ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم آمبولانس

طرفداران فیلم‌های اکشن و پرزدخورد مایکل بِی را به‌خوبی می‌شناسند. این کارگردان آمریکایی سابقه ساخت پرهیجان‌ترین فیلم‌های پرفروش تاریخ سینما را در کارنامه‌اش دارد. خوشبختانه مایکل بِی، کارگردانی پرکار است که گاه‌و‌بیگاه اثری جدید روانه سالن‌های سینما می‌کند. یکی از این آثار که به تازگی اکران شده، آمبولانس نام دارد. در این فیلم نیز همانند دیگر آثار مایکل بِی با صحنه‌های هیجان‌انگیزی روبه‌رو هستیم. منتقدانی که فیلم آمبولانس را دیده‌اند بر این باور هستند هیجان این اثر به اندازه‌ای است که مخاطب حتی برای لحظه‌ای نمی‌تواند از تماشای فیلم غافل شود. فیلم آمبولانس در کنار داستانی هیجان‌انگیز و کارگردانی صاحب‌ سبک، هنرپیشه‌های طرازاولی حضور دارند که گل سرسبد آن‌ها جیک جیلنهال است. از آنجایی که می‌دانیم مایکل بی طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندانِ ایرانی فیلم‌های اکشن دارد، در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم آمبولانس میندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم آمبولانس

داستان این فیلم زندگی کهنه‌سربازی را روایت می‌کند که برای درمان همسرش نیاز به پول هنگفتی دارد. این کهنه‌سرباز که آه در بساط ندارد تا با ناله سودا کند، برای پوشش هزینه‌های درمان همسرش دست به سرقت می‌زند. وی برای انجام این سرقت از برادر نانتی خود کمک می‌گیرند. این دو برادر به بانک لس‌آنجلس دستبرد می‌زنند و حدود ۳۲ میلیون دلار دزدی می‌کنند. با این حال برنامه آن‌ها طبق نقشه پیش نمی‌رود و مجبور می‌شوند راه فرار دیگری انتخاب کنند. در این بین آمبولانسی که یک پرستار و پلیس زخمی را به همراه دارد از راه می‌رسد. این ۲ برادر برای فرار از دست ماموران پلیس چاره‌ای ندارند به غیر از این که سوار آمبولانس شوند.

 در نتیجه تعقیب‌و‌گریزی هیجان‌انگیز بین آمبولانسی که سرنشینانش گروگان گرفته شده و خودروهای پلیس انجام می‌شود. از آنجایی که یک افسر پلس زخمی سوار آمبولانس است، ۲ برادر سارق در کنار فرار از دست مامورین، نگران جان این افسر پلیس هستند و تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند تا در این بین کسی کشته نشود. فیلم آمبولانس همانند دیگر آثار مایکل بِی، روایتی هیجان‌انگیز دارد و از ابتدا تا انتها سراسر از صحنه‌های پرزدوخورد و جذاب است. این فیلم داستان قدیمی دزد و پلیس را با روایتی جدید و امروزی پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم آمبولانس

امکان ندارد با فیلمی از مایکل بی سروکار داشته باشیم و در آن خبری از هیجان نباشد. پسران بد، صخره، آرماگدون، چندین نسخه از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان، ۶ زیرزمینی و رنج و گنج از آثار مطرح مایکل بِی به حساب می‌آید. همان‌گونه که اشاره کردیم جیک جیلنهال، نقش اول این اثر سینمایی پرهیجان را بر عهده دارد. یحیی عبدالمتین و الیزا گنزالز از دیگر هنرپیشه‌های فیلم آمبولانس به حساب می‌آیند. با نیم‌نگاهی به کارنامه آثار مایکل بی می‌توان مطمئن شد که در فیلم آمبولانس با اثری هیجان‌انگیز و جذاب روبه‌رو هستیم.

در مجموع باید گفت اگر طرفدار فیلم‌های پرزدوخورد هستید و دلتان برای مشاهده اکشنی جانانه تنگ شده، تماشای فیلم آمبولانس را به فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک مشاهده این اثر برای طرفداران مایکل بِی و جیک جیلنهال نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی