ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم وسوسه ‌برانگیز

سیاست از آن دسته موضوعاتی است که سلاطین هالیوود همیشه نگاه خاصی به آن دارند و هر از گاهی شاهد فیلم‌های سیاسی جنجال‌برانگیزی هستیم که پرده از اسرار رمزآلود دنیای سیاست بر می‌دارند، گاهی اوقات نیز سیاست دست‌مایه ساخت فیلم‌های کمدی می‌شود و تاریک و روشن دنیای سیاست را در این فیلم با نگاهی طنزآمیز مشاهده می‌کنیم. یکی از این فیلم‌ها «وسوسه ‌برانگیز» (Irresistible)، است. در این فیلم داستانی بامزه و جذاب از رقابتی سیاسی در شهر «ویسکانسین» (Wisconsin)، روایت می‌شود. لحاظ هنرپیشه نیز «استیو کارل» (Steve Carell)، کمدین معروف در «وسوسه‌برانگیز» ایفای نقش کرده است و تبلیغاتی که تاکنون از این فیلم‌ دیده‌ایم، از فیلمی بامزه و شاد حکایت دارد. در نتیجه خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به داستان و عوامل «وسوسه‌ برانگیز» بیاندازیم.

در وسوسه ‌برانگیز با چه داستانی روبرو هستیم

در همین ابتدا برای شما بگوییم که در سال ۲۰۰۶ فیلمی با نام «وسوسه ‌برانگیز» به پرده نقره‌ای راه پیدا کرد، این فیلم داستانی جنایی داشت و با فیلم «وسوسه‌برانگیز» ۲۰۲۰ تفاوت دارد. «وسوسه ‌برانگیز»، نگاهی طنز به رقابتی سیاسی در شهر «ویسکانسین» می‌اندازد. ماجرا این فیلم از این قرار است که «گری زیمر» در نقش استراتژیست سیاسی تراز اولی ظاهر می‌شود که سنگ حزب دموکرات را به سینه می‌زند و به صورت اتفاقی در جریان تلاش‌‌های سرهنگ بازنشسته‌ای با نام «جک هِیستینگ» (Jack Hastings) برای احقاق حق کارگران شهر «ویسکانسین» قرار می‌گیرد و بر آن می‌شود تا به لحاظ سیاسی به این سرهنگ بازنشسته کمک کند.

در این بین جناح جمهوری‌خواه نیز دست روی دست نمی‌گذارد و «فیث بروستِر» (Faith Brewster) را که استراتژیست برجسته‌ای است را به مصاف «گری زیمر»،‌ می‌فرستد. جالب اینجا است که «فیث بروستر» به عنوان رقیب و دشمن شماره یک «گری زیمر» شناخته می‌شود و تقابل این دو استراتژیست مطرح زمینه مشکلات تازه‌ای را به دنبال دارد. در این بین مردم محلی نیز هر کدام با توجه به جناح‌گیری‌های شخصی که دارند به این دو استراتژیست می‌پیوندند تا شاهد روایت ماجرایی جالب و سرگرم کننده باشیم. ناگفته نماند که این داستان با لحنی طنز روایت می‌شود و از فیلمی صحبت می‌‌کنیم که سیاست را به دست‌مایه‌ای برای شادی و خنده مخاطب تبدیل کرده است.

هنرپیشه‌ها و عوامل وسوسه ‌برانگیز

برای شما گفتیم که «استیو کارل» نقش اول این فیلم را بر عهده دارد و اگر اهل تماشای سریال‌های کمدی باشید، حتماً «استیو کارل» را می‌شناسید و سریال بامزه و جذاب «اداره» (Office) را با بازی این هنرمند به خاطر دارید. «رز بیرن» (Rose Byrne)، هنرپیشه استرالیایی نقش مقابل «استیو کارل» را بر عهده گرفته و «کریس کوپر»، دیگر هنرپیشه توانای هالیوودی نقش «جان هیستینگ» را در این فیلم بر عهده دارد.

«جان استورات»، مجری، کارگردان و کمدین برجسته در نقش کارگردان «وسوسه‌برانگیز» حاضر شده و نویسندگی این فیلم نیز بر عهده این مجری برجسته است. به این ترتیب با توجه به حضور هنرپیشه‌های تراز اول و پرمخاطب و گروه کارگردانی و نویسندگی که در «وسوسه‌برانگیز» با آنها روبرو هستیم، انتظار می‌رود این فیلم لحظه‌های شاد و خاطره‌انگیزی را برای مخاطب فراهم کند.

در مجموع باید گفت اگر اهل فیلم‌های کمدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم «وسوسه‌برانگیز» را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه نمایید.

نویسنده: محمد کاملان

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی