ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

سریع و خشن ۹ در فضا روایت میشود

به نظر می آید فرنچایز بسیار محبوب و دوست داشتنی سریع و خشن قرار است به انتهای راه خود برسد. سریع و خشن که در ابتدا در مورد مسابقات خیابانی غیرقانونی بود، بنام سریع و خشن ۹ (یا F9) قرار است در فضا روایت شود. این خانواده در طول هشت فیلم به آرامی به تیمی از ابرسربازان تبدیل شدند که با غلبه بر جاذبه، دنیا را نجات می دهند. همچنین، اسپین آف موفق این فیلم به نام هابز و شاو با معرفی سیبرنتیک و موتورسیکلت های هوش مصنوعی، این مجموعه را وارد دنیای علمی-تخیلی کرد. در ذهن بسیاری از طرفداران، تنها یک مرز شکسته نشده است: مرز نهایی.

قبل از اکران به تأخیرافتاده F9، خبرهای جدیدی در مورد این فیلم به گوش می رسد. خبرهایی از قبیل بازگشت کارگردان دوست داشتنی فیلم، جاستین لین، بازگشت هان که قبلا کشته شده بود و اینکه ظاهرا دومینیک تورتو تمام این مدت برادری (با بازی جان سینا) داشته است. اگر این خبرها کافی نیست، باید بگوییم که لوداکریس اخیرا غیرمستقیم به رفتن F9 به فضا اشاره کرده است.  

میشل رودریگز (که در نقش لتی بازی می کند) در مصاحبه ای در برنامه The Jess Cagle Show محصول سیریوس ایکس-ام (SiriusXM) مهر تأییدی به این شایعات زد. پاسخ کامل او را در زیر بخوانید:

«امکان ندارد! شما چطور به این موضوع پی بردید؟ دیدید چه شد؟ مردم در پشت صحنه شروع کردند به پچ پچ کردن… وقتی یک فیلم اکران نشده و فراموش می‌شود، اطلاعات به بیرون درز پیدا می‌کند. هیچ کس قرار نبود از این موضوع خبر داشته باشد… نه، من به اندازه‌ کافی خوش‌شانس نبودم تا به فضا بروم. اما یک نویسنده‌ زن بسیار عالی داشتیم که علاقه بسیاری به این موضوع نشان داده. فکر می‌کنم به لطف جاستین لین در این فیلم توجه بیشتری روی شخصیت‌های مونث قرار داشته باشد. و من واقعا امیدوارم این موضوع در محصول نهایی نشان داده شود.»

سریع و خشن در ابتدا تنها یک فرنچایز معمولی در مورد مسابقات ماشینی بود. اما در سریع ۵ و با معرفی دواین جانسون در نقش لوک هابز ورق برگشت و مجموعه فیلم موضوع اصلی خود را پیدا کرد. گرچه موضوعات خانوداگی ون دیزل همچنان باقی مانده است، اما خط داستانی و جزئیات فرنچایز کاملا تغییر کردند و اکشن تر شدند. تیم سازنده خلاق فیلم به نظر می رسد با طرفداران همراه شدند و تصمیم گرفتند چند دزد ماشین را در یک موشک فضاپیما بنشانند. به نظر می رسد قرار نیست، حداقل در همین زمان، تمام بازیگران از جو زمین خارج شوند. طبق پیش بینی ها، احتمالا دام، برادر جدیدش، جیکوب، و شاید هان که ممکن است تبدیل به یک قاتل سیبرنتیکی شده باشد، به فضا می روند. طرفداران بعد از نمایش فناوری های جدید در سریع و خشن ۸ و هابز و شاو، منتظر سفر به فضا هستند. به واقعیت پیوستن این شایعه ممکن است باعث ثابت کردن شایعات دیگری شود (مثلا پیدا شدن اوون، برادر دکارد شاو). این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود.      

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی