ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

بهترین فیلمهای کیت وینسلت

کیت وینسلت (Kate Winslet) بازیگر انگلیسی، طی دوران حرفه ای طلایی خود در نقش های بسیار به یاد ماندنی تاکنون بازی کرده است. این بازیگر محبوب در اواسط دهه ۹۰ میلادی به اوج رسید و اکنون بیش از دو دهه است که به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوودی شناخته می شود. این بازیگر درست پس از ایفای نقش بسیار دیدنی در فیلم تایتانیک (Titanic) به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) توانست قله های موفقیت را طی کند و به شهرت جهانی برسد. کیت وینسلت تاکنون در فیلم هایی با ژانرهای بسیار متفاوت از جمله درام، تاریخی و کمدی به ایفای نقش پرداخته است. امروز پنج فیلم برتر از بهترین فیلمهای کیت وینسلت بر اساس پایگاه اینترنتی معتبر IMDB را به شما معرفی می کنیم.

عقل و احساس (Sense and Sensibility) – محصول ۱۹۹۵ (امتیاز ۷٫۶)

این فیلم اقتباسی از رمان مشهور عقل و احساس نوشته جین آستن (Jane Austen) به کارگردانی انگ لی (Ang Lee) می باشد. کیت وینسلت و اما تامپسون (Emma Thompson) در نقش خواهران  دشوود در این اثر هنری به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم از این قرار است که پس از مرگ پدر خواهران دشوود و تقسیم ارث و میراث، وضع مالی این خواهران بسیار بد می شود. حال آنان به منظور بهبود وضعیت خود سعی در پیدا کردن مردی برای ازدواج می کنند. منتقدان بر این عقیده بودند که این فیلم به شدت به رمان خود وفادار بوده است. کیت وینسلت نیز برای ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن شد.

هملت (Hamlet) – محصول ۱۹۹۶ (امتیاز ۷٫۷)

این فیلم چهار ساعته که اقتباسی از نمایشنامه مشهور شکسپیر (Shakespeare) شاعر انگلیسی می باشد داستان شاهزاده ای جوان را روایت می کند که سعی دارد انتقام مرگ پدرش را از قاتل او بگیرد. هرچند که این فیلم توفیق زیادی در باکس آفیس کسب نکرد اما منتقدان بسیاری از نحوه ساخت و داستان سرایی آن به شدت تحسین کردند. شاید بتوان گفت یکی از بهترین اقتباس هایی که تاکنون از نمایشنامه هایش شکسپیر مخصوصا هملت شده است، همین فیلم می باشد.

در جستجوی ناکجا آباد (Finding Neverland) – محصول ۲۰۰۴ (امتیاز ۷٫۷)

کیت وینسلت و جانی دپ (Johnny Depp) دو هنرمند اصلی این فیلم خوش ساخت فانتزی-تاریخی می باشند. جانی دپ در این فیلم در نقش جیمز بری، نمایشنامه نویسی ظاهر می شود که آشنایی خود با یک خانواده را به داستان پیتر پن تبدیل می کند. وینسلت در نقش مادر این خانواده ظاهر می شود. شوهر وی فوت کرده است و خود او با بیماری که دارد مجبور است به چهار پسر خود نیز رسیدگی کند. حس نوستالوژیک دل انگیزی با مشاهده این فیلم به بیننده دست می دهد.

تایتانیک (Titanic) – محصول ۱۹۹۷ (امتیاز ۷٫۸)

این فیلم عاشقانه فراموش نشدنی در سال ۱۹۹۷ اکران شد و به سرعت شهرتی جهانی پیدا کرد. کیت وینسلت به همراه لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) در این فیلم هنرنمایی بسیار خوبی از خود نشان داد. تایتانیک داستان دختری ۱۷ ساله و بسیار ثروتمند را روایت می کند در سفرش در کشتی تایتانیک عاشق هنرمندی جوان می شود. اما پس از برخورد کشتی با مانعی عظیم در وسط اقیانوس، این دو تصمیم می گیرند با یکدیگر برای نجات جان خود تلاش کنند. جیمز کامرون داستان عشقی خیالی را در دل ماجرای واقعی تایتانیک جای داده است. این فیلم تا سال ها پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای دنیا بود. اکنون نیز پرفروش ترین فیلم عاشقانه تاریخ سینمای دنیا است.

درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) – محصول ۲۰۰۴ (امتیاز ۸٫۳)

بهترین فیلم کیت وینسلت از نظر امتیاز دهی IMDB فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک می باشد. کیت وینسلت در این فیلم با جیم کری (Jim Carrey) همبازی شده است. این اثر هنری در ژانر عاشقانه، علمی تخیلی کمدی جای می گیرد. داستان آن بدین ترتیب است که زوجی پس از آنکه عاشق یکدیگر می شوند، تصمیم می گیرند با یکدیگر رابطه نداشته باشند. این شکست برای هر دوی آن ها دردناک است. جیم کری و وینسلت که نمی توانند این شکست را تحمل کنند داوطلب می شوند تا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای خاطره خود را از ذهن یکدیگر پاک کنند. از این دست فیلم ها امروزه کم ساخته می شود. اما فیلم به شدت احساسات را به بیننده القا می کند و تا پایان، روند مجذوب کننده خود را ادامه می دهد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی