ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فعالیت‌های فراطبیعی ۷

کسی را سراغ نداریم که اهل فیلم‌های ترسناک باشد و مجموعه فیلم‌های فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity)، را نشناسد. اولین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها در سال ۲۰۰۷، روانه سالن‌های سینما شد. این فیلم که بودجه‌ بسیار کمی برای ساخت آن خرج شده بود، توانست به فروش بسیار چشمگیری دست پیدا کند. به لطف این شرایط، زمینه برای ساخت نسخه‌های بعدی فیلم‌های فعالیت فراطبیعی هموار شد. جالب است بدانید از ۲۰۰۷ تاکنون، ۷ نسخه از این فیلم‌ها ساخته‌ شده‌اند. در سال ۲۰۲۱ نیز شاهد اکران فعالیت‌های فراطبیعی ۷ : نزدیک‌ترین خویشاوند هستیم. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، سبک‌و‌سیاق ساخت آثار مجموعه‌ فیلم‌های فعالیت فراطبیعی را دارد، با این حال به لحاظ داستان، با روایتی ترسناک طرف هستیم که مو به تن مخاطب سیخ می‌کند. به همین منظور اکران هفتمین نسخه از فیلم‌های فعالیت‌های فراطبیعی را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان این فیلم ترسناک و هنرپیشه‌های آن داشته باشیم.

داستان فیلم فعالیت‌های فراطبیعی ۷ از چه قرار است؟

نقش اول این فیلم دختری جوان است که به دنبال خویشاوندانش می‌گردد. این دختر متوجه می‌شود که خویشاوندانی در منطقه‌ای دورافتاده دارد. این افراد سبک زندگی آمیش (Amish) را دنبال می‌کنند. جالب است بدانید آمیش‌ها، افراد مذهبی هستند که تمایلی به استفاده از فناوری‌های نوین ندارند. آمیش‌ها بدون نیاز به بیمه و کمک‌های دولتی، در منطقه‌ای دور از شهر اتراق می‌کنند و با بناکردن خانه‌های چوبی، روزگار را به سنتی‌ترین شکل ممکن می‌گذرانند. دختر نقش اول داستان فیلم فعالیت‌های فراطبیعی ۷، برای پیدا کردن خویشاوندانش، به دهکده آمیش‌ها می‌رود. این دهکده، در نگاه اول از آرامش خوبی برخوردار است. اعضای ساکن در این دهکده نیز مردمان مهمان‌نوازی هستند که آزارشان به مورچه هم نمی‌رسد. با این حال از آنجایی که با فیلمی ترسناک روبه‌رو هستیم، ماجراهای بسیار ترسناکی در لایه‌های زیرین داستان فیلم فعالیت‌های فرا طبیعی ۷، نهان شده است. دختر نقش اول داستان پس از مدتی متوجه می‌شود که مردمان این دهکده رفتارهای عجیب‌و‌غریبی دارند و با اتفاق‌های ترسناکی موجه می‌شود. این اتفاق‌های ترسناک کار را به جایی می‌رساند تا فیلم فعالیت‌های فرا طبیعی ۷، به اثری وحشتناک تبدیل شود که تماشاگران را تا آخرین لحظه به حال خودشان آرام نمی‌گذارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم فعالیت فراطبیعی ۷

اگر تاکنون مجموعه فیلم‌های فعالیت فراطبیعی را دنبال کرده باشید، حتماً در جریان هستید که هنرپیشه‌های مطرحی در این فیلم‌ها حضور ندارند. این قانون در هفتمین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها نیز رعایت شده است. امیلی بِیدر، هنرپیشه تازه‌کار و زیبارو، نقش اول این فیلم را بر عهده دارد. سکان کارگردانی این فیلم در دستان ویلیام ایبانک، قرار گرفته است. جالب اینجاست که فعالیت فراطبیعی، اولین تجربه کارگردانی ایبانک به حساب می‌آید. فیلمنامه این اثر را کریستوفر لاندِن نگاشته است. جالب‌تر اینکه کریستوفر لاندن، تاکنون نگارش فیلمنامه‌های چندین نسخه دیگر از مجموعه فیلم‌های فعالیت فراطبیعی را هم انجام داده است. با توجه به فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت هفتمین نسخه از فیلم‌های فعالیت فراطبیعی می‌توان پیش‌بینی کرد با اثری روبه‌رو هستیم که طرفداران این‌گونه فیلم‌ها را راضی نگه خواهد داشت.

در مجموع پیشنهاد می‌کنیم اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک هستید و نسخه‌های قبلی مجموعه فیلم‌های فراطبیعی را دیده‌اید، تماشای هفتمین نسخه از این آثار را از دست ندهید. از طرف دیگر از آنجایی که فیلم فعالیت‌های فراطبیعی: نزدیک‌ترین خویشاوند، داستان مستقلی دارد، تماشای این اثر برای علاقه‌مندان فیلم‌های ترسناک نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی