ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای اکشن ۲۰۱۷ – قسمت دوم

Logan

در آینده ای نزدیک، لوگان (با بازی هیو جکمن) به مراقبت از پروفسور اکس در منطقه ای دور افتاده در نزدیکی مرز مکزیک می پردازد. او که قصد داشت دیگر به روزهای پیشین خود بازنگردد دختر بچه ای را می بیند که بسیار قابلیت هایی شبیه به خودش را دارا می باشد. حال باید از آن دختربچه از نیروهای پلیدی که قصد دارند آن دختر را در چنگال خود بگیرند، محافظت کند…

War for the Planet of the Apes

سزار و دیگر میمون ها به جنگ تمام عیاری با انسان ها به فرماندهی افسر ارشد ارتشی بی رحمی مجبور می شوند. پس از شکست، سزار تصمیم می گیرد انتقام دوستان خود که در جنگ کشته شده اند را بگیرد. حال جنگی در حال رخ دادن است که برنده و بازنده آن سرنوشت انسان ها و میمون های این کره خاکی را معلوم می کند.

Ghost in the Shell

در آینده ای نه چندان دور که تروریست ها برای انجام اعمال پلیدشان مغز انسان ها را هک می کنند، ربات هایی به وجود می آیند که قابلیت هایی خارق العاده دارند و می توانند جلوی چنین انسان نماهایی بایستند… یکی از بهترین اکشن های ۲۰۱۷ می باشد که بازی زیبای اسکارلت جوهانسون جذابیت فیلم را دو برابر کرده است.

The Hitman’s Bodyguard
این فیلم اکشن و کمدی جذاب را از دست ندهید. داستان از این قرار است که یکی از بهترین آدمکش های دنیا مامور حفاظت از جان دشمن دیرینه خود می شود. در طی این ماموریت اتفاقات زیادی از تعقیب گریز ماشین گرفته تا فرار در قایق برای آن ها اتفاق می افتد. ساموئل جکسون، رایان رینالد، گری اولد من و سلما هایک همگی بازیگران این فیلم پر ستاره می باشند.
Transformers: The Last Knight
 انسان ها با تبدیل شوندگان در جنگ می باشند. اوپتیموس پرایم نابود شده است و تنها راه نجات کره زمین در گرو پیدا کردن راز پیدایش تبدیل شوندگان می باشد… از ستارگان این فیلم می توان به مارک والبرگ و لارا هادوک اشاره کرد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی