ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

زندگی ساده: بحران ها فرصت است

زندگی ساده: بحران ها فرصت است (A Simpler Way: Crisis as Opportunity)

زندگی ساده

مستند زندگی ساده: بحران ها فرصت است، مستندی محصول ۲۰۱۶ است درباره بازگشت انسان به طبیعت و به کارگردانی جوردن آزموند و ساموئل الکساندر. این مستند در گیپسلند کشور استرالیا تهیه شده است. هدف از تهیه این مستند نشان دادن ممکن بودن یک زندگی ساده در شلوغی قرن ۲۱ می باشد چرا که ساکنان این منطقه کاملاً مفهوم زندگی ساده و به دور از شلوغی های دیوانه کننده و استرس زای شهری را با آغوش باز پذیرفته اند. در این تجربه ۱۲ ماهه که به پروژه راه ساده مشهور می باشد، تمامی ساکنان این جامعه کوچک یک تعهد مشترک را در مقابل تغییرات اجتماعی و محافظت از محیط زیست به اشتراک می گذارند.

این گروه متنوع از شهروندان با وجدان، منظور از زندگی ساده را در ارتباط مجدد با طبیعت، حفظ منابع و حذف افراط و اسراف، قیدهای اقتصادی و تعاریف ناپایدار موفقیت در جهان صنعتی مدرن امروز می بینند. در خانه های کوچک آنها می توانید وسایل دست سازی را بیابید که عمدتاً از مواد قابل بازیافت تهیه شده اند؛ این افراد به دنبال صفایی هستند که از بازگشت به اصول اولیه زندگی بشر بدست می آید.

A Simpler way 2016باور بسیاری از مردم بر این است که تا چیزی را از دست نداده ای قدر آن را نمی دانی، اما این جامعه کوچک متوجه شده است که دقیقاً عکس این مطلب صحیح می باشد. آنها راحتی و ابزارهای تمدن امروزی– برق، گوشی های همراه و دسترسی به اینترنت- را کنار گذاشته و به جای آنها بهترین شکل از شبکه و ارتباطات اجتماعی را بوجود آورده اند. حتی برخی افراد شرکت کننده در این پروژه دست از ۴۰ ساعت کار در هفته در شرکت های بزرگ را کنار می گذارند. این مردمان در یک واقعیت جدید، در می یابند که هرچیزی که بدان نیاز دارند در طبیعت اطراف و در سایه حمایتی است که ساکنان اطرافشان برای آنها می توانند فراهم کنند.

تماشای مستند زیبای زندگی ساده: بحران ها فرصت است درباره بازگشت انسان به طبیعت را به همه علاقه مندان به مستندهای طبیعت توصیه می کنیم.

شما می توانید برای سفارش زیرنویس فارسی و یا زیرنویس انگلیسی مستند زندگی ساده: بحران ها فرصت است به بخش سفارش ترجمه فیلم سایت مراجعه کنید.

همچنین می توانید برای مشاهده تریلر مستند زندگی ساده: بحران ها فرصت است به کانال آپارات فیلم مترجم مراجعه نمایید.

مترجم: محمدرضا مقدم گوهری

منبع: IMDB

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی