ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای بروس ویلیس

بروس ویلیس (Bruce Willis) یکی دیگر از آن دسته بازیگران محبوب و مطرح هالیوودی است. او سال هاست که خود را به عنوان یک بازیگر اکشن کم نظیر مطرح کرده است. اما توانایی های بازیگری او تنها به حضور در فیلم های اکشن مطرح نمی شود. بروس ویلیس بارها با حضور در نقش های متفاوت و غیر اکشن توانایی هایش را اثبات کرده است. امروز قصد داریم پنج فیلم از بهترین فیلمهای بروس ویلیس را که طی سال های دراز دوران حرفه ای بازیگری اش در آن ها ایفای نقش کرده است به شما معرفی کنیم. این فیلم ها بر اساس امتیاز دهی پایگاه معتبر اینترنتی IMDb انتخاب شده اند.

دوازده میمون (Twelve Monkeys) – محصول ۱۹۹۵ (امتیاز ۸)

پیشتر انتقادی که به این بازیگر مطرح می شد این بود که وی تنها می تواند در فیلم های اکشن خوب ایفای نقش کند. اما تری گیلیام (Terry Gilliam) کارگردان فیلم علمی تخیلی دوازده میمون بروس ویلیس را برای نقشی خاص درنظر گرفت. بروس ویلیس نیز توانست به خوبی از پس این چالش برآید و یکی از به یاد ماندنی ترین نقش هایش را بازی کند. داستان فیلم درمورد آینده ای است که انسان ها به خاطر فراگیری ویروسی مجبور شده اند در زیرزمین زندگی کنند. بروس ویلیس انتخاب می شود تا با سفر به گذشته به این موضوع پی ببرد که منشا این ویروس کجاست.

شهر گناه (Sin City) – محصول ۲۰۰۵ (امتیاز ۸)

فرانک میلر (Frank Miller) یکی از به یادماندنی ترین فیلم های کامیک بوک را ساخت. پس از مشاهده موفقیت این فیلم، هیچ جای تعجب نیست که خیلی از کارگردان ها به ساخت فیلم های کامیک بوک روی آوردند. رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) داستان های مختلفی را از کامیک بوک های فرانک میلر در این فیلم آورد. بروس ویلیس در یکی از این داستان ها در نقش پلیسی ظاهر می شود که قصد دارد پیش از بازنشستگی فرد خلافکار مجنونی را دستگیر کند. این فیلم سرشار از شخصیت های به یاد ماندنی و داستان های جذاب است.

حس ششم (The Sixth Sense) – محصول ۱۹۹۹ (امتیاز ۸٫۱)

بروس ویلیس کارهای بسیار فاخری طی چند دهه اخیر انجام داده است. بروس ویلیس در این فیلم نقش روانشناس کودک را دارد. او کودکی را تحت درمان قرار می دهد که ادعا می کند می تواند انسان های مرده را ببیند. بروس ویلیس در این فیلم استعداد خود را بار دیگر در ایفای نقش های غیر اکشن نشان می دهد. کارگردان فیلم حس ششم ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) توانست به خوبی از پس ساخت این فیلم برآید. نحوه داستان سرایی در آن فوق العادست. داستان فیلم حس ششم را می توان یکی از حدس نزدنی ترین فیلم های تاریخ سینما دانست!

جان سخت (Die Hard) – محصول ۱۹۸۸ (امتیاز ۸٫۲)

شروع دوران بازیگری اکشن بروس ویلیس را می توان از فیلم جان سخت دانست. هنوز نیز خیلی ها معتقد هستند این فیلم برترین اکشن تاریخ سینما است. بروس ویلیس در این فیلم پلیس سرسخت نیویورکی است که سعی دارد جان همسر خود و افراد دیگری که توسط تروریست های آلمانی در آسمان خراشی گروگان گرفته شده اند را نجات دهد. این فیلم لحظات کمدی نیز در خود کم ندارد. ترکیب اکشن خوب، داستان مفرح و لحظات خنده دار باعث شده است تا فیلم جان سخت بسیار دوست داشتنی شود.

داستان عامه پسند (Pulp Fiction) – محصول ۱۹۹۴ (امتیاز ۸٫۹)

کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) تاکنون فیلم های دوست داشتنی و پرطرفدار زیادی را ساخته است. فیلم داستان عامه پسند نیز قطعا یکی از همین فیلم هاست. حتی بسیاری از منتقدین بر این عقیده هستند که این فیلم بهترین ساخته او تاکنون است. این فیلم داستان شخصیت های مختلفی را روایت می کند که در طول فیلم با یکدیگر برخورد می کنند. بروس ویلیس نیز در این داستان در نقش بوکسور پا به سن گذاشته ظاهر می شود. او که در مسابقه بوکسی پول دریافت می کند تا شکست بخورد به صورت اتفاقی حریفش را به قتل می رساند و حال تصمیم به فرار از دست خلافکارهای دیگر دارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی