ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نظر سونی درباره تریلر The Last of Us Part II

جیم رایان مدیر کمپانی پلی استیشن در اروپا در مورد تریلر جدید این بازی گفت:

((همانطور که پیداست بازی The Last of Us توسط افراد بالغ و برای افراد بالغ ساخته می شود. من هرگز در مورد رده سنی این بازی پیش داوری نمی کنم اما گمان می کنم که این بازی برای افراد زیر هجده سال ساخته نمی شود که به نظرم تصمیم صحیحی می باشد. بازی The Last of Us برای آن دسته افراد بالغی می باشد که این سبک از بازی را می پسندند و ما نیز برای آن ها این تجربه را فراهم می آوریم. در طرف مقابل این سبک بازی Concrete Genie در کنفرانس معرفی شد که دختر هشت ساله خود من نیز خیلی مشتاق است تا آن را بازی کند.

به نظر من وقتی در مورد پلتفرم صحبت می کنیم به این معنا می باشد که در واقع ما داریم در مورد افرادی که بازی برای پلتفرم می سازند نیز صحبت می کنیم. حال فرقی ندارد که این بازی ها در استودیو های خود ما و یا در استودیو هایی که تحت حمایت ما می باشند ساخته شوند. ما پلتفرم را به ارمغان می آوریم و باید اطمینان حاصل کنیم که هر بازی رده سنی مناسب خود را دارا باشد. به عقیده من بازی The Last of Us Part II حسن ختام بسیار عالی برای کنفرانس بود و از این بابت بسیار خرسند می باشم.

ما در تلاش هستیم کیفیت ساخت تمام بازی هایی که در کنفرانس نمایش دادیم را به تصویر بکشیم که این کاری بس دشوار می باشد. چرا که وقتی تریلری پنج دقیقه ای از بازی که ممکن است ده ها ساعت گیم پلی داشته باشد به تصویر می کشیم یعنی سعی بر آن داریم با نمایش این تریلر بگوییم که این بازی برای چه افرادی مناسب می باشد.))

 

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی