ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی بازی Rise of the Tomb Raider

Tomb Raider 2

بازی Rise of the Tomb Raider را میتوان معجونی از عناصر مختلف دانست . یک بازی سوم شخص شوتر با چاشنی تعقیب و گریز در کنار پازل ها و معماهای مختلف که همگی در کنار یکدیگر همانند جلوه های بصری فیلم های هالیوودی به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش در می آیند و باعث شگفتی شما در طول بازی میشوند . شخصیت اول این بازی یعنی لارا کرافت یکی از قدیمی ترین شخصیت های دنیای بازیهای ویدیویی و همچنین یکی از بهترین آنهاست . به گونه ای که حتی بازی کردن در شخصیت لارا به خودی خود میتواند برای افراد و به خصوص بازیباز های قدیمی بسیار لذت بخش باشد و در آنها حسی نوستالژیک پدید آورد .

داستان سری بازی های Tomb Raider همیشه جذاب بوده و این نسخه نیز از این قاعده مستثنی نیست . داستان این بازی که ادامه ای بر نسخه قبلی آن میباشد ، لارا را در حالی نشان میدهد که به دنبال راز جاودانگی است . رازی که پدر او سالیانِ سالیان در جستوجویش بود و در نهایت نیز جان خود را در راه پیدا کردن آن از دست داد . اما این تمام ماجرا نیست زیرا علاوه بر لارا شخصیتی خطرناک به نام ترینیتی نیز به دنبال کشف این راز مرموز و عجیب است . داستان بازی در عین سادگی دارای سورپرایزهای مختلفی است که شما را به وجد آورده و تا آخرین لحظه پای بازی می نشاند . البته لازم به ذکر است که عنوان Rise of The Tomb Raider علاوه بر مراحل اصلی دارای چندین مراحل جانبی مانند کشتن یک سری حیوانات خاص و وحشی نیز است .

به لطف قدرت کنسول های نسل جدید و همچنین پیشرفت تکنولوژی ، محیط های بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز طراحی شده است . درخشش زیبای بلور های یخ در نور کم ، رد پاهای عمیقی که روی زمین بر جا می ماند و همچنین اشعه های نوری که از گرد وغبار هوا به طرز ترسناکی بر روی مقبره ها می افتد همه و همه باعث شگفتی شما میشود . هنگامی که از زیر کوه های در حال ریزش دست به فرار میزنید و یا زمانی که از کنار آب های در حال فوران میگذرید نفستان بند می آید ! فراموش نکنیم که فیزیک و انیمیشن لارا نیز بسیار خیره کننده طراحی شده است و به شما حس همراهی با او را منتقل میکند به گونه ای که هر جهش و گریزی که در طول بازی رخ میدهد چنان واقعی به نظر میرسد که شما را مجذوب خود میکند .

به جرات میتوان اذعان کرد که بازی Rise of The Tomb Raider یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۵ است . این بازی هم اکنون برای کنسول Xbox 360 و Xbox One منتشر شده است و نسخه PC آن نیز کمتر از دو هفته دیگر یعنی در تاریخ ۸ بهمن منتشر خواهد شد . اما دارندگان کنسول PlayStation 4 برای تجربه این بازی باید کمی بیشتر صبر کنند زیرا انتشار این بازی برای کنسول PlayStation 4 به سال بعد موکول شده است .

Tomb Raider

برای سفارش زیرنویس فارسی بازی Rise of The Tomb Raider ( نسخه PC ) به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر بازی را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : مهدی طالبی

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی