ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

شایعه: بروزرسانی جدید سیستم عامل PS4

باید بپذیریم که نسل هشتم کنسول های بازی ویدیویی در مراحل پایانی خود به سر می برد. چندی پیش بود که مارک سرنی، معمار ارشد پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو، به صورت رسمی اطلاعاتی از کنسول قدرتمند نسل بعدی سونی را در اختیار عموم قرار داد. همچنین عنوان شد که کنسول بعدی سونی تا زودتر از اواسط سال ۲۰۲۰ به بازار نخواهد آمد. با تمام این تفاسیر آنطور که پیداست به این زودی ها سونی کار خود را با پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو تمام نخواهد کرد. طبقه شایعه ای جدید از یکی از معروف ترین کارکنان سونی در صفحه شخصی توییتر خود، این کمپانی قرار است به زودی بروزرسانی جدید سیستم عامل PS4 منتشر کند که در آن شاهد امکاناتی خواهیم بود که مدت ها منتظرشان هستیم.

طبق ادعاهای وی به زودی و با بروزرسانی جدید سیستم عامل PS4 قادر خواهیم بود:

  • بازی های مورد علاقه خود را که احتمال دارد در آینده خرید کنیم در «فهرست علاقه مندی ها» قرار بدهیم.
  • بازی دیجیتالی خود را به دوست و یا هر کاربر دیگری در پلی استیشن نتورک هدیه بدهیم.
  • از چگونگی روند دریافت هر تروفی مطلع شویم. (به عنوان مثال برای دریافت تروفی Master Marksman در بازی The Witcher 3: Wild Hunt می بایست ۵۰ انسان و یا هر موجود دیگری را با کمان زنبورکی خود و آن هم از ناحیه سر به قتل برسانید. تا تعداد موردنظر شما به عدد ۵۰ برسد و تروفی را دریافت کنید می توانید با وجود چنین قابلیتی از پیشروی حال و حاضر خود برای دریافت این تروفی مطلع شوید.)
  •  از تعداد ساعاتی که صرف انجام بازی ها می کنید مطلع شوید.
  • بازی های مورد علاقه خود را در ردیف اول داشبورد قرار دهید.

در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی از اینکه چه زمانی این بروزرسانی برای PS4 منتشر خواهد شد در دست نیست. ما حتی نمی دانیم که آیا به اضافه شدن این امکانات بسیار ارزشمند در آینده ای نزدیک به پلی استیشن ۴ امیدوار باشیم یا خیر. اما اگر سونی چنین امکاناتی را برای کنسول دوست داشتنی خود منتشر کند پس می توانیم امیدوار باشیم که این امکانات در کنسول نسل بعد سونی به هنگام عرضه حاضر خواهد بود.

بروزرسانی مهم پیشین سونی برای سیستم عامل PS4 خود (ورژن ۶٫۵۰) قابلیت های مهمی از جمله ریموت پلی برای کاربران آی او اس را به ارمغان آورد. همچنین در آپدیت ۶٫۰۰ نیز قابلیت تغییر صفحه زمینه پلی استیشن بوسیله یو اس بی برای کاربران فراهم آورده شده بود.

برای تغییر صفحه زمینه پلی استیشن خود از این طریق می توانید در یو اس بی خود (بدون هیچ فولدری) فولدری بنام IMAGES باز کنید و تصاویر مورد نظر خود را به آن انتقال دهید. توجه داشته باشید که حداکثر سایز تصاویر برای پلی استیشن ۴ به اندازه ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و برای پلی استیشن ۴ پرو به اندازه ۲۱۶۰×۳۸۴۰ می باشد. پس از انتقال تصاویر، این مسیر را دنبال کنید: Settings > Themes > Select Theme > Custom > Select Image > USB Storage Device. حال می توانید تصویر مورد نظر خود را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی