ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم یک مکان ساکت: بخش دوم

اگر به سینمای وحشت علاقه دارید مطمئن هستیم «یک مکان ساکت» (A Quiet Place)، محصول ۲۰۱۸، را دیده‌اید و چه بسا که صحنه‌های ترسناک این فیلم را هنوز هم به خاطر داشته باشید. اگر خاطرتان باشد این فیلم ترس زیرپوستی را به مخاطب القا می‌کرد و داستان خاص آن اجازه نمی‌داد تا مخاطب چشم از تماشای فیلم بردارد. به همین دلیل نیز «یک مکان ساکت» به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۸ تبدیل شد و موفقیت این فیلم، مسیر را برای ساخت دومین قسمت «یک مکان ساکت» هموار کرد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران مجموعه‌ فیلم‌های «یک‌ مکان ساکت» هستید و برای تماشای دومین نسخه از این فیلم‌ ترسناک و هیجان‌انگیز لحظه‌شماری می‌کنید، در ادامه با معرفی کوتاه «یک مکان ساکت: بخش دوم» ما را همراهی کنید.

داستان یک مکان ساکت: بخش دوم

همان‌گونه که انتظار می‌رود، داستان «یک مکان ساکت: بخش دوم» ماجرهای قسمت اول این فیلم را دنبال می‌کند و اگرخاطرتان باشد داستان نسخه اول «یک مکان ساکت» در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد که در آن زمان موجواتی کشنده و مرگبار زمین را به تسخیر خود درآورده‌‌اند و بلای جان انسان‌ها شده‌اند. این موجوات خطرناک به صدا بسیار حساس هستند و با شنیدن کوچترین صدایی، محل انسان‌ها را تشخیص می‌دهند. به همین دلیل انسان‌های باقی‌مانده برای بقا چاره‌ای ندارند به غیر از اینکه سکوت اختیار کنند و تمام کارهای زندگی‌شان را در سکوت محض انجام دهند. در این بین خانواده‌ای متشکل از یک زوج و چند فرزند در مکان امنی از این موجوات پناه می‌گیرند اما اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود و این موجوات کشنده به جان اعضای این خانواده می‌افتند. ماجرای دومین قسمت «یک مکان ساکت» دقیقا از ادامه پایان قسمت اول این فیلم شروع می‌شود و خانواده‌ای که در مزرعه‌ای پناه گرفته‌‌بودند چاره‌ای پیدا نمی‌کنند به غیر از اینکه دل به دریا بزنند و سرپناه تازه‌ای پیدا کنند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت یک مکان ساکت: بخش دوم

«امیلی بلانت» (Emily Blunt)، هنرپیشه امریکایی بریتانیایی در کنار «جان کرازینسکی» (John Krasinski)، که در دنیای واقعی زن و شوهر هستند، در قسمت اول و دوم «یک مکان ساکت» نقش پدر و مادر خانواده را بازی می‌کنند. اگر قسمت اول این فیلم را دیده باشید، حتما با ما هم عقیده‌ هستید که «امیلی‌ بلانت» به لحاظ بازیگری در «یک مکان ساکت» چیزی کم نگذاشت و از آنجایی که داستان دومین قسمت از این مجموعه فیلم، حول محورمادر خانواده می‌چرخد، انتظار داریم که یک‌بار دیگر «امیلی‌ بلانت» بازی چشمگیری را در این فیلم ایفا کند. از طرف دیگر «جان کرازینسکی»، در کنار بازیگری، سکان کارگردانی «یک مکان ساکت» را نیز در اختیار داشت و کارگردانی دومین نسخه از این فیلم نیز به وی واگذار شده است. تمام این موارد باعث شده تا انتظارها از دومین قسمت «یک مکان ساکت» بیشتر شود. در مجموع باید گفت اگراز طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید و «یک مکان ساکت» را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید و مطمئن باشید که از دیدن دومین قسمت «یک مکان ساکت» پشیمان نمی‌شوید.

نویسنده: محمد کاملان

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی