ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم It Chapter Two

هنگامی که فیلم It کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۷ اکران شد، به موفقیت بسیار زیادی رسید. فیلم It نقدهای بسیاری خوبی از منتقدان دریافت کرد و یکی از پرفروش ترین فیلم های سال لقب گرفت. اما با تمام این تفاسیر این فیلم بر پایه نیمی از رمان استیون کینگ به همین نام ساخته شده بود. کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۹ دومین و آخرین قسمت این فیلم دوست داشتنی را با نام It Chapter Two منتشر کرد. کارگردان نسخه اول آن، اندی موشیاتی (Andy Muschietti) کارگردانی این نسخه را نیز بر عهده گرفت. یکی از فیلمنامه نویسان فیلم It بنام گری دابرمن (Gary Dauberman) نیز نگارش فیلمنامه فیلم It Chapter Two را به دست گرفت. فیلم It Chapter Two پایانی دوست داشتنی بر این اقتباس بسیار خوب از رمان استیون کینگ است. اگرچه باید بگوییم که نسبت به نسخه پیشین آن کمی جذابیت خود را از دست داده است، حس ترس را همانند فیلم It به بینندگان القا نمی کند و اندکی طولانی می باشد.

داستان فیلم It Chapter Two

در It Chapter Two شاهد بزرگسالی بچه های لوزرز کلاب هستیم. حال تمام بچه های لوزرز کلاب از شهر کوچک دری کوچ کرده اند و به دنبال رویاهای خود رفتند. مایک هانلون (با بازی عیسی مصطفی) (Isaiah Mustafa) تنها عضو بچه های لوزرز کلاب است که شهر دری را ترک نکرده است. او سال ها را صرف مطالعه دری و تاریخچه آن کرده است. دیری نمی گذرد که به نشانه های ظاهر شدن پنی وایز پی می برد و با دوستان خود پس از سال ها تماس می گیرد. قولی که به یکدیگر در تابستان ۱۹۸۹ برای شکست It دادند را به یادشان می آورد. وقت آن فرا رسیده است که پنی وایز را برای همیشه شکست دهند. آن ها پس از ۲۷ سال باید به شهر کوچک دری بازگردند تا باری دیگر با It رو به رو شوند.

بازیگران فیلم It Chapter Two

بازیگران مطرحی در نسخه دوم آن ایفای نقش می کنند. از جمله آن ها می توان به جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش بزرگسالی و سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) در نقش نوجوانی بورلی مارش، جیمز مک آوی (James McAvoy) در نقش بزرگسالی و جیدن مارتل (Jaeden Lieberher) در نقش نوجوانی بیل دنبرو و بیل هیدر (Bill Hader) در نقش بزرگسالی ریچی توزیر اشاره کرد.

در نهایت می توانیم بگوییم که It Chapter Two همانند نسخه پیشین آن جذابیت بسیار زیاد را ندارد. اگر شما It را دیده اید و حال می خواهید با انتظاری بسیار بالاتر به دیدن نسخه دوم آن بپردازید شاید اندکی ناامید شوید. فیلمنامه آن به خوبی قبل نوشته نشده است و مضمون داستان نیز به قدرت نسخه اول نیست. اما جلوه های ویژه بسیار فوق العاده ای دارد. فیلم It Chapter Two به طرفداران نسخه اول آن و همچنین رمان استیون کینگ به شدت توصیه می شود. تجربه دیدن این فیلم بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است حتی برای کسانی که طرفدار ژانر ترس نیستند. مدت زمان این فیلم ۱۶۹ دقیقه است و گروه سنی تماشای آن بزرگسال می باشد.   

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی