ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی انیمیشن جدید Final Fantasy XV

final3

داستان این انیمیشن در سرزمین لوسیس اتفاق می‌افتد که یک کریستال مقدس در آن وجود دارد و لشکریان امپراطوری نیفهیم سعی دارند تا آن را تصاحب کنند. رجیس (با صداپیشگی شان بین)، پادشاه سرزمین لوسیس به سربازانش دستور می دهد تا از شهر دفاع کنند. نیکس و همراهانش با استفاده از قدرت های جادویی پادشاه تمام تلاش خود را برای دفاع از لوسیس به کار می گیرند. با شکست ارتش قدرتمند شهر لوسیس، شاه رجیس با شرایط سختی رو به رو می شود؛ او مجبور می شود با ازدواج پسرش با لونافریا (شاهزاده سابق حکومت تنبرا که اسیر امپراطوری نیهفیم است) موافقت کند و تمامی شهرها را به حاکم تسلیم کند. گرچه پادشاه با این شرایط موافقت می کند اما بعد معلوم می شود که امپراتوری اهداف شومی داشته و تنها می خواسته گروه تیغه پادشاهان را بین خود و دنیای حاکم قرار دهد… .

این انیمیشن اواسط سال ۲۰۱۶ در ژاپن و با زبان ژاپنی به نمایش درآمده بود اما اکنون شما نیز میتوانید این انیمیشن بسیار زیبا را با زبان انگلیسی مشاهده نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که بازی Final Fantasy XV که اتفاقاتِ بعد از این انیمیشن را روایت میکند در تاریخ ۲۹ نوامبر برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

دانلود انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV با کیفیت ۷۲۰P

دانلود انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV با کیفیت ۱۰۸۰P

final2

شما میتوانید زیرنویس انگلیسی و فارسی این انیمیشن را از زیر دریافت نمایید.

شما می توانید تریلر انیمیشن را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : ب. فاطمی

منبع : TheHDRoom

دانلود زیرنویس انگلیسی و فارسی انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی