ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین سریال های ۲۰۱۹ (قسمت دوم)

در ادامه مقاله بهترین سریال های ۲۰۱۹ به معرفی مورد انتظارترین سریال های ۲۰۱۹ می پردازیم.

جای خوب (The Good Place)

خبر خوب این است که فصل چهارم از این سریال دیدنی به زودی پخش خواهد شد. اما خبر نه چندان خوب آن است که فصل چهارم، آخرین فصل این سریال خواهد بود. سریال جای خوب در مورد زندگی پس از مرگ  و ساخته مایکل شور می باشد، که توانسته است با ترکیبی از بازیگرانی بی نظیر، فیلمنامه ای فوق العاده، درون مایه ای طنز، جذاب و گاها پیچ و خم دار، در طول این چند سال عنوان بهترین کمدی را از آن خود کند. این سریال مانند کمدی های بلند بالا نیست که برای سال ها دنباله داشته باشد و شما از اسم سریال نیز متوجه خواهید شد که با سریال خوبی روبرو هستید. در حالیکه خداحافظی با این سریال ناراحت کننده خواهد بود، بسیار مشتاقیم که ببینیم مایکل شور چگونه در فصل چهارم ما را غافلگیر خواهد کرد. تاریخ شروع پخش فصل چهارم این سریال ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با  ۴مهر خواهد بود.

بوجک هورسمن (Bojack Horseman)

می توان گفت که این سریال انیمشن و کمدی بهترین سریال اوریجینال نتفلیکس است. این کمدی خوش ساخت به بهترین سریال در شبکه های تلویزیونی و آنلاین تبدیل شد، زیرا توانست با قابلیت منحصر به فردی در پرداختن به موضاعات مهم نظیر افسردگی، سوء مصرف مواد مخدر، «جنبش من-هم» (محکوم کردن آزار جنسی)، درعین این که قلب مخاطبان را به درد آورد، آن ها را به خنده نیز وادار کند. رافائل باب وکسبرگ کارگردان این سریال، در فصل پنجم این سریال کمدی، اسب اصیل (شخصیت اصلی سریال) خود را در حالتی سردرگم رها کرد ولی در عین حال می توان به آینده او امیدوار بود، و در فصل ششم خواهیم فهمید که چه اتفاقاتی در انتظار اوست. فصل ششم بوجک هورسمن تاریخ پخش مشخصی ندارد ولی خبرها حاکی از پخش شدن آن در سال ۲۰۱۹ است، و از آنجا که دو فصل قبلی این سریال در ماه سپتامبر پخش شده اند، می توان گفت که به زودی می توانیم به تماشای فصل جدید این سریال دیدنی بنشینیم.

ماندالورین (The Mandalorian)

می توان گفت با سریال های در دست ساخت دیزنی پلاس نبرد واقعی برای جذب مخاطب شروع خواهد شد و با روی کار آمدن سری جدید میکی ماوس، دیزنی پلاس قصد دارد بخشی از مخاطبان نتفلیکس را از آن خود کند. در حالی که این شبکه فهرستی از عنوان های معروف از گذشته تاکنون را در لیست پخش خود دارد، این سریال های جدید و اوریجینال هستند که باعث محبوبیت این شبکه می شود. این شبکه امسال کار خود را با ساخت سریال ماندالورین شروع خواهد کرد، اولین سریالی که بر اساس فیلم جنگ ستارگان و به نویسندگی جان فاورو، کارگردانی دیو فیلونی و تایکا ویتیتی و با بازیگری پدرو پاسکال تفنگداری که در دوردست ترین نقاط این کهکشان بسر میبرد، ساخته خواهد شد. ماندالورین با بازگو کردن حقایق چند سال پس از بازگشت جدای، و نشان دادن نقاطی کشف نشده و دیدنی از دنیای جنگ ستارگان، داستانی هیجان انگیز و جذاب از این حماسه را به نمایش خواهد کشید. ماندالورین در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

نگهبانان (Watchmen)

ایا این سریال را دیده اید؟ سریال نگهبانان محصول شبکه اچ بی او است و اقتباسی از شخصیت رمان گرافیکی نگهبانان نوشته الن مور می باشد. فیلمنامه این سریال با داستانی اصیل، نوشته دیمون لیندولف است و اتفاقات بعد از نسخه کامیک در دنیای نگهبانان را روایت خواهد کرد. در حالی که هنوز هم رازهای زیادی درمورد این پروژه وجود دارد، خبرهای هیجان انگیزی از جمله وجود شخصیت هایی نظیر اوزیمندایس و دکتر منهتن به گوش می رسد. انتخاب بازیگران به سرپرستی رجینا کینگ فوق العاده است و با تماشای پیش نمایش های این سریال متوجه خواهید شد که  لیندولف در مقایسه با دیگر سریال خود یعنی باقیمانده (The Leftovers)، داستانی ظریف و احساسی را روایت خواهد کرد. اچ بی او این سریال را در اکتبر ۲۱۰۹ (آبان ۱۳۹۸) پخش خواهد کرد.

نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)

سه گانه خیره کننده و جذاب فیلیپ پولمن یعنی نیروی اهریمنی او از آن دسته فیلم های فانتزی است که با دنیایی از سحر و جادو سروکار دارد و شایسته تجلیل می باشد، و ساخت سریال از روی این فیلم به یاد ماندنی دقیقا همین کار را انجام می دهد. حدودا یک دهه است که کارگردانان در پی ساخت و اقتباس فیلم بر اساس رمان هستند، در این زمان اچ بی او با همکاری بی بی سی توانسته است به خوبی از عهده این کار بربیاید. این سریال با روایت ادامه ماموریت خطرناک  لیرا بلاکوا (دافنه کین)، و روبرویی او با جادوگران و خرس های زره پوش، بشارت داستانی هیجان انگیز را می دهد و در حالیکه کاری جدید بر اساس کتاب های فانتزی نیروی اهریمنی او است، روح این نوشته ها را زنده نگاه داشته است. با تماشای پیش نمایش این سریال به این امر پی خواهید برد که جلوه های بصری هیولاها و خرس ها خیره کننده است، بازیگران همانقدر خوب هستند که انتظارش را دارید، و در یک کلام سازندگان از عهده ساخت این سریال به خوبی بر آمده اند. شما می توانید این سریال را در اواخر امسال (۲۰۱۹) از شبکه اچ بی او مشاهده کنید.

مترجم: مسعود صادق زاده

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی