ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

برترین فیلم های اکران شده تابستان ۹۶

برترین فیلم های اکران شده تابستان ۹۶

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

فهرست برترین فیلم های اکران شده تابستان ۹۶ پیشنهادی فیلم مترجم ترتیب خاصی ندارد و شما به تناسب علاقه و ژانر فیلم می توانید به تماشای آنها بنشینید.

American Assassin
اکشن، هیجان انگیز
هنگامی که یکی از افراد بازنشسته دوران جنگ سرد به نام Stan Hurley به ریاست بلک آپس CIA در می آید، یکی از ماموران جوان به نام Mitch Rapp را به استخدام خود در می آورد و او را زیر پر و بال خود می گیرد. در همین حین است که به آنها ماموریت داده می شود تا حمله های اتفاقی که افراد نظامی و مردم عادی را هدف قرار می دهد را مورد بررسی و بازجویی قرار دهند. پس از یافتن سرنخ هایی از خشونت، Hurley و Rapp به همراه یکی از ماموران کار کشته ی کشور ترکیه، گروهی را تشکیل می دهند تا جلوی این حمله های مرموز را بگیرند و سرگروه آنها را که قصد برپاییِ جنگ جهانی را دارد دستگیر کنند.

———————————————————————————————————————————————————————–

Dunkirk
درام، هیجان انگیز

طرفداران Harry Styles هم مثل بقیه مردم هنگامی که متوجه شدند خواننده محبوب آنها در جدیدترین ساخته کریستوفر نولان، نقشی را ایفا میکند متعجب شده بودند! حضور این شخصیت در کنار بازیگران معروفی همچون Cillian Murphy, Mark Rylance, Kenneth Branagh و Tom Hardy، فیلم دانکرک را مطمئنا به یکی از بهترین فیلم های نه تنها این ماه بلکه امسال تبدیل کرده است. به واقع فیلمسازان اندکی هستند که قدرت داستان سرایی کریستوفر نولان را داشته باشند و از طرفی شاید به جرات بتوان اذعان کرد که جنگ جهانی دوم و به خصوص داستان مربوط به عقب نشینی انگلیسی ها از دست نازی هایی که دانکرک را به کنترل خود درآورده بودند، به فردی لایقی همچون نولان نیاز داشت تا بتواند پتانسیل چنین داستان بزرگی را درک کند و آن را به تصویر بکشد.

مشاهده تریلر فیلم Dunkirk در آپارات

———————————————————————————————————————————————————————–

It
رمزآلود، هیجان انگیز
هفت جوان ولگرد قرار است با ترسناک ترین کابوسشان مواجه شوند. فیلم It در مورد شیطانی باستانی است که هر ۲۷ سال از درون فاضلاب بیرون می آید تا جان بچه های شهر را بگیرد. حال زمان آن رسیده که این افراد جوان گرد هم آیند و در این تابستان دلهره آور بر ترسهای خود غلبه کنند تا شاید از این طریق بتوانند در مقابل دلقکِ قاتل و تشنه به خونی که Pennywise نام دارد ایستادگی کنند.

تماشای تریلر فیلم It در آپارات
———————————————————————————————————————————————————————–
War for the Planet of the Apes
درام، علمی تخیلی

شاید عبارت “میمون ها جنگ نمیخواهند” را از فیلم Dawn of the Planet of the Apes به یاد داشته باشید. عبارتی که از زبان اندی سرکیس در نقش سزار و در یکی از حساس ترین صحنه های فیلم شنیده شد. اما خب چه فایده که در این قسمت از فیلم نه تنها جنگی رخ نمیدهد بلکه ما شاهد یکی از عظیم ترین جنگها میان میمون ها و انسان ها هستیم! در سومین قسمت از این سه گانه، میمون ها برای آزادی و نجات خود باید با سربازهای تا دندان مسلحی که رهبری آنها را Woody Harrelson بر عهده دارد به مبارزه بپردازند. جنگی که مطمئنا در کنار صحنه های به یاد ماندنی تلفات زیادی نیز به همراه خواهد داشت.

مشاهده تریلر فیلم War for the Planet of the Apes در آپارات

———————————————————————————————————————————————————————–

The Dark Tower
فانتزی، علمی تخیلی
Roland Deschain آخرین تفنگ دار دنیا، محکوم به نبردی ابدی با Walter O’Dim ملقب به مرد سیاه پوش، است. این تفنگ دار وظیفه دارد تا از نابودی برج تاریک توسط مرد سیاه پوش جلوگیری کند؛ زیرا در صورت واژگونی این برج، عملا دنیا نیز به پایان می رسد و همه چیز نابود می شود. اکنون که سرنوشت بقای دنیا در بحرانی ترین حالت خودش قرار دارد، ما شاهد نبردی بزرگ بین خوب و شر هستیم. نبردی که در انتها تنها یک پیروز خواهد داشت… .

تماشای تریلر فیلم The Dark Tower در آپارات
 ———————————————————————————————————————————————————————–
Spider-Man: Homecoming
فانتزی، علمی تخیلی

Tom Holland در نقش مرد عنکبوتی، بدون شک یکی از برجسته ترین بازیگران فیلم Captain America: Civil War در سال ۲۰۱۶ بود. از اینرو انتظار داریم که با حضور این ستاره نو ظهور در عرصه سینما، فیلم Spider-Man: Homecoming نیز که در حقیقت شروعی دوباره بر داستان مرد عنکبوتی محسوب میشود، بتواند موفقیت های بسیاری را کسب کند. در این فیلم ما شاهد تام هلندی هستیم که با کمک رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی، باید قبل از اینکه دیر شود با قدرت های مرد عنکبوتیِ خود آشنا شود و از آنها برای مقابله با یکی از خطرناک ترین دشمنان خود استفاده کند.

مشاهده تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming در آپارات

 ———————————————————————————————————————————————————————–
The Mummy
فانتزی، علمی تخیلی
Nick Morton که یک گنج یاب حرفه ای به شمار می رود، کارش حفاری مکان های قدیمی و پیدا کردن اشیاء باستانی است تا بتواند با فروش آنها به بالاترین قیمت ممکن پول هنگفتی به جیب بزند. هنگامی که به Nick و همکارش در منطقه ای در خاورمیانه حمله می شود، درگیری آنها موجب ریزش قسمتی از آن ناحیه می شود که این امر آنها را با تابوتی بسیار قدیمی که متعلق به یکی از شاهزاده های مصر است مواجه می کند. داخل آن تابوت جسد مومیایی شده ی شاهزاده ای قرار دارد که در گدشته به وی خیانت شده و به قتل رسیده است. حال که این مومیایی پس از سالیان دراز پیدا شده ناگهان بیدار میشود و به دلیل اتفاقی که برایش افتاده است قصد دارد با نیروی های شیطانی خود انتفامش را از انسان های روی کره زمین بگیرد.

تماشای تریلر فیلم The Mummy در آپارات
 ———————————————————————————————————————————————————————–
A Ghost Story
درام، فانتزی

Casey Affleck معروف قرار است نقش شبح را در فیلم A Ghost Story بازی کند. اصلا شاید او همان کسی باشد که در تمام طول مدت فیلم چادری سفید بر روی خود کشیده تا ظاهری همچون روح یا شبح داشته باشد! از طرفی دیگر Rooney Mara که به عنوان خانومی بیوه در این فیلم ایفای نقش میکند به تنهایی بار احساسی فیلم را به بهترین نحو ممکن به دوش میکشد. فیلم A Ghost Story با داستان ماوراء طبیعیِ عاشقانه و منحصر به فرد خود شبیه به هیچ فیلم دیگری که قرار است در این ماه اکران شود نیست. شاید وجود همین نکته است که انتظار را برای این فیلم سخت میکند.

مشاهده تریلر فیلم A Ghost Story در آپارات

 ———————————————————————————————————————————————————————–
Annabelle: Creation
رمزآلود، هیجان انگیز

Sam Mullins که یک اسباب بازی ساز بازنشسته است به همراه همسرش Esther، از اینکه قرار است یک راحبه و شش بچه یتیم به خانه ی آنها بیایند خوشحال هستند. این در حالی است که فرزند هفت ساله ی آنها به نام Annabelle در تصادفی که چندین سال قبل رخ داده بود جانش را از دست داده است. پس از ورود راحبه و آن شش بچه یتیم هم چیز به خوبی و خوشی سپری می شود تا اینکه یکی از بچه ها داخل اتاق قرنطینه ای می شود که عروسکی با ظاهر مهربان در آنجا حضور دارد؛ اما غافل از آنکه آن عروسک یک عروسک معمولی نیست و… .

 تماشای تریلر فیلم Annabelle: Creation در آپارات

 ———————————————————————————————————————————————————————–
Wonder Woman
فانتزی، علمی تخیلی

قبل از اینکه به زن شگفت انگیز تبدیل شود، اسمش دایانا، شاهزاده ی آمازون و جنگجویی شکست ناپذیر بود. او که در جزیره ای زیبا و دور افتاده زندگی میکرد، روزی بر اثر یک اتفاق با یک خلبان آمریکایی مواجه میشود که به او میگوید دنیای بیرون با جنگ ها و کشمکش های عظیمی دارد دست و پنجه نرم میکند. دایانا که باور دارد توانایی متوقف ساختن این وضعیت را دارد برای اولین بار خانه خود را ترک میکند و با افرادی همراه میشود که تلاش میکنند به این جنگ ها خاتمه دهند. در همین اثنا است که او متوجه قدرت فوق العاده ی خود میشود… .

مشاهده تریلر فیلم Wonder Woman در آپارات

 ———————————————————————————————————————————————————————–

مترجم: مهدی طالبی

تهیه شده توسط وبسایت فیلم مترجم

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی