ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فروش ۱۰ میلیونی بازی God of War

چقدر سخت است که باور کنیم از عرضه بازی God of War بیش از یک سال می گذرد. این بازی محبوب و دوست داشتنی در تاریخ ۲۰ آپریل ۲۰۱۸ به صورت اختصاصی بر روی کنسول پلی استیشن ۴ انتشار یافت.

حالت عکاسی بسیار زیبای بازی God of War

بازی God of War هشتمین عنوان از این مجموعه دوست داشتنی و ادامه مستقیم بازی God of War III می باشد. عنوان God of War در هفته اول انتشار خود در بریتانیا به پرفروش ترین بازی از مجموعه بازی های God of War تبدیل شد. فروش فیزیکی این عنوان در هفته انتشار خود در بریتانیا %۳۵ از فروش بازی God of War III بیشتر بود. God of War شش هفته متوالی در رتبه نخست پرفروش ترین بازی های هفته قرار گرفت و رکوردی کم نظیر از این بابت بنام خود ثبت کرد. این عنوان محبوب در سه روز نخست انتشار خود ۳٫۱ میلیون نسخه فروش کرد و توانست رکورد پرفروش ترین بازی اختصاصی پلی استیشن در این بازه زمانی را تا آن زمان برای خود ثبت کند. بازی God of War در ماه نخست انتشار خود پنج میلیون نسخه فروش کرد که ۲٫۱ میلیون نسخه آن به صورت دیجیتالی فروش رفتند.

اما به تازگی سونی اعلام کرده است که فروش بازی God of War از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

طبق تصویری که سونی منتشر کرده است مشاهده می کنید که فروش این بازی محبوب حدودا ۱۱ میلیون نسخه می باشد. اما علاوه بر آن بازی God of War III حدود ۷ میلیون، Uncharted 4 حدود ۱۵ میلیون و The Last of Us Remastered حدود ۱۲ میلیون نسخه در پلی استیشن ۴ فروش داشته اند.

اما به راستی کمپانی سانتا مونیکا اثر هنری بی نظیری را به کارگردانی کوری بارلوگ خلق کرده است. این بازی جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۸ را متعلق به خود کرد و علاوه بر آن جوایز متعدد بسیار بسیار زیادی را در جشنواره های متخلف بنام خود به ثبت رسانید. از لحاظ منتقدین نیز این عنوان بسیار تحسین شده می باشد. در سایت مرجع متاکریتیک، God of War از مجموع ۱۱۸ نقد ثبت شده نمره فوق العاده ۹۴/۱۰۰ را به خود اختصاص داده است. عنوان God of War تا پیش از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 مورد تحسین ترین بازی سال از نظر منتقدین محسوب می شد. این بازی و اولین نسخه God of War که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد از تحسین شده ترین عناوین این مجموعه بازی فوق العاده هستند.

چندی پیش بود که مستند ساخت این بازی محبوب نیز در کانال رسمی یوتیوب پلی استیشن قرار گرفت. شما نیز می توانید این مستند بسیار دیدنی را تماشا کنید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی