ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

زمستان امسال همراه با Destiny

destiny filmmotarjem

جدیدترین گسترش دهنده ی Destiny که در تریلرهای آن حال و هوای زمستانی دارد، بدست آمده از تجربه Bungie  بعد از ساخت این بازی است.

Apple سیستم عامل watchOS3 را در سانفرانسیسکو رونمایی کرد، سیستم عاملی که بدست آمده از حدس و گمان های علمی بود. وقتی این سیستم روانه ی بازار می شود و میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند، تازه آن موقع سازندگان آن در Apple متوجه می شوند که حدس های آنها درست بوده است یا خیر. از بعضی جهات اساسی، حدسیات Apple اشتباه از آب درآمد اما در ادامه تغییرات گسترده ای که Apple با مشاهده، ارزیابی و پالایش ایده ها و تجربیات در آن اعمال کرد، اشکالات watchOS3 برطرف شد.

سازندگان Destiny در Bungie باید سازندگان watchOS3 در Apple را به خوبی درک کنند.

درست مانند Apple، شرکت Bungie نرم افزار یا بازی ای را بر اساس بهترین ایده های خود ساخت. بعد از اینکه Destiny روانه بازار شد و میلیون ها نفر آن را بازی کردند، Bungie درس هایی از تجربیات مردم دریافت کرد که هرگز نمی توانست به تنهایی یا در تست بازی به آنها دست یابد. به آنها از همه طرف گفته شد که چه کاری را درست و چه کاری را غلط انجام دادند. سپس، با استفاده این تجربیات، آپدیت پشت سر آپدیت، گسترش دهنده بعد از گسترش دهنده Destiny را کاملا تغییر دادند. امسال آن تلاش ها با آخرین گسترش دهنده ی Destiny با نام Rise of Iron به نتیجه ی نهایی خود خواهد رسید و Destiny را تا ابد با بیشتر از ۳۰ میلیون بازیکن با زمان بازی بیشتر از ۲۵۵ ساعت برای هر بازیکن در خاطر همه زنده نگه خواهد داشت و آینده ی Destiny را تضمین خواهد کرد.

از زمان به بازار آمدن Destiny در سال ۲۰۱۴، داستان بازی مدام دست خوش تغییرات و پیشرفت بوده است. Destiny بازی ای مدام در حال ساخته شدن است و این گاه در غالب تغییرات عظیم یا کوچک است. طبق نظر سازندگان Destiny، گسترش دهنده ی جدید Rise of Iron تغییر اساسی در Destiny نیست، بلکه ادامه روند محبوبی است که بازیکنان آن را پسندیده اند. آنها عقیده دارند که می توانند دیگر بدون نیاز به حدس زدن راجب اینکه مردم چه چیزی دوست خواهند داشت، گسترش دهنده ای بسیار بزرگ مانند The Taken King که پارسال روانه بازار شد، پاییز امسال به دنیا ارائه دهند و بازیکنان به طور حتم از تجربه ی آن لذت ببرند.

Destiny بهترین و اولین حدس علمی Bungie بود و آپدیت های آن، مخصوصا گسترش دهنده ی The Taken King، حاصل ارزیابی درست تجربیات بازیکنان و پالایش ایده ها بود و حالا The Rise of Iron بازی ای است که می توانید آن را با خیال راحت پیش خرید کنید.

داستان The Rise of Iron

فضایی هایی که با نام The Fallen شناخته می شوند در حال خراب کردن دیوارهای قدیمی واقع در جنوب روسیه قدیم برای وارد شدن به منطقه ممنوعه هستند. محافظان آخرین شهر باید آخرین نبرد را برای دفاع از این منطقه انجام دهند.

از جمله محتوای جدید The Rise of Iron می توان به مراحل داستانی جدید، raid جدید، co-op strike جدید، مپ های جدید برای بخش چندنفره و همچنین مد های جدید اشاره کرد. همچنین آیتم ها و اسلحه های زیادی که از آنها برای نبرد با گروه جدید از فضایی ها استفاده خواهید کرد شامل این گسترش دهنده هستند.

destiny 2 filmmotarjemمنبع: Polygon

تریلر جدید این بازی در کانال آپارت فیلم مترجم تماشا کنید

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی