ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم شهر گمشده

ساندرا بولاک از آن دسته هنرپیشه‌های ترازاولی است که فیلم بد در کارنامه‌اش ندارد. به همین دلیل آثار این هنرپیشه را می‌توان با چشم‌بسته انتخاب کرد. خوشبختانه بولاک از آن دسته هنرمندان پرکاری است که سالی چند فیلم بازی می‌کند. به همین دلیل طرفداران این هنرپیشه زیبارو فرصتی برای تماشای آثار مختلفی از ساندرا بولاک بدست می‌آورند. یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که با هنرنمایی ساندرا بولاک روانه سالن‌های سینما شده، اثری با نام شهر گمشده (The Lost City) است. این فیلم داستانی کمدی و پرزدوخورد دارد. به همین دلیل لحظه‌هایی سرشار از خنده و هیجان را پیش روی مخاطب قرار می‌‌دهد. فیلم شهر گمشده در کنار داستانی جذاب، از هنرپیشه‌های توانمندی بهره گرفته است. به همین دلیل اثری است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. در ادامه با هم نگاه کوتاهی به داستان فیلم شهر گمشده میندازیم. در پایان نیز هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیلم را بررسی می کنیم.

داستان فیلم شهر گمشده

ساندرا بولاک، در فیلم شهر گمشده نقش رمان‌نویسی مشهور را ایفا می‌کند. چنینگ تیتوم نیز جوان خوش‌تیپی با نام آلن کاپریسون است که نقش‌آفرینی مدل جلد کتاب‌های این نویسنده‌ را برعهده دارد. نویسنده داستان که در فیلم با نام لورتا سیج شناخته می‌شود، به لحاظ روحی دچار افسردگی شده و دیگر حوصله نوشتن رمان‌های جدید را ندارد. در این بین میلیاردی شرور با نام ابیگیل فیرفکس، لورتا سیج را گروگان می‌گیرد تا وی را وادار کند که پرده از متنی باستانی بردارد. از قرار معلوم این متن، آدرس گنجی گمشده را برملا می‌کند. به دنبال اتفاق‌های بامزه‌ای، از فردی با نام جک ترینِر برای نجات لورتا سیج کمک گفته می‌شود. جک ترینر و آلن کاپریسون به دنبال نجات لورتا سیجی راه جنگلی مرموز را در پیش می‌گیرند. نجات لورتا سیج و پیداکردن گنجی که به آن اشاره کردیم، داستان‌های بامز‌ه‌ای را در فیلم شهر گمشده رقم می‌زند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم شهر گمشده

برای شما گفتیم که ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم هنرپیشه‌های از هنرپیشه‌های اصلی فیلم شهر گمشده به حساب می‌آیند. در کنار این چهره‌های سرشناس، برد پیت نیز در نقش جک ترینر هنرنمایی کرده است. به چهره‌های سرشناسی که اضافه کردیم، نام دنیل ردکلیف را هم اضافه کنید. پتی هریسون، بوئن ینگ، اسکار نونز، جوآن پرینگل و هکتور آنیبال از دیگر هنرپیشه‌های مطرح فیلم شهر گمشده به حساب می‌آیند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های ارون نی قرار دارد. فیلمنامه این اثر را ست گوردون، نگاشته است. با نگاهی به فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم شهر گمشده می‌توان گفت که این اثر به لحاظ چهره‌های سرشناس چیزی کم‌و‌کسر ندارد.

در مجموع باید گفت اگر اهل تماشای فیلم‌های بامزه هستید و از مشاهده آثاری با صحنه‌های پرزدوخورد خوشتان می‌آید، تماشای فیلم شهر گمشده را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. مطمئن هستیم هواداران ساندارا بولاک نیز از مشاهده هنرپیشه‌ دلخواه خود در نقشی بامزه و خنده‌دار لذت می‌برند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی