ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

شخصیت های محبوب داستان اسباب بازی

مجموعه انیمیشن داستان اسباب بازی، دوست داشتنی ترین انیمیشن پیکسار است که یکی از دلایل آن گستردگی شخصیت های این مجموعه انیمیشن است. با اینکه برخی شخصیت ها از همان ابتدا تا انتها در فیلم حضور داشته اند، اما سایر شخصیت ها فقط در بعضی قسمت ها حضور داشته اند تا تازگی و منحصربفرد بودن فیلم حفظ شود.

هر کاراکتر ویژگی های شخصیتی منحصر به خود را دارد و به همین دلیل است که مخاطبان با فیلم ارتباط برقرار می کنند.

آقای سیب زمینی

آقای سیب زمینی در کنار هام (خوک قلکی) واقعا مرد عبوس گروه است و از اینکه به هر مشکلی که می بیند اشاره و از آن شکایت کند لذت می برد. او واقعا شخصیت طنزی دارد و حتی با اینکه خیلی سریع غر و ناله می کند، اما این به این معنی نیست که به دوستانش اهمیت نمی دهد. آقای سیب زمینی بارها خود را به خطر انداخته و به سرعت به یکی از محبوب ترین اعضای این مجموعه انیمیشن تبدیل شده است.

رِکس

رکس شخصیتی است که به نظر می رسد اکثر اوقات در حالت ترس و وحشت قرار دارد و این چیزی است که او را به شخصیتی خنده دار تبدیل کرده است. او هیچ وقت در حالت آرامش و راحتی قرار ندارد؛ حتی در شرایطی معمولی مانند انجام بازی کامپیوتری از اینکه نمی توانست تمام دکمه ها را همزمان فشار دهد عصبانی می شد. رکس عملا نکته طنزی در مورد دایناسورهاست، زیرا به جای اینکه هیولایی ترسناک باشد، از همه چیز می ترسد و این باعث شده شخصیتی خنده دار باشد.

جسی

جسی از بدو ورود خود در قسمت دوم فیلم انرژی و شوق زیادی را وارد فیلم کرد و همین باعث شده بسیار دوست داشتنی باشد. او از چیزی پروا نمی کند و واقعا یک دنیا شادی با خود به همراه دارد. همین دلایل باعث شده تماشای او روی صحنه و رشد او از اینکه نمی خواست کسی صاحبش باشد تا توجه او به اندی و بونی بسیار لذت بخش باشد. داستان عاشقانه او با باز لایتیر نیز که بعد جدیدی از شخصیت او را آشکار می کند جالب توجه است. او تنها یک نسخه خانم از وودی نیست، که البته می توانست باشد، بلکه شخصیت قابل توجه مخصوص به خود را نیز دارد.

باز لایتیر

گرچه باز لایتیر کم کم این واقعیت که یک اسباب بازی است و برای این کار ساخته شده را می پذیرد، اما لحظاتی که برای متقاعد شدن می گذراند بسیار لذت بخش هستند. او بعضی از خنده دارترین صحنه های فیلم را رقم زده است. البته، باز لایتیر یکی از بهترین شخصیت های داستان اسباب بازی است، به این دلیل که قهرمان اکشن واقعی گروه نیز هست. او از اینکه خود را وارد هر ماجرایی کند خوشحال است، حتی اگر نداند واقعا دارد چه کار می کند. هیجان و شوق او نسبت به مسائل او را به شخصیتی بزرگ تبدیل کرده و جنبه مراقبتی او نیز احساسات زیادی را وارد داستان می کند.

وودی

وودی قهرمان مجموعه انیمیشن داستان اسباب بازی است و بدون شک بهترین شخصیت انیمیشن نیز هست. او پاک و بی غل و غش است و تنها به صلاح اندی و بونی فکر می کند. او در عین اینکه می تواند خودخواه و کوته فکر باشد، اما در نهایت یک دوست واقعی و کسی است که لحظات احساسی باورنکردنی و لحظات خنده داری را به وجود می آورد. او در هر فیلم جملات قابل توجه و لطیفه های خنده دار زیادی می گوید و لحظاتی پر از مراقبت و نگرانی واقعی را ایجاد می کند.  

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی