ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

Infinite Warfare مستحق این همه انتقاد است ؟

Infinite Warfare

فیلم مترجم — از معرفی Call of Duty: Infinite Warfare چندی نمیگذرد که طرفداران با انتقادات کوبنده، اعتراض خود را به مسیری که این بازی در پیش گرفته است اعلام کرده اند. اولین تریلر از جدیدترین قسمت Call of Duty در سایت یوتیوب Dislike های فراوانی دریافت کرده که در تاریخ تریلر های Call of Duty بی سابقه بوده است. اما سوالی که مطرح میشود اینست که آیا این بازی استحقاق چنین انتقاداتی را دارد ؟!

اکثر سایت های مرتبط با بازی در بخش توضیحات اشاره کرده اند که سیستم حرکتی این بازی بر خلاف عنوان Advanced Warfare که از یکی از ضعیف ترین های سری به حساب می آید، شباهت زیادی به عنوان معروف Black Ops 3 دارد. گیم پلی بازی Black Ops 3 با امکانات متعددی که در اختیار بازیکن های قرار می داد به یکی از پرفروش ترین Call of Duty های تبدیل شد. همه ی این موارد نشان دهنده ی این است که علاوه بر اینکه خیلی ها علاقه دارند Call of Duty به سبک قدیمی و کلاسیک خود بازگردد، تعداد بیشماری نیز هستند که به سیستم جدید علاقه مند بوده و خواستار حرکت رو به جلوی این سری هستند. البته این نکته را فراموش نکنیم که Activision به فکر طرفداران Call of Duty به سبک کلاسیک نیز بوده و به شما این اجازه را داده است که با خریداری Call of Duty: Infinite Warfare: Legacy Edition به عنوان Call of Duty: Modern Warfare Remastered که شامل مراحل داستانی و ۱۰ مپ بخش چندنفره است دسترسی داشته باشید.

برای اینکه متوجه شویم که چرا Infinity Ward نسخه جدید Call of Duty را اینگونه طراحی کرده است بهتر است نگاهی به عنوان قبلی این استودیو یعنی Call of Duty Ghosts بیاندازیم. Ghosts به عنوان یکی از بدترین و ضعیف ترین بازیها در سری Call of Duty به شمار میرود. بنابراین چرا Infinity Ward می بایست دوباره اشتباه گذشته را مرتکب شود و عنوانی با نام Ghosts 2 را روانه بازار کند ؟!

علاوه بر آن می بایست زمان عرضه Modern Warfare 3 را نیز به یاد آورد که اکثر افراد خواستار نو آوری و تغییر در این سری بودند و همه از این گله داشته اند که چرا این بازی تکراری شده است. باید توجه داشت از آنجایی که سری بازی Call of Duty طرفداران بسیار زیادی دارد در نتیجه گستره ی سلایق متفاوت نیز افزایش میابد.

مطمئنا طرفداران باید زمانی که Advanced Warfare معرفی شد را به یاد داشته باشند که چگونه همه برای تجربه آن لحظه شماری میکردند؛ اما چند ماهی نگذشته بود که بازخورد های منفی در ارتباط با این بازی شروع شد! بازخوردهایی که اکثرشان حاکی از گیم پلی ضعیف و خسته کننده ی بازی داشت. حال نزدیک به دو سال است که ساخت بازی Infinite Warfare شروع شده بنابراین متاسفانه یا خوشبختانه دیگر هیچ راهی برای تغییر بازی طبق خواسته طرفداران وجود ندارد.photo_2016-06-18_21-14-26

Infinity Ward ساخت Infinite Warfare را پس از عرضه Call of Duty Ghosts شروع کرد. روند ساخت هر Call of Duty اینگونه است که بلافاصله پس از عرضه یک شماره از بازی به سراغ ساخت شماره بعدی میروند. بنابراین دو سال از پیاده سازی ایده ها میگذرد پس برای تغییر دیگر دیر شده است. البته ذکر این موضوع نیز لازم است که هنوز قسمت های پرطرفدار سری Call of Duty یعنی بخش زامبی و بخش چند نفره رونمایی نشده اند. چه بسا با معرفی آنها از حجم این انتقادات گسترده کاسته شود… .

حال بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم به تیم سازنده این بازی یعنی Infinity Ward . از جمله عوامل پشت صحنه که در حال کار بر روی Infinite Warfare هستند می توان به Taylor Kurosaki طراح سابق Naughty Dog سازنده ی Uncharted که در حال حاضرNarrative Director بازی است اشاره کرد. کار Narrative Design همه بازی های استدیو Naughty Dog از جمله همه ی Uncharted ها بر دوش Taylor Kurosaki بوده است. سکانس های نمایشی و فوق زیبا ی Uncharted اکثرا دست پخت Taylor Kurosaki بوده اند. از جمله این سکانس ها می توان به معروف ترین و زیبا ترین مرحله Uncharted 2‌ یعنی مرحله قطار و همینطور تعقیب و گریز بر روی ماشین ها اشاره کرد. حالا Taylor Kurosaki بعد از ۱۲ سال سابقه در Naughty Dog به عنوان Narrative Designer به Infinity Ward آمده و سمت Narrative Director را برای Infinite Warfare به عهده گرفته است. از طرفی دیگر Design Director بازی Jacob Minkoff است که Lead Designer استدیو Naughty Dog و سری Uncharted و The Last of Us بوده است. اما این پایان ماجرا نیست. Brian Horton که کارگردانی Tomb Raider: Reboot و Rise of the Tomb Raider، دو موفق ترین بازی های Lara Croft را به عهده داشته است، Crystal Dynamics را برای Infinity Ward ترک کرده و هم اکنون کارگردان هنری Infinite Warfare است. همه ی این ها نشان دهنده ی در راه بودن Call of Duty متفاوت و پرمحتوا همراه با داستانی جذاب و نظامی که در آن شخصیت ها اهمیت بسیاری را دارند هستند.

بخش تک نفره ی Infinite Warfare قابلیت Co-op یا همان قابلیت چندنفره بازی کردن به صورت آفلاین نخواهد داشت و شما تنها به صورت تک نفره میتوانید قسمت داستانی بازی را به اتمام برسانید. از انجایی که شما در این بازی کنترل یک خلبان را به دست میگیرید قادر خواهید بود که جت او به نام Jackal را بطور کامل در نبرد های هوایی کنترل کنید و آنرا شخصی سازی نیز بنمایید. شما همچنین کاپیتان سفینه ای به نام Retribution هستید و می توانید سفینه ی خود را به هرجایی از فضا ببرید و سپس با جت خود وارد نبرد هوایی شوید و بعد از شکست جت های دشمن، به داخل سفینه ی آنها نفوذ کنید و در داخل سفینه به نبرد رو در رو با آنها بپردازید. سپس اطلاعات مورد نیاز را از سفینه دشمن برداشته و به سفینه خود بازگردید و به مکان دیگری بروید. همچنین در کنار مراحل اصلی بازی، مراحل جانبی نیز وجود دارند که ربطی به داستان اصلی بازی ندارند و انجام آنها به شما سلاح ها و لوت هایی که مراحل اصلی داستان را آسان تر می کند می دهد. این ماموریت های جانبی نیز گاهی نکاتی را در مورد داستان اصلی بازی افشا می کنند…

عنوان Call of Duty: Infinite Warfare در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

کاری از گروه فیلم مترجم

منبع : Forbes.com

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی