ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

دانستنی ها: Avengers: Endgame

چندی پیش بود که فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) از سد فیلم Avatar (آواتار) رد شد و توانست با فروشی بیش از ۲٫۷۹۵ میلیارد دلار به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان بدل شود. حال فرصت را غنیمت می شماریم و دانستنی های جالب توجهی برای تمام دوستداران این فیلم منتشر می کنیم. توجه داشته باشید که خواندن این مطالب داستان فیلم را برای شما لو نمی دهد. پس اگر هنوز نیز فرصت نکرده اید فیلم را مشاهده کنید به شما پیشنهاد می کنیم این دانستنی های جذاب را از دست ندهید.

  • رابرت داونی جونیور با بازی در فیلم Avengers: Endgame رسما رکورد هیو جکمن در فیلم های ابرقهرمانی را بهبود بخشید. رابرت داونی جونیور در یازده سال توانست در ده فیلم مارول در نقش آیرون من ظاهر شود. هیو جکمن رکورد خود را در طی هفده سال به ثبت رسانده بود.
  • فیلم برداری فیلم Avengers: Endgame پس از فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War بدون وقفه و در بازه زمانی ۲۰۰ روز انجام شد.
  • اوانجلین لیلی و پائول راد به طور همزمان در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک و انتقام جویان: پایان بازی در حال نقش آفرینی بودند.
  • با آنکه فیلم کاپیتان مارول یک ماه پیش از این فیلم در سینماها اکران شد اما بری لارسون ابتدا سر صحنه این فیلم برای فیلمبرداری حاضر شد. سکانسی از فیلم که در مرکز فرماندهی انتقام جویان با حضور کاپیتان مارول می گذرد اولین سکانس فیلمبرداری شده بری لارسون در فیلم انتقام جویان: پایان بازی می باشد. کارگردانان فیلم کاپیتان مارول هنگام فیلمبرداری سکانس های بری لارسون سر صحنه این فیلم نیز حاضر بودند تا اطمینان حاصل کنند شخصیت وی در دو فیلم یکسان می باشد.
  • کارگردانان این دو فیلم، Avengers: Endgame و Avengers: Infinity War، یعنی برادران روسو برای هر دوی فیلم ها به طرفداران نامه نوشتند و از آنان درخواست کردند که اتفاقات فیلم را برای دیگران لو ندهند. آنان بدین منظور کمپینی بزرگ نیز در اینترنت با هش تگ های «اتفاقات فیلم انتقام جویان: پایان بازی را لو ندهید» و «تانوس از شما می خواهد سکوت کنید» راه انداختند.
  • فیلم Avengers: Endgame اولین فیلمی است که در هفته ابتدایی اکران خود فروشی بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کرده است.
  • حضور بری لارسون در این فیلم کمتر از ده دقیقه می باشد. فیلم نامه نویس فیلم، استفان مک فیلی در این مورد توضیح داد که این امر کاملا از پیش برنامه ریزی شده بوده است. چراکه آنان قصد داشتند تمرکز فیلم بر روی انتقام جویان قدیمی باشد که در تلاش هستند خود را پس از اتفاقات Avengers: Infinity War با شرایط وقف دهند. دلیل دیگر نیز آن است که هنگام فیلم برداری فیلم انتقام جویان: پایان بازی، فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول هنوز نوشته نشده بود و به همین دلیل نیز بری لارسون هنوز آنطور که باید شخصیت کاپیتان مارول را پرورش نداده بود.
  • سکانس های «آزگارد جدید» فیلم در روستایی بنام سینت آبز در سواحل جنوبی اسکاتلند فیلمبرداری شد.
  • لیا ماریلا، دختر جو روسو، یکی از کارگردانان این فیلم در قسمتی از فیلم به عنوان هوادار برای گرفتن امضا به نزد هالک می آید.
  • طرفدار پر و پا قرص مارول اهل ایالت فلوریدای امریکا برای شکستن رکورد گینس بیش از ۱۱۰ مرتبه به تماشای فیلم Avengers: Endgame نشست.

منبع: IMDB

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی