ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

سکانس های برتر سینمای جهان (قسمت ششم)

سکانس های برتر با زیرنویس فارسی تهیه شده توسط وبسایت فیلم مترجم، مجموعه ای ماندگار از سکانس های برتر سینمای جهان است که به صورت هفتگی تقدیم شما می شود.

” لینک دانلود هر سکانس نیز در پایین هر یک از ویدیو ها قرار داده شده است “

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

———————————————————————————————————————————————————————–

 

Wanted

محصول سال ۲۰۰۸

“وسلی گیبسون” که یک کارمند معمولی است پس از به قتل رسیدن پدرش با شخصی به نام “فاکس” آشنا می شود و از طریق او به عضو انجمنی در می آید که “برادری” نام دارد. این انجمن سرٌی که در حقیقت مجموعه ای از آدم کش های حرفه ای را در خود جای داده است توسط فردی به نام “اسلون” اداره می شود که ادعا می کند تقدیر، لیست افرادی که باید کشته شوند را به او واگذار می کند. وسلی با عضویت در این انجمن خطرناک با قدرت های نهفته خود آشنا می شود اما دیری نمی گذرد که به وضعیت موجود شک کرده و به دنبال حقیقتی می گردد تا هدف اصلی از ایجاد این انجمن را بر ملا کند… .

دانلود سکانس برتر از فیلم Wanted با کیفیت ۴۸۰P
———————————————————————————————————————————————————————–

 

Constantine

محصول سال ۲۰۰۵

به عنوان یک شکارچی شیطان و فردی که از خودکشی جان سالم به در برده است، “جان کنستانتین” شاید تنها کسی باشد که به هنگام خودکشی برای لحظه ای پا به جهنم گذاشته اما دوباره به دنیای فانی ها بازگشته است. حال که “کنستانتین” مطمئن است به هنگام مرگ حتما وارد جهنم می شود سعی دارد با انجام کارهای خوب سرنوشت خود را تغییر دهد تا شاید به جای جهنم، سر از بهشت در بیاورد! در همین حین که او تلاش می کند به یک پلیس خانوم به نام “آنجلا دادسون” در یافتن علت خودکشی خواهر دوقولیش کمک کند؛ “کنستانین” ناگهان خود را در شرایط ماورالطبیعه و هولناکی می بینید که در یک سوی آن نیروهای شیطانی و در سوی دیگر فرشته ها حضور دارند… .

دانلود سکانس برتر از فیلم Constantine با کیفیت ۷۲۰P
———————————————————————————————————————————————————————–

 

Green Lantern

محصول سال ۲۰۱۱

گروه “فانوس سبز” که از ایجاد آن قرن های بسیار زیادی می گذرد، از همان ابتدا سوگند یاد کرده بودند تمام نیروی خود را برای برقراری نظم و عدالت در بین کهکشان ها به کار بگیرند. عضو جدید این انجمن که “هال جردن” نام دارد، در حقیقت اولین انسانی است که توانسته به گروه “فانوس سبز” بپیوندد اما از آنجایی که اعضای این گروه معتقدند انسان ها توانایی مهار قدرت حلقه ای که هر کدام از اعضای این گروه موظف هستند دستشان کنند، ندارد از اینرو به “هال جردن” بی اعتنایی می کنند. این در حالی است که موجودی شیطانی به نام پارالاکس سعی در نابودی جهان دارد و شاید همین “هال جردن” باشد که تنها امید گروه “فانوس سبز” برای نجات دنیا به حساب آید… .

دانلود سکانس برتر از فیلم Green Lantern با کیفیت ۴۸۰P

——————————————————————————————————————————————–

مترجم : مهدی طالبی

منبع : Metacritic

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی