طور کلی حدس بزنند که این فیلم چه حرفهایی برای زدن خواهد داشت. شاید همانطور که پیش از این شایعه شده بود دکتر استرنج در این فیلم حضور نداشته باشد. شاید هم همین بهتر باشد. با توجه به حجم شایعه های موجود درمورد این فیلم، معطوف کردن تمرکز هواداران بر پیتر پارکر، نامزد و دوستش بسیار حرکت عاقلانه ای است. این حرکت نشان دهنده آن است که مضمون اصلی فیلم پیتر پارکر، نامزدش و دوستش هستند.

اما شاید این سه تصویر نشان دهنده آن باشد که این سه نفر بایکدیگر در حال فرار هستند. همانطور که یادمان است در پایان مرد عنکبوتی: دور از خانه هویت مخفی پیتر پارکر بر همگان آشکار شد. شاید بتوان گفت حال جان خود پیتر پارکر و افرادی که او به آن ها عشق می ورزد در خطر باشد. ند از همراهان شناخته شده پیتر پارکر است و میشل نیز هنگام برملا شدن این راز در کنار پیتر پارکر بود. شاید آنطور باشد که پیتر پارکر می خواهد نامزد، دوستش و عمه می را پنهان کند. اما از آنجا که شاید تا رونمایی رسمی از نام این فیلم چیزی باقی نمانده باشد، ممکن است با توجه به نام آن بتوانیم از این تصاویر برداشت دیگری داشته باشیم.   

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی