ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

حضور کیانو ریوز در بازی Death Stranding

حضور کیانو ریوز در بازی Death Stranding هیدئو کوجیما؟ بله، درست است. چیزی نمانده بود که کیانو ریوز در این بازی نیز حضور داشته باشد و نقش اصلی را ایفا کند. کیانو ریوز این روزها همه جا حضور دارد. از حضور موفق وی در مجموعه فیلم های جان ویک گرفته تا ایفای نقش یکی از شخصیت های اصلی مورد انتظار بازی Cyberpunk 2077. بازی مورد انتظار هیدئو کوجیما، Death Stranding، که اولین عنوان وی پس از جدایی بحث برانگیزش از کمپانی کونامی می باشد از سال ۲۰۱۶ در حال توسعه است و در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت اختصاصی برای کنسول های پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

اما داستان بازی مورد انتظار کوجیما چیست؟ این سوالیست که تاکنون جواب مشخصی برای آن پیدا نشده است. تنها می دانیم که موضوع اصلی این بازی درمورد مرگ و زندگی است و اینکه می بایست در دنیایی آخر الزمانی برای دچار نشدن به سرنوشتی شوم مردم را گرد هم آوریم! در این بازی مرگ و زندگی معنای دیگری خواهد داشت. گویا هر دفعه که شخصیت اصلی بازی می میرد داستان بازی به نوعی وارد مرحله جدیدی می شود. اما نکته عجیب این است که کوجیما خود معتقد است که ژانر جدیدی بنام اکشن استرند (همان اتحاد بازیکنان در بازی) را ایجاد کرده است. نکته بسیار جالب دیگر این بازی این است که بازیگران این بازی از جمله بازیگران معروف هالیوودی می باشند. از جمله این بازیگران می توان به نورمن ریداس، لئا سیدو، مدس میکلسن، لیندسی واگنر، گیرمو دل تورو و مارگارت کوآلی اشاره کرد. همچنین صداپیشه معروف بازی های ویدیویی که کمتر کسی است که او را نشناسد یعنی تروی بیکر نیز در این بازی ایفای نقش می کند.

کوجیما در کنفرانس بین المللی کامیک شهر سن دیگو اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرد. وی بهمراه کارگردان دانمارکی نیکولاس ویندینگ که از قضا او نیز در بازی حضور دارد در یکی از پنل های کنفرانس حاضر شد و به صحبت درمورد بازی پرداخت. کوجیما و ویندینگ هرکدام نظر خود را درمورد داستان سرایی در رسانه بازگو کردند و همچنین کوجیما اذعان داشت که ابتدا کیانو ریوز برای نقش منفی اصلی بازی به وی پیشنهاد شد اما کوجیما اصرار شد که مدس میکلسن این مهم را ایفا کند. وی همچنین از علاقه خود به ساخت بازی بجای فیلم سخن گفت.

اما کیانو ریوز همین حالا نیز سرش خیلی شلوغ است! پس از موفقیت جان ویک ۳ کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که جان ویک ۴ نیز با بازی کیانو ریوزتا سال ۲۰۲۱ ساخته خواهد شد. چندی پیش بود که در کنفرانس E3 2019 اعلام شد کیانو ریوز یکی از نقش های اصلی بازی به شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 را ایفا خواهد کرد. در حال حاضر نیز وی در حال انجام پروژه کمدی موزیکال Bill & Ted Face the Music می باشد. آنقدر کیانو ریوز محبوب است که حتی شایعه شده است او را به زودی در دنیای سینماتیک مارول نیز خواهیم دید.

با توجه به محبوبیت بسیار بالای کیانو ریوز در حال حاضر شاید بسیاری از علاقه مندان گمان کنند که انتخاب نشدن وی در بازی Death Stranding اشتباه بوده است. اما اگر هنرنمایی مدس میکلسن را در سریال Hannibal دیده باشید می دانید که برای نقش های خاص کوجیما وی انتخاب مناسب تری می باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی