ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

شش قهرمان سه گانه ارباب حلقه ها

سه گانه ارباب حلقه ها دربردارنده شخصیت های قهرمان و ضدقهرمان قدرتمند و مختلفی است. با وجود جادوگران، اِلف ها و دورف های متفاوت در این این سه گانه دوست داشتنی، شخصیت های بسیاری را می توان از میان آن ها یافت که هرکدام خصوصیت های منحصربفرد خود را از لحاظ قدرت دارا باشند. قطعا در این سه گانه ضدقهرمان هایی وجود دارند که به اندازه قهرمان ها قدرتمند می باشند، اما این نور و خوبی است که در پایان بر ظلمت و بدی چیره می شود. امروز شش قهرمان سه گانه ارباب حلقه ها را می خواهیم به شما معرفی کنیم. جمع کردن این اسامی همانطور که شاید فکر کنید اونقدرها هم آسان نبود اما ما در این فهرست سعی کردیم قدرت فیزیکی و سیاسی آن ها بهمراه هوش و تاثیرگذاری شان را مد نظر قرار دهیم. با ما همراه باشید.

فانگورن (درخت ریشو)

فانگورن موجود عجیبی است که اهمیتی برای جان انسان ها، اِلف ها و دورف ها قائل نیست. او در واقع پیرترین موجود زنده در تمام سرزمین میانه است. او از نژاد اِنت ها است. تعیین میزان دقیق قدرت و دانش اِنت ها بسیار کار دشواری است اما لازم است بدانید که این قدرت آن ها بسیار زیاد است. هنگامی که باهم متحد می شوند، نیرویی تقریبا متوقف نشدنی هستند.

فرودو بگینز

درست است که فرودو یک هابیت جوان بیش نیست و او را با قدرت شمشیر زنی کمی که دارد نمی شناسند اما حتما بسیار قدرتمند است که توانست آنهمه مدت حامل حلقه باشد و در دام پادشاه تاریکی نیفتد. هنگامی که تنها صحبت از هابیت ها است، فرودو را می توان فردی دانست که قدرت تاثیرگذاری بسیار در دهکده خود یعنی شایر داشت. آنچه که شاید شما را شوکه کند این است که بدون این هابیت جوان، سائورون حلقه یگانه را به دست آورده بود و دنیا در تاریکی فرو می رفت.

آراگورن

خط داستان آراگورن کمی با داستان اصلی حلقه متفاوت است. او تمام خصوصیت های یک قهرمان در داستان ها را داراست: فردی خوش چهره و تنومند و بسیار مهربان است و به یاران خود وفادار می باشد. در نهایت می دانیم که آراگورن پادشاه تمام انسان ها در سزمین میانه می شود. زمانی در عصر چهارم فرا می رسد که دوره اِلف ها و دورف ها به اتمام می رسد و نوبت به انسان ها می رسد و آن وقت است که آراگورن با فرمانروایی خود قدرتمند ترین پادشاه سرزمین میانه می شود.

الروند

الروند یکی از معدود پادشاهان اِلف باقی مانده عصر سوم بود. به طور حتما می توان گفت که الروند یکی از حکیم ترین، شجاع ترین و پیرترین پادشاهان اِلف بود و در حد توان تلاش کرد تا سرزمین میانه را از پادشاه تاریکی یعنی سائورون نجات دهد در صورتی که می دانست مردمش نمی توانند آنجا بمانند. شاید این نکته از نگاه بسیاری از علاقه مندان پنهان مانده باشد که الروند صاحب یکی از حلقه های قدرت اِلف بود.

گندالف

گندالف نیز یکی دیگر از شخصیت هایی بود که پس از نابودی حلقه یگانه دیگر مسئولیتی در سرزمین میانه نداشت. در واقع او در عصر سوم تنها فرستاده شده بود تا نجات بخش سرزمین میانه باشد. در سه گانه ارباب حلقه ها شاهد آن هستیم که گندالف در اوج قدرت خویش است. او تبدیل به گندالف سفید می شود و می تواند سارومان را شکست دهد. قدرت و جادوی گندالف را به سختی شاید بتوان مشخص کرد و همچنین او قدرت تاثیرگذاری بسیار زیادی بر انسان های اطرافش نیز دارد.

گالادریل

همانطور که شما نیز مشاهده کرده اید، با گذر زمان گندالف به اوج قدرت خویش می رسد در زمانی که اِلف ها در حال از دست دادن قدرتشان هستند. پس شاید بتوان گفت قدرت وی در پایان سه گانه ارباب حلقه ها شاید از الروند و حتی بانو گالادریل بیشتر باشد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی بنگریم، بانو گالادریل قدرتمندترین قهرمان این داستان و سرزمین میانه است. او از نژاد اِلف های نولدوریان است. این نژاد از اِلف ها برترین، حکیم ترین و قدرتمندترین نژاد اِلف ها می باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی