ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای مورگان فریمن

مورگان فریمن (Morgan Freeman) افسانه ای دوران حرفه ای بسیار فوق العاده ای داشته است. هنرنمایی او در بازیگری و صداپیشگی امروزه بر هیچکدام از اهالی و طرفداران سینما پوشیده نیست. او دوران حرفه ای خود را از دهه چهارم زندگی اش آغاز کرد. مورگان فریمن پیش زمینه بسیار خوبی در زمینه اجرا داشت و همین باعث شد در آینده تبدیل به بازیگری شود که بتواند جوایز اسکار و گلدن گلوب متعددی مال خود کند. امروز در نظر داریم پنج فیلم از بهترین فیلمهای مورگان فریمن را بر اساس پایگاه اینترنتی معتبر IMDB به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بتمن آغاز می کند (Batman Begins) – محصول ۲۰۰۵ (امتیاز ۸٫۲)

اولین فیلم از سه گانه بتمن کریستوفر نولان (Christopher Nolan) که در این فهرست قرار گرفته است فیلم بتمن آغاز می کند است. مورگان فریمن از شخصیت های اصلی این فیلم نیست اما نقش بسیار مهمی را در این مجموعه فیلم ایفا می کند. مورگان فریمن در این مجموعه فیلم در نقش فردی بنام لوسیوس فاکس (Lucius Fox) ظاهر می شود. او همواره تکنولوژی های جدیدی برای استفاده بتمن (با بازی کریستین بیل – Christian Bale) در اختیارش قرار می دهد.

شوالیه تاریکی بر می خیزد (The Dark Knight Rises) – محصول ۲۰۱۲ (امتیاز ۸٫۴)

مورگان فریمن در سومین و آخرین فیلم از مجموعه فیلم بتمن کریستوفر نولان در همان نقش خود یعنی لوسیوس فاکس ظاهر می شود. او در این فیلم تنها یک وظیفه دارد. آن وظیفه این است که ابزار مورد نیاز بتمن را برایش فراهم کند. ابزاری که از تکنولوژی خاصی بهره می برد. تکنولوژی که در زمان حال نیز حتی وجودش امکان پذیر نیست. اما فیلم سوم بتمن کریستوفر نولان همانند دو فیلم قبلی این مجموعه خوش ساخت نبود. اما می توان گفت پایانی مناسب بر این مجموعه فیلم سه قسمتی بود. بعلاوه آن که این فیلم فروش بسیار فوق العاده ای را نیز تجربه کرد.

هفت (Seven) – محصول ۱۹۹۵ (امتیاز ۸٫۶)

مورگان فریمن در این فیلم در نقش کارآگاهی بسیار با تجربه و کارکشته ظاهر می شود که با پلیسی جوان و کم تجربه با بازی برد پیت (Brad Pitt) همکار می شود تا راز قتل های مخوف قاتلی سریالی را کشف کند. این فیلم تحسین منتقدان را برانگیخت و استقبال بسیار زیاد و خوبی از آن شد. فیلم هفت یکی از برترین فیلم های مهیج روانشناختی در تاریخ سینما محسوب می شود. بعلاوه اینکه این فیلم یک سال پس از شاهکار دیگر مورگان فریمن یعنی فیلم رستگاری در شاوشنک اکران شد.

شوالیه تاریکی (The Dark Knight) – محصول ۲۰۰۸ (امتیاز ۹)

این فیلم همواره یکی از فیلم های برتر تاریخ سینما شناخته شده است. واضح است که فیلم شوالیه تاریکی در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما رتبه خوبی را نیز کسب کرده است. امتیاز فیلم شوالیه تاریکی در پایگاه اینترنتی معتبر IMDB امتیاز خارق العاده ۹ می باشد. البته که نباید نقش آفرینی هث لجر (Heath Ledger) را در موفقیت کم نظیر این فیلم نادیده بگیریم. مورگان فریمن نیز همانند دو فیلم دیگر بتمن به خوبی در این نسخه نیز ایفای نقش می کند.

رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) – محصول ۱۹۹۴ (امتیاز ۹٫۳)

جای هیچ تعجبی نیست که فیلم رستگاری در شاوشنک رتبه اول را در این فهرست به دست آورده است. این فیلم حتی برترین فیلم پایگاه اینترنتی معتبر IMDB نیز محسوب می شود. مورگان فریمن در این فیلم هنرنمایی بی نقصی از خود به نمایش می گذارد. این فیلم نامزد هفت جایزه اسکار شد. بسیاری از منتقدان در تحسین عملکرد مورگان فریمن مقاله ها منتشر کردند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی