ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی بازی Quantum Break

Quantum Break 4

این روزها کمپانی Remedy سازنده بازیهایی همچون Max Payne و Alan Wake مشغول آماده سازی آخرین ساخته خود به اسم Quantum Break است تا آن را به طور انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر کند . این بازی که در سبک شوتر سوم شخص طراحی شده است دارای سه شخصیت اصلی به نام های Jack Joyce ، Beth Wilder و Paul Serene میباشد که داستان بازی حول و محوریت آنها میچرخد . این سه شخصیت که زمانی با یکدیگر در شرکتی به نام Monarch مشغول مطالعه بر روی ابعاد زمان و به خصوص جابه‌جایی در زمان بودند طی اتفاقی که در حین کار و در آزمایشگاه می افتد باعث شکست زمان میشوند و همه چیز را تغییر میدهند . با شکست زمان آنها دنیایی را به وجود می آورند که در آن میتوان زمان را آهسته ، تند و یا حتی متوقف کرد . Paul Serene رئیس شرکت Monarch دو شخصیت دیگر را مسئول افتادن این اتفاق عجیب میداند بنابراین آنها را تحت تعقیب خود و نیروهای Monarch قرار میدهد . به واسطه این اتفاق هر کدام از آن سه نفر دارای قدرتی منحصر به فرد میشوند . Paul Serene میتواند آینده را مشاهده کند و Jack Joyce قدرت کنترل زمان را به دست میگیرد. Sam Lake کارگردان و نویسنده این بازی با داستان سرایی فوق العاده خود در این عنوان به شما اجازه داده است تا بتوانید کنترل هر سه شخصیت را بر عهده بگیرید و بازی را از دید هر کدام از آنها مشاهده کرده و داستان را پیش ببرید .

Quantum Break 2

همانطور که گفته شد سبک بازی اکشن است بنابراین یکی از ملزومات اینگونه بازی ها قابلیت کاورگیری در حین مبارزات است که خوشبختانه کمپانی Remedy آن را به بهترین نحو در این بازی پیاده کرده است . علاوه بر آن به لطف قدرتی که برای کاراکترهای بازی و به خصوص Jack Joyce طراحی شده است شما قابلیت کنترل زمان را نیز دارید که میتواند در درگیری ها نقش مثبتی ایفا کند .کنترل کردن زمان به شما قدرت هایی از قیبل Time Blast ، Time Shield ، Time Rush ، Time Dodge ، Time Stop میدهد که هر کدام از آنها دارای ویژگی خاص خود هستند . به طور مثال قابلیت Time Stop به شما کمک میکند که زمان را به طور کامل متوقف کنید . در این صورت همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که میتواند حرکت کند شما هستید . قابلیت Time Dodge باعث انتقال شما به چند متر دورتر از آن مکان مورد نظر میشود که این عمل تنها در صدم ثانیه ای انجام میگیرد . قابلیت Time Rush زمان را نگه میدارد و به شما کمک میکند که با سرعتی باورنکردنی در محیط حرکت کنید . قابلیت Time Shield به شما قابلیت ساخت حبابی ضد گلوله میدهد تا از شلیک تیر دشمنان در امان باشید . قابلیت Time Blast نیز به شما این امکان را میدهد تا نقطه ای را انتخاب کرده و سپس با شکست زمان آن نقطه مورد نظر را تخریب کنید . لازم به ذکر است که تمام این قدرت ها از همان ابتدای بازی در دسترس نیستند و شما با پیشروی در طول بازی به تدریج این قابلیت ها را آزاد میکنید .

در پایان Quantum Break را میتوان یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفت که البته تنها دارندگان کنسول Xbox One قادر به انجام آن هستند . تقویم های خود را برای ۱۷ فروردین سال ۹۵ علامت بزنید زیرا Quantum Break در آن تاریخ منتشر خواهد شد .

Quantum Break 5

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Quantum Break ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مهدی طالبی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی