ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

تاخیر در اکران فیلم جان ویک ۴

امروز می خواهیم درمورد تاخیر در اکران فیلم جان ویک ۴ (John Wick 4) صحبت کنیم! به صورت رسمی اعلام شد که این فیلم در ماه می سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. فیلم جان ویک ۴ که عنوان اکشن بسیار مورد انتظاری نیز می باشد در ابتدا قرار بود در ماه می سال ۲۰۲۱ اکران شود. جالب است که بدانید قرار بود جان ویک ۴ درست همزمان با فیلم دیگر کیانو ریوز (Keanu Reeves) فیلم ماتریکس ۴ (The Matrix 4) در یک روز اکران شود. دیروز بود که کارگردان این فیلم چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) اذعان داشت امکان تاخیر در اکران فیلم جان ویک ۴ وجود دارد و اکنون این تاخیر به صورت رسمی اعلام شده است.

کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) طی بیانیه ای رسمی تاخیر در اکران فیلم جان ویک ۴ را اعلام کرد و خبر از اکران این فیلم در تاریخ ۲۷ می سال ۲۰۲۲ داد. این تاخیر اما حاکی از آن است که فیلم جان ویک ۴ یکی از اصلی ترین فیلم های این کمپانی در تابستان محسوب می شود و معلوم است کمپانی لاینزگیت بسیار به موفقیت این فیلم ایمان دارد. اما خبر تاخیر در اکران فیلم این روزها هیچ تعجبی ندارد. پس از فراگیر شدن جهانی ویروس کرونا تقریبا تمام فیلم ها با تاخیر در اکران مواجه شده ند. کیانو ریوز ابتدا می بایست فیلمبرداری اش در فیلم ماتریکس ۴ را به اتمام برساند تا بتواند به پروژه جان ویک ۴ ملحق شود. حتی گمانه زنی هایی نیز درمورد تاخیر در اکران ماتریکس ۴ می شود اما معلوم نیست که این مهم رخ دهد یا خیر. انتظار می رود که فیلمبرداری ماتریکس ۴ در اواخر سال ۲۰۲۰ انجام شود. در بهترین حالت تولید فیلم جان ویک ۴ در سال بعد شروع می شود و تاخیر در اکران فیلم بسیار مورد قبول است چراکه طرفداران این مجموعه فیلم پس از سه فیلم بسیار خوش ساخت انتظار بسیار بالایی از جان ویک ۴ دارند.

اما فیلم جان ویک ۴ در تاریخ اکران جدیدش به مصاف فیلم ماجرایی و فانتزی Dungeons & Dragons می رود. فیلم جان ویک ۴ یک هفته پیش از اکران فیلم مورد انتظار The Flash عرضه خواهد شد. فیلم جان ویک ۴ رقبای سرسختی در باکس آفیس خواهد داشت. تا هنگام اکران جان ویک ۴ فیلم پلنگ سیاه ۲ (Black Panther 2) که در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ اکران می شود چند هفته ای از حضورش در سینماها خواهد گذشت. کمپانی پیکثار نیز فیلم جدیدی برای ژوئن ۲۰۲۲ تدارک دیده است. اما باز هم انتظار می رود که فیلم جان ویک ۴ عملکرد بسیار خوبی را در باکس آفیس از جای بگذارد.

این فیلم که رده سنی بزرگسال را دارد برای مخاطبان خاصی ساخته می شود. هر سه فیلم پیشین جان ویک نیز رده سنی بزرگسال داشتند و توانستند فروش بسیار خوبی با توجه به بودجه ساخت خود کسب کنند. کمپانی لاینزگیت نیز که مشاهده کرد این فیلم موفقیت بسیار خوبی به همراه دارد و طرفداران زیادی توانسته است کسب کند بودجه ساخت بسیار بالاتری برای هر نسخه بعدی آن فراهم آورد. مخصوصا جان ویک سه با توجه به رقبایی همانند Aladdin توانست فروش بسیار خوبی کسب کند. انتظار می رود جان ویک ۴ نیز بسیار موفقیت آمیز ظاهر شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی