ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم بخشوده

انصافاً باید گفت رالف فاینز از آن دسته هنرمندانی است که بدون حاشیه کار می‌کند. این هنرمند که سال‌های سال است چهره خوش‌تیپ وی را در پرده‌ نقره‌ای می‌بینیم، آثار رالف فاینز یکی از دیگری درخشان‌تر هستند. در این زمینه می‌توان به فیلم‌های مطرحی مانند بیمار انگلیسی، هتل بزرگ بوداپست و خواننده اشاره کرد. به‌تازگی جدیدترین فیلم رالف فاینز با نام بخشوده (The Forgiven) اکران شده است. در این فیلم در کنار رالف فاینز، جسیکا چستین، هنرپیشه زیباروی آمریکایی نیز حضور دارد. فیلم نابخشوده داستانی پرتعلیق را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. از آنجایی که مطمئن هستیم رالف فاینز طرفداران زیادی در بین خواننده‌های ما دارد، اکران جدیدترین اثر این هنرپیشه را به فال نیک گرفتیم تا با به داستان فیلم بخشوده اشاره کنیم. در پایان نیز همانند روال همیشه، فهرست هنرپیشه‌های فیلم بخشوده را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم بخشوده از چه قرار است

رالف فاینز در این فیلم نقش دیوید هَنینگِر (David Hanninger)، شوهری ثروتمند را ایفا می‌کند. وی به‌رغم پول و ثروت بسیار زیاد، زندگی خانوادگی خوبی ندارد. درواقع مدت زیادی است که رابطه میان دیوید و همسرش شکرآب شده. از طرف دیگر هنرنمایی جسیکا چستین را در این فیلم شاهد هستیم. چستین در این اثر نقش جو هنینگر (Jo Hnninger)، همسر دیوید هنینگر را ایفا می‌کند. جو نیز دل خوشی از شوهرش ندارد و به دنبال طلاق است. این زوج ثروتمند در حین گذران تعطیلاتی اشرافی در مراکش هستند. از قضای روزگار دیوید هنینگر و همسرش به مهمانی لاکچری در مراکش دعوت می‌شوند.

این زوج عازم مهمانی می‌شوند تا مشاجره‌هایی که بین آن‌ها وجود دارد را در این مهمانی فراموش کنند. با این حال سرنوشت برنامه‌های دیگری برای زوج هنینگر در سر دارد. این زوج در راه رسیدن به مهمانی، جوانی مراکشی را زیر می‌گیرند. این جوان در کنار جاده مشغول فروش فسیل بود که با خودروی هنینگر تصادف می‌کند و جان می‌بازد. کشته‌شدن این جوان توسط دیوید هنینگر، باعث می‌شود داستانِ فیلم جنبه‌ای دلهره‌آور پیدا کند. این زوج بر سر دوراهی‌های زیادی قرار می‌گیرند و ماجراهای غیرقابل‌پیش‌بینی برایشان اتفاق میفتد.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم بخشوده

برای شما گفتیم که رالف فاینز نقش اول مرد را در فیلم بخشوده بر عهده دارد. منتقدانی که این اثر را دیده‌اند بر این باور هستند که رالف فاینز برای فیلم بخشوده چیزی کم نگذاشته و طبق معمول با اثری درخشان روبه‌رو هستیم. از طرف دیگر جسیکا چستین، نقش اول زن این فیلم را ایفا کرده است. طرفداران جسیکا چستین به‌خوبی با هنرنمایی این هنرپیشه زیبارو آشنا هستند. چستین نیز نقش‌آفرینی چشمگیری در مقابل رالف فاینز به نمایش گذاشته است. داستان فیلم بخشوده از کتابی با همین نام، نوشته لارِنس آزبُورن، اقتباس شده است. آزبورن، نویسنده‌ سرشناس انگلیسی است که کار خود را با روزنامه‌نگاری آغاز کرد. وی تاکنون چندین جایزه معتبر را از انجمن‌های نویسندگی جهان از آن خود کرده است. جان مایکل مک‌دونا، سکان کارگردانی فیلم بخشوده را در اختیار دارد.

در مجموع باید گفت فیلم بخشوده، اثری است که تماشای آن را به طرفداران رالف فاینز و جسیکا چستین پیشنهاد می‌کنیم. به طرفداران فیلم‌هایی با داستان‌های غیرقابل‌پیش‌بینی و جذاب نیز پیشنهاد می‌کنیم تماشای فیلم بخشوده را به برنامه مشاهده فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی