ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فصل شش سریال فرار از زندان

ونورث میلر (Wentworth Miller) ستاره سریال درام و جنایی فرار از زندان (Prison Break) شبکه فاکس می گوید تا آنجا که می داند فصل ششم این سریال محبوب و پرطرفدار سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد.

این سریال در ابتدا در چهار فصل طی سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در شبکه فاکس پخش شد. سال ۲۰۱۷ بود که فاکس فصل پنجم سریال فرار از زندان را پخش کرد. این فصل از سریال دارای نه قسمت بود که اولین قسمت آن در تاریخ ۴ آوریل و آخرین قسمت آن در ۳۰ می در شبکه فاکس پخش شد. با پایان فصل پنجم به نظر می آمد که داستان پرفراز و نشیب زندگی مایکل، برادرش لینکولن و سارا نیز به پایان خوبی رسیده است. اما در همان زمان بود که دومینیک پرسل (Dominic Purcell) (بازیگر نقش لینکولن، برادر مایکل) به ساخت احتمالی فصل ششم این سریال اشاره کرد. دیری نگذشت که فاکس نیز صحت ادعای پرسل را تایید کرد. همچنین شبکه فاکس اذعان داشت که فصل شش سریال فرار از زندان بسیار نسبت به فصل های پیشین خود متفاوت خواهد بود و هنوز در مراحل ابتدایی تولید است.

سریال فرار از زندان داستان زندگی لینکولن را نشان می دهد که به اتهام قتل روانه زندان شده است و به زودی قرار است اعدام شود. مایکل برادر نابغه لینکولن است و پس از اطمینان از بی گناهی برادرش تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا برادرش را از این دام رهایی ببخشد. او با طرح نقشه ای بسیار دقیق و حساب شده عمدا به زندان فاکس ریور می رود تا برادرش را از زندان نجات دهد. دکتر سارا تانکردی (Sarah Wayne) نیز نقش بسیار اساسی در این سریال ایفا می کند.

با توجه به گفته ونورث میلر در اینستاگرام او، وی نمی داند چه زمانی فصل جدید اتفاق خواهد افتاد. او حتی نمی داند که ساخت فصل جدید حتمی است یا خیر. او همچنین گفت که با توجه به مراحل طولانی ساخت سریال، گمان نمی کند که فصل شش سریال فرار از زندان سال ۲۰۲۰ اتفاق افتد. باید در نظر داشته باشید که این خبر به این معنی نیست که فصل شش سریال فرار از زندان اتفاق نخواهد افتاد. یادتان باشد که فصل پنجم آن هشت سال پس از آخرین فصل آن، یعنی فصل چهارم ساخته شد. پس انتظار می رود فصل ششم هم یکی دو سال دیگر و یا حتی بیشتر طول بکشد. آنطور که از گفته میلر و پرسل پیداست هر دوی آن ها از ادامه این سریال دوست داشتنی ابراز خرسندی می کنند. اما شاید بشود گفت که پس از پنج فصل مهیج و درام این سریال، ابعاد تازه ای از زندگی این دو برادر برای گفتن وجود نداشته باشد. دقیقا به همین دلیل بود که طرفدارانی علاقه ای به ادامه پیدا کردن سریال پس از فصل چهارم آن نداشتند. با تمام این تفاسیر زمان همه چیز را معلوم خواهد کرد. باید دید که آیا فصل شش سریال فرار از زندان همانگونه که فاکس می گوید داستانی محکم همانند فصل های پیشین اما متفاوت خواهد داشت یا خیر.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی