ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

Mass effect Andromeda در جستجوی زمینی دیگر

gallery-1457733499-mass-effect-andromeda-e3-trailer-6

نزدیک به چهار سال ازآخرین نسخه بازی Mass effect می گذرد ، اگرچه تا عرضه نسخه جدید ان زمان زیادی باقیست اما ما بسیار مشتاقیم که جرقه ای جدید در داستان Mass effect ببینیم.
Mass effect Andromeda باید طرحی جدیدی در سری محبوب Mass effect باشد و قرار است ، نه تنها از نسخه های گذشته آن بلکه از سایر بازی های ساخته شده Biowere مثل Dragon Age هم الهام بگیرد.
داستان کاپیتان شپرد در Mass effect 3 به پایان رسید . چه شما از آن پایان خوشتان آمده باشد و چه نه ، حالا نوبت درخشش قهرمانی جدید است.
در معرفی بازی اینگونه گفته شده “ماجراهای جدیدی در دنیای Mass effect انتظار شما را می کشد ، با امکانات بصری بسیار پیشرفته و کهکشانی جدید برای کشف و جستجو . Biowere نسل جدیدی از جستجو و کشف در دنیای فضایی را برای طرفدارانش فراهم کرده است .

cmtuknvvh3namldxwrwb
Biowere تایید کرده که داستان شپرد تمام شده است ، اما قهرمان جدید داستان چگونه خواهد بود؟
خوب بر طبق شنیده ها، شخصیت جدید قرار است تحت عنوان جستجو گر(Pathfinder) معرفی شود و هدفش پیدا کردن سکونتگاه جدیدی برای ساکنین زمین است. بعد از حمله ریپرها به زمین در نسخه سوم یکی از اهداف جانبی شما در بازی ساختن کلونی و سکونت گاه برای انسان ها در سیارات مختلف ، در مسیر پیدا کردن این زمین نو است.
گویا این زمین جدید در کهکشانی بنام Andromeda قرار دارد و نام بازی هم بر همین اساس انتخاب شده است . این کهکشان از یک میلیارد ستاره تشکیل شده و دو و نیم میلیون سال نوری با کهکشان قبلی ، که داستان و حوادث سه گانه قیلی Mass effect در آن اتفاق افتاد ، فاصله دارد.
ابتدا نسخه جدید بازی تحت عنوانMass effect4 معرفی شد. اما در مراسم E3 در سال ۲۰۱۵ کمپانی EA رسما نام Andromeda را برای آن برگزید و قرار شد که در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۱۶ وارد بازار شود. اما متاسفانه این تاریخ فعلا به سال ۲۰۱۷ موکول شده است. Mass effect Andromeda برای کنسول های Xbox one ،PS4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

Mass_Effect_Andromeda_Infobox,_2015

ژانر : نقش آفرینی – سوم شخص

مترجم : خسرو خطیبی

منبع : Digitalspy

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی