ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم پسران بد برای همیشه

اگر اهل سینمای اکشن هستید به احتمال زیاد نام مجموعه فیلم‌ پسران بد به گوش شما خورد است. ماجرای ساخت این مجموعه فیلم‌ به سال ۱۹۹۵ باز می‌گردد. در آن زمان اولین نسخه از فیلم‌ های پسران بد در پرده نقره‌ای به نمایش گذاشته شد و افتخارات این فیلم، راه را برای ساخت نسخه‌ های بعدی آن هموار کرد. به همین دلیل در سال ۲۰۰۳ نسخه دوم فیلم پسران بد اکران شد و اکنون نیز در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران فیلم «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life)، هستیم. این فیلم به لحاظ داستان و هنرپیشه، به ریشه‌های پسران بد پایبند است و به همین دلیل نیز «پسران بد برای همیشه» فیلمی است که به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. در نتیجه در ادامه به معرفی کوتاه این فیلم خواهیم پرداخت.

چرا چشم ‌انتظار تماشای پسران برای همیشه هستیم؟

برای شما گفتیم که به‌ راحتی نمی‌توان از کنار مجموعه فیلم‌ پسران بد گذشت و برای اثبات این ادعا، دلایل محکمه‌ پسندی هم داریم. یکی از مهم‌ترین این دلایل،‌ تلفیق سبک اکشن و کمدی در این فیلم است. به این ترتیب با تماشای «پسران بد برای همیشه» با یک تیر دو نشان‌ زده‌اید و عملاً هم یک فیلم بامزه دیده‌اید و هم فیلمی اکشن و سرشار از صحنه‌های پر زد و خورد! از قرار معلوم داستان سومین نسخه از پسران بد، بر اساس نسخه‌های قبلی این فیلم‌ها ساخته شده است و با توجه به چیزی که در پسران بد یک و دو دیدیم، می‌توان پیش‌بینی کرد که سومین نسخه از پسران بد هم به لحاظ داستان چیزی کم و کسر نداشته باشد.

اگر با مجموعه فیلم‌های پسران بد آشنا هستید حتماً به خوبی می‌دانید که در اولین نسخه از پسران بد، «ویل اسمیت» (Will Smith) و «مارتین لارنس» (Martin Lawrence)، به عنوان زوج پلیس بامزه و پردل‌ و جرات حضور داشتند. این ترکیب به مذاق طرفداران فیلم ‌های هالیوودی خوش آمد و به همین دلیل نیز در «پسران بد ۲»، یک بار دیگر شاهد این ترکیب بودیم. خوشبختانه ترکیب «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» در سومین نسخه از پسران بد ثابت مانده است و یک بار دیگر این زوج هنری بامزه را در این فیلم مشاهده خواهیم کرد.

به لحاظ داستان نیز همان‌گونه که از فیلم‌های پلیسی و اکشن انتظار داریم، «ویل‌ اسمیت» و «مارتین لارنس» در این فیلم قرار است از جنایتی سازمان ‌دهی شده پرده بردارند و بدون شک در این مسیر، ضدوخوردهای فراوان و صحنه‌های بامزه زیادی را شاهد خواهیم بود.

عوامل ساخت پسران بد برای همیشه

در کنار «ویل‌ اسمیت» و «مارتین لارنس» که پای ثابت این فیلم به حساب می‌آیند، «ونسا هاجنز» (Vanessa Hudgens)، «الکساندر لودویگ» (Alexander Ludwig) و «چارلز ملتون» (Charles Melton)، ایفای نقش ‌کرده‌‌اند و کارگردانی این فیلم بر عهده «عدیل العربی» (Adil El Arbi) و «بلال فلاح» (Bilall Fallah)، واگذار شده است. این دو کارگردان به رغم اینکه سن و سال کمی دارند، کارنامه ‌ای درخشان در هالیوود از خود به جای گذاشته‌اند و با این حساب باید دید تا چه اندازه از عهده ساخت و پرداخت «پسران بد برای همیشه» بر خواهند آمد.

نویسنده: محمد کاملان

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی