ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

دنیای کاملا جدید Horizon: Zero Dawn

filmmotarjem 5 horizon

یک دنیای کاملا جدید

ترجمه و تالیف: سعید ابراهیمی

 

اینطور که پیداست شما توانید با یک تیروکمان نیز به جنگ با دایناسورهای روباتیک ببرید. Horizon: Zero Dawn  بطور غافلگیرانه ای در کنفرانس E3  سونی در سال ۲۰۱۵ ظاهر شد  و در میان بازی های تکراری، به عنوان بازی ای با ایده های جدید قد علم کرد. این بازی همچنین، نفس تازه ای برای استودیو Guerilla Games  است که سالهاست فقط سری های مختلف  Killzone  را روانه ی بازار کرده است.

این بازی اکشن نقش آفرین دنیای بعد از آخرالزمان را به تصویر می کشد (شبیه چیزی که در بازی Enslaved  شاهد آن بودیم.) که در آن طبیعت ناب جای تمدن مدرن را گرفته و بشریت بنظر بار دیگر در اکوسیستمی جدید و البته غریب تمدن را از نو آغاز کرده است. با توجه به تریلر هایی که از این بازی شاهد بودیم و همچنین استقبالی که ازین بازی در مجالات مختلف مانند Official PlayStation Magazine  و Edge شده است، می توان حدس زد که Horizon: Zero Dawn  یکی از بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۶ خواهد بود. اگر می خواهید راجب این عنوان انحصاری جدید سونی اطلاعاتی جدیدی کسب کنید، لطفا با ما همراه باشید.

 

شما در نقش یک شکارچی زن به اسم Aloy  خواهید بود که دارای مهارت خاصی در استفاده از تیروکمان است. Aloy  عضو یکی از قبیله هاییست که بشریت را تشکیل می دهند وشاید قبیله ی Aloy  جزو اولین اولین قبایلی است که رسوم شکار را زنده می کند. Aloy درست مانند Lara Croft  در سری جدید Tomb Raider، یک شکارچی جنگجو است که از مهارت های خود را نه برای آدم کشی، بلکه از اجبار استفاده می کند.

Guerilla Games  از شخصیت هایی مانند Ygritte  در سریال Game of thrones  در خلق Aloy  الهام گرفته است. Aloy  و Ygritte  هردو شکارچیانی موقرمز و شجاع هستند که براحتی از پس خود در طبیعت بر می آیند. از دیگر شخصیت هایی که الهام بخش در خلق Aloy  بودند می توان به Ellen Ripley  در Alien  و Sarah Conner  درTerminator  اشاره کرد.

filmmotarjem horizon

تمدن مدرن تبدیل به قبیله های جدا و کوچک شده است

بازی ۱۰۰۰ سال بعد از پایان تمدن مدرن بشری روایت داستان می کند. اینکه چه چیزی باعث این پایان شده است مشخص نیست، همانطور که Aloy در تریلر بازی می گوید: “داستان ها به من نمی گویند که مردم قدیم کجا رفته اند”. بنظر می رسد دلیل پایان تمدن مدرن هرچه که بوده، آنقدر بد و مرگ آور بوده که شهرهای بزرگ را به قبرستان تبدیل کرده است. این اتفاق بزرگ هنوز یک راز است ولی باعث برگشت بشریت به دوران انسان های اولیه شده است و این را می توان مخصوصا از نقاشی های داخل غارها فهمید. نقاشی هایی که ساختمان های بلند و برج های قدیم را به تصویر می کشند. انسان ها هم اکنون در غارها و مناطق کوهستانی با حداقل امکانات زندگی می کنند.

filmmotarjem horizon 3

روبات ها مناطق ویران شده را تحت کنترل خود دارند

روبات هایی که شبیه حیوانات هستند هم اکنون بخشی از طبیعت وحشی هستند. حیواناتی از قبیل پرندگان، دایناسور ها  و دیگر پستانداران شامل این روبات ها هستند. گرچه برخی ازین روبات ها برای ادامه بقای شما بسیار خطرناک هستند، ولی بعضی از روبات ها بی خطر هستند و کاری به شما ندارند.

بازی های Killzone  همیشه دارای محیط های بسته ای از نبرد بوده اند، به همین خاطر شرکت Guerilla Games  به متخصصینی که در رزومه خود دارای کار برروی بازی هایی با دنیایی بزرگ هستند پیشنهاد همکاری داده است و آنها را بکارگیری کرده است. این متخصصین جدید سابقه ی کار بر روی بازی هایی از قبیل Middle Earth: Shadows of Morder ،   Fallout: New Vegas و Witcher 3 را دارا  هستند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی