ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم صندلی داغ

چهره‌های سرشناسی مانند مل گیبسون در فیلم صندلی داغ (Hot Seat) حضور دارند، اما به رغم حضور مل گیبسون، صندلی داغ به‌دلیل هنرنمایی سام اصغری برای ایرانی‌ها معروف شده است. فیلم صندلی داغ در کنار حضور این سلبریتی ایرانی و هنرپیشه‌های سرشناس دیگری مانند کِوین دیلِن، داستانی پرهیجان دارد و صحنه‌های دلهره‌آوری را در این فیلم مشاهده می‌کنیم. فیلم صندلی داغ در مدت کمی که اکران شده، فروش نسبتاً چشمگیری را از آن خود کرده است. از آنجایی که مطمئن هستیم علاقه‌مندان دنیای سلبریتی‌ها از کنار اثری که در آن سام اصغری حضور دارد، به‌راحتی نمی‌گذرند، در ادامه معرفی کوتاهی از فیلم صندلی داغ آماده کرده‌ایم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، تصمیم درستی درباره تماشای فیلم صندلی داغ بگیرید.

داستان فیلم صندلی داغ از چه قرار است؟

قبل از اینکه به داستان فیلم صندلی داغ بپردازیم، باید به این نکته اشاره کنیم که تاکنون آثار مختلفی با نام صندلی داغ روانه سالن‌های سینما شده‌اند. با این حال صندلی داغی که اکنون درباره آن صحبت می‌کنیم، فیلمی محصول ۲۰۲۲ است که مل گیبسون و سام اصغری در آن حضور دارند. ناگفته نماند فیلم صندلی داغ محصول ۲۰۲۲، در ایران با نام موقعیت تعیین کننده نیز شناخته می‌شود. اکنون برگردیم به داستان فیلم صندلی داغ. در این اثر شخصیتی با نام فِریار (Friar) که یدطولایی در هکری دارد و بازنشسته شده، بمبی را در زیر صندلی‌‌اش پیدا می‌کند. این بمب توسط هکر دیگری زیر صندلی فریار کار گذاشته شده تا وی از راه دور یکی از بانک‌های معروف را هک کند.

هکر تهبکار از فریار می‌خواهد تا این پول را پس از سرقت، به حساب وی واریز نماید. در این بین کارشناس بمب‌شناسی پردل‌و‌جرئت از راه می‌رسد و هکر تهبکار، به گونه‌ای صحنه‌سازی می‌کند که پلیس باور کند فریار، خودش این بمب را کار گذاشته است. اینجاست که فریار چاره‌ای ندارد به غیر از اینکه بیگناهی‌اش را به پلیس ثابت کند و هویت هکری که وی را مجبور به تهبکاری کرده را پیدا نماید. داستان فیلم صندلی داغ‌، روایتی پرهیجان است که با بازی جذاب سام اصغری، صحنه‌های دلهره‌آوری را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم صندلی داغ

برای شما گفتیم که مل گیبسون، نقش اصلی را در فیلم صندلی داغ بر عهده دارد. در کنار این هنرپیشه توانمند، سام اصغری و کوین دیلن نیز ایفای نقش کرده‌اند. سام اصغری چهره‌ای شناخته شده برای طرفداران دنیای سلبریتی‌هاست. این ایرانی خوش‌تیپ بیشتر به دلیل ازدواج با بریتنی اسپیرز، خواننده زیبارو معروف شد. جیمز کالِن، کارگردانی فیلم صندلی داغ را بر عهده دارد. جایزه معتبر اِمی در کارنامه جیمز کالن خودنمایی می‌کند. با توجه به اینکه از جیمز کالن تاکنون آثار مطرحی را دیده‌ایم، انتظار می‌رود این کارگردان برای فیلم صندلی داغ نیز چیزی کم نگذاشته باشد.

در مجموع باید گفت مطمئن هستیم طرفداران سام اصغری از تماشای فیلم صندلی داغ لذت خواهند برد. مشاهده این فیلم به علاقه‌مندان آثار دلهره‌آور و هیجانی نیز پیشنهاد می‌شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی