ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

فیلم های ترسناک مورد انتظار در سال ۲۰۲۰

هنوز یک ماه بیشتر از سال ۲۰۲۰ نمی گذرد اما در همین مدت چندین فیلم ترسناک اکران شدند که متاسفانه آنطور که باید و شاید در حد و اندازه ها ظاهر نشدند. شاید هواداران این ژانر امید خود را به فیلم های ترسناک سال جاری از دست داده باشند. اما باید بگوییم که هنوز خیلی زود است که در این مورد تصمیم بگیریم. در ماهی که گذشت فیلم های مورد انتظار کینه (The Grudge)، زیر آب (Underwater)، چرخش (The Turning) و هانسل و گرتل (Gretel & Hansel) اکران شدند که هیچکدام قوی ظاهر نشدند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد ماه ژانویه سال جاری در ژانر ترسناک، ماهی ناموفق برای صنعت فیلمسازی به شمار می رود. اما شما طرفداران فیلم های ترسناک این نکته را مد نظر داشته باشید که فیلم های مورد انتظار و معروف ترسناک امسال هنوز در راه هستند. در ادامه این فیلم ها را به شما معرفی می کنیم.

اینطور نبوده است که همیشه ماه ژانویه برای صنعت فیلمسازی در این ژانر ناموفق به حساب بیاید. فیلم های ترسناک بسیار قوی و خوش ساختی در ماه های ژانویه و فوریه در سال های گذشته اکران شدند. یکی از فیلم های مجموعه فیلم معروف مقصد نهایی (Final Destination) یعنی نسخه دوم آن، مقصد نهایی ۲ (Final Destination 2)، در ماه ژانویه اکران شد. بعلاوه می توان فیلم های ترسناک و موفق از گرگ و میش تا سحر (From Dusk till Dawn)، کلاورفیلد (Cloverfield)، لرزش (Tremors) و اولین ساخته اندی موشیاتی (Andy Muschietti) (کارگردان نام آشنای مجموعه فیلم ایت (It)) با نام ماما (Mama) را نام برد که همگی در ماه ژانویه طی سال های گذشته اکران شدند. در ژانویه سال جاری نیز فیلم های ترسناک اکران شده با استقبال خوبی رو به رو نشدند. اما این تازه ابتدای سال ۲۰۲۰ و یک دهه جدید است.

جرد لتو در فیلم موربیوس

حتی در ماه فوریه که سابقه اکران فیلم های خوب و بد بسیاری دارد نیز در سال جاری ریبوت فیلم مرد نامرئی (The Invisible Man) ساخته لی ونل (Leigh Whannell) اکران خواهد شد. در ادامه سال ۲۰۲۰ فیلم های ترسناک به شدت مورد انتظاری قرار است اکران شوند. برخی از مجموعه های فیلم ترسناک بسیار پرطرفدار قرار است در سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کنند: نهمین فیلم از مجموعه فیلم اره (Saw)، پنجمین (و احتمالا آخرین) فیلم از مجموعه فیلم پاکسازی (The Purge)، سومین نسخه از مجموعه فیلم احضار (The Conjuring)، ریبوت فیلم کندی من (Candyman) و دومین فیلم از سه گانه هالووین، ساخته بلوم هاوس که از روی اثر معروف جان کارپنتر (John Carpenter) تولید می شود. توجه شما را به فهرست کامل این عناوین بسیار مورد انتظار جلب می نماییم:

مرد نامرئی (The Invisible Man)

تاریخ اکران: ۲۸ فوریه، سال ۲۰۲۰

یک مکان ساکت: بخش ۲ (A Quiet Place Part II)

تاریخ اکران: ۲۰ مارس، سال ۲۰۲۰

جهش یافته های جدید (The New Mutants)

تاریخ اکران: ۳ آپریل، سال ۲۰۲۰

موربیوس (Morbius)

تاریخ اکران: ۳۱ جولای، سال ۲۰۲۰

کندی من (Candyman)

تاریخ اکران: ۱۲ ژوئن، سال ۲۰۲۰

احضار ۳ (The Conjuring 3)

تاریخ اکران: ۱۱ سپتامبر، سال ۲۰۲۰

هالووین می کشد (Halloween Kills)

تاریخ اکران: ۱۶ اکتبر، سال ۲۰۲۰

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی