ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

سریال رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها

نتفلیکس به تازگی موضوع داستان سریال رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها (Resident Evil: Infinite Darkness) را منتشر کرده است. سریال اینترنتی رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها، اولین سریال این مجموعه بازی ترسناک و بسیار پرطرفدار (هرچند که مجموعه فیلم آن به محبوبی بازی های آن نیست) محسوب می شود و در تاریخ سپتامبر سال گذشته معرفی شد. ستارگان این سریال شخصیت های دوست داشتنی لئون اس. کندی و کلر ردفیلد (که ستارگان بازی رزیدنت ایول ۲ نیز بودند و در مجموع از شخصیت های اصلی زریدنت ایول هستند) می باشند.

سال جاری بسیار سال مهمی برای مجموعه رزیدنت ایول است. تا دو ماه دیگر، کمپانی کپکام بازی رزیدنت ایول ویلیج (Resident Evil Village)، نسخه مورد انتظار بعدی بازی این مجموعه پرطرفدار را برای پلتفرم‌ های ویندوز، پلی ‌استیشن ۵، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، اکس ‌باکس سری اکس و سری اس منتشر کند. بازی های رزیدنت ایول ۷ و رزیدنت ایول ۲ (نسخه بازسازی شده) در چند سال گذشته منتشر شدند و به شدت مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفتند. کپکام نیز قول داده است که با درنظر گرفتن مواردی که این دو بازی را تا این اندازه به موفقیت رساند، نسخه بعدی رزیدنت ایول را حتی بهتر از آن ها کند. حال که از بازی رزیدنت ایول ویلیج بگذریم باید بگوییم که به زودی شاهد پروژه بعدی هالیوودی رزیدنت ایول خواهیم بود. برخلاف فیلم های لایو اکشن گذشته، ریبوت جدید رزیدنت ایول قرار است شامل شخصیت های دو بازی نخست آن باشد. این فیلم همچنین می خواهد به شدت به خط داستان بازی آن وفادار باشد. البته که سریال اینترنتی رزیدنت ایول نیز قرار است در سال جاری منتشر شود. درست همانند انیمیشن های گذشته، اتفاقات این سریال نیز در مجموعه رزیدنت ایول به حساب می آید.

اما نتفلیکس به تازگی موضوع داستان این سریال را نیز منتشر کرده است. داستان سریال رزیدنت ایول: تاریکی بی انتها در سال ۲۰۰۶ رخ می دهد. حادثه ضد امنیتی سایبری در کاخ سفید اتفاق افتاده است. لئون که حال وظیفه دارد درمورد این حادثه تحقیق کند مورد حمله زامبی ها قرار می گیرد. سپس و طی اتفاقاتی لئون با کلر دیدار می کند که از قضا اون نیز به این ماجرا کشیده شده است. دیری نمی گذرد که کشور به دام تاریکی می افتد که تا بحال به خود ندیده است.

باری دیگر گویی لئون و کلر با یکدیگر در وضعیتی وخیم دیدار می کنند. در اولین انیمیشن رزیدنت ایول یعنی رزیدنت ایول: تباهی (Resident Evil: Degeneration) این دو شخصیت کاملا تصادفی در فرودگاه همدیگر را ملاقات کردند. اگر بازی رزیدنت ایول ۲ که در واقع نسخه بازسازی بازی اصلی آن بود در نظر نگیریم باید بگوییم که این سریال اولین حضور لئون پس از انیمیشن Resident Evil: Vendetta و کلر پس از بازی Resident Evil: Revelations 2 خواهد بود. پس طرفداران این دو شخصیت قطعا بیشتر برای دیدن این سریال هیجان زده هستند. در پایان یادمان نرود که بگوییم نتفلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن رزیدنت ایول حول محور فرزندان آلبرت وسکر است. طرفداران رزیدنت ایول از این اتفاق های خوش حتما هیجان زده هستند.  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی