ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم سونیک ۲

مجموعه‌ بازی‌های سونیک سالهای سال است که طرفداران بازی‌های ویدئویی را سرگرم نگه داشته است. محبوبیت این مجوعه‌ بازی‌ها، سلاطین هالیوود را به فکر ساخت نسخه‌ای سینمایی بر اساس شخصیت سونیک انداخت. ماحصل این تلاش، نسخه اول فیلم سونیک بود که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. در این فیلم هنرپیشه‌های ترازاولی مانند جیمز مارسدن و جیم کری حضور داشتند. فیلم سونیک خارپشت به‌سرعت به یکی از آثار پرفروش ۲۰۲۰ تبدیل شد. در نتیجه شرایط برای ساخت دومین نسخه از این فیلم مهیا شد. اکنون نیز شاهد اکران نسخه دوم فیلم سونیک هستیم. سونیک ۲ نیز همانند اولین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها به‌سرعت محبوب شد و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. به همین دلیل در ادامه نگاهی به داستان فیلم سونیک ۲ میندازیم. در پایان نیز هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیلم پرطرفدار را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم سونیک ۲ از چه قرار است؟

اِگمَن، شخصیت شرور فیلم سونیک ۱، در این فیلم در سیاره‌ قارچ‌ها گرفتار می‌شود. در دومین نسخه سونیک، اِگمن با کمک ناکلز، از این سیاره فرار می‌کند. همان‌گونه که حدس زدیده‌اید، اِگمن که دشمن‌ شماره‌یک سونیک است، به زمین می‌آید تا انتقامش را از این خارپشت بامزه و سریع‌السیر بگیرد. در این بین به دنبال اتفاق‌هایی، سونیک با ناکلز درگیر می‌شوند. تیلز به سونیک کمک می‌کند تا از مهلکه فرار کند. از طرف دیگر اِگمن الماسی ارزشمند را بدست می‌آ‌ورد. وی برای بدست آوردن این الماس، ناکلز را در مبارزه با سونیک تنها می‌گذارد. این رفتار بهانه‌ای می‌شود تا ناکلز با سونیک برای نابودی اِگمن هم‌پیمان شود. مبارزه میان سونیک، ناکلز و اگمن، به نبردی نابرابر تبدیل می‌شود. زیرا اِگمن با دستیابی به الماسی که اشاره کردیم، نیرویی ماورایی دارد که به این راحتی‌ها از بین نمی‌رود. این داستان با جلوه‌های بصری جذاب و روایتی بامزه پیش‌ روی مخاطب قرار می‌گیرد. به همین دلیل فیلم سونیک ۲ توانسته در کنار کودکان، نظر بزرگسالان را هم جلب کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم سونیک ۲

تقریباً تمامی هنرپیشه‌‌های مطرح نسخه اول فیلم سونیک، در نسخه ۲ این فیلم نیز حضور دارند. جیم کری، گل‌ سرسبد هنرپیشه‌های این فیلم است. وی با هنرمندی تمام نقش اِگمن را ایفا کرده است. تیکا سومپتر، ناتاشا رائول، بن شوارتز، آدام پالی، شیمار مور و کالین اوشاگنسی دیگر هنرپیشه‌های مطرح فیلم سونیک ۲ هستند. موسیقی این اثر را جانگی ایکس‌ال برعهده دارد. سکان کارگردانی سونیک ۲ در دستان توانمند جف فاولر قرار دارد. اگر یادتان باشد، جف فاولر نسخه اول این فیلم را هم کارگردانی کرده است. به همین دلیل اگر نسخه اول فیلم سونیک برای شما جذاب بوده، دومین نسخه این فیلم نیز شما را حسابی سرگرم خواهد کرد. موفقیت‌های فیلم سونیک ۲ باعث شده تا ساخت سومین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها تایید شود. از طرف دیگر قرار است فیلمی با تمرکز بر شخصیت ناکلز در مجموعه آثار سینمایی سونیک ساخته شود.

در مجموع باید گفت فیلم سونیک ۲ اثری تماشایی است که در کنار کودکان، بزرگسالان را هم سرگرم می‌کند. تماشای این فیلم به طرفداران جیم‌ کری نیز پیشنهاد می‌شود. جیم کری نقش‌آفرینی چشم‌گیری در فیلم سونیک ۱ و سونیک ۲ دارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی