ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای جیسون استاتهام

جیسون استاتهام (Jason Statham) یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای اکشن هالیوود در عصر ما می باشد. در حال حاضر دو مجموعه فیلم سریع و خشن (The Fast and the Furious) و ماموریت: غیرممکن (Mission: Impossible) بزرگترین مجموعه فیلم های اکشن هستند. جیسون استاتهام نیز پس از حضور در سه فیلم سریع و خشن و خوشحالی طرفداران از حضورش در این مجموعه فیلم، در فیلم متعلق به شخصیت سریع و خشن خود حضور پیدا کرد. امروز می خواهیم پنج فیلم از بهترین فیلمهای جیسون استاتهام بر اساس پایگاه اینترنتی معتبر راتن تومیتوز را به شما معرفی کنیم.

قفل، انبار و دو بکشه باروت (۷۵%) (Lock, Stock and Two Smoking Barrels)

پیش از آنکه گای ریچی (Guy Ritchie) به آن مشهور شود که نمی تواند فیلم های پرهزینه کمپانی برادران وارنر (Warner Bros.) را پرفروش بسازد، وی یکی از تازه ترین کارگردانان بریتانیایی سینما بود. فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت به گونه ای ساخته شد که وی را به کارگردانی مشهور و مورد احترام اهالی سینما تبدیل کرد. این فیلم، فیلمی جنایی درمورد خلافکارانی بود که فعالیت های غیرقانونی آن ها به گونه طنزی روی زندگی یکدیگر تاثیر می گذاشت. این فیلم دو ورزشکار حرفه ای را به ستارگان سینمای اکشن بدل کرد: جیسون استاتهام و وینی جونز (Vinnie Jones).

دزدی بانک (۷۹%) (The Bank Job)

داستان واقعی این فیلم نیز همانند خود آن جالب است. این فیلم اقتباسی از دزدی واقعی از بانک است که در سال ۱۹۷۱ در لندن اتفاق افتاد. پول و جواهراتی که در این دزدی سرقت شد هرگز یافت نشد و تا سال ها کسی از این دزدی صحبت نمی کرد. با توجه به گفته تهیه کنندگان این فیلم، این امر به دلیل محافظت از خانواده سلطنتی بریتانیا بود. آن ها می خواستند با این فیلم حقیقت را به همگان نشان دهند. البته بسیاری از اتفاقات نیز به فیلم اضافه شد تا بر میزان هیجان انگیزی آن افزوده شود.

خشمگین ۷ (۸۱%) (Furious 7)

پس از آنکه حضور جیسون استاتهام در فیلم پیش از آن تبلیغ شد، این بازیگر در فیلم خشمگین ۷ در نقش شخصیتی بنام دکارد شاو (Deckard Shaw) بازی کرد. در این فیلم جیسون استاتهام نقشی متمایل به منفی داشت. اما کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تقاضا داشت که وی در فیلم بعدی سریع و خشن که سریع و خشن ۸ (The Fate of the Furious) نام داشت در نقش قهرمان ظاهر شود. پس از آن نیز جیسون استاتهام در فیلمی متعلق به همین شخصیت خود یعنی دکارد شاو با نام هابز و شاو (Hobbs & Shaw) در کنار دیواین جانسون (Dwayne Johnson) به ایفای نقش پرداخت.

وثیقه (۸۶%) (Collateral)

جیسون استاتهام در این فیلم حضور بسیار کوتاهی دارد. نقش اصلی این فیلم تام کروز (Tom Cruise) آدم کش حرفه ای است. استاتهام در اوایل فیلم حضور پیدا می کند. نقش او در این فیلم آن است که کیف خود را با تام کروز جا به جا کند. اما همین امر بسیار مهم است. از این مثال می توانیم برای این توضیح استفاده کنیم که بازیگر درجه یک در چنین نقش کوتاهی بازی می کند تا نشان داده شود که همین حضور کوتاه در داستان فیلم چه اهمیت زیادی دارد.

جاسوس (۹۵%) (Spy)

ستاره فیلم تحسین شده اکشن کمدی جاسوس، اثر پائول فیگ، ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) است. او در این فیلم در نقش کارمند پشت میز نشین سازمان اطلاعات امریکا (CIA) ظاهر می شود. وقتی شخصی که از پشت رایانه خود او را کمک می کند توسط فرد شرور داستان گروگان گرفته می شود، تصمیم می گیرد خود وارد عمل شود و جلوی فاجعه عظیمی را بگیرد. جیسون استاتهام در نقش مکمل در این فیلم حضور پیدا می کند. اما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی