ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی پنج بازی برتر اندروید

Android

پنج بازی برتر اندروید : بازیهای پیشنهادی وبسایت فیلم مترجم

فهرست پنج بازی برتر اندروید پیشنهادی فیلم مترجم ترتیب خاصی ندارد و شما به تناسب سبک و سیاق هر بازی می توانید بر اساس ذائقه خود به بازی کردنِ آنها بپردازید.

لینک دانلود هر بازی با سرعت دانلود مناسب نیز تهیه شده است.

Clash

Clash Royale بازی استراتژیک ساخته شده توسط کمپانی نام آشنای SuperCell سازنده عناوین مشهور Clash of Clans و Hayday است. این بازی ترکیبی از بازی های کارتی، بازی های سبک دفاعی و مبارزه آنلاین می باشد. در ابتدای بازی هر یک از بازیکنان چهار کارت از یک دست کارت هشت تایی را انتخاب می کنند و به نوبت برای بدست آوردن قلعه حریف از آنها استفاده می کنند. علاوه بر کارت ، از بوستر ها و افزاینده های دیگری بنام اکسیر نیز برای افزایش قدرت کارتهای خودی یا کاهش قدرت کارت های دشمن استفاده می شود. بعد از پایان هر بازی امکانات و تروفی هایی برای بازیکنان باز شده و سطحشان در رنکینگ بازی بسته به میزان امتیاز کسب شده افزایش پیدا می کند. همانند تولیدات دیگر SuperCell در این بازی نیز محیط شاد و مفرحی طراحی شده و شخصیت ها همان چهره ها و رفتار بامزه Clash Of Clans یا HayDay را دارند. این بازی مانند بازیهای قبلی این شرکت می تواند بسیار اعتیاد آور باشد!

دانلود بازی Clash Royale

Ardan_Vainglory_Playtoko

Vainglory بازی مبارزه آنلاین و چند نفره یا همان MOBA در ابتدا طراحی شده برای سیستم عامل های IOS بود که اکنون نسخه مخصوص اندروید آن نیز مدتیست منتشر شده است. در این سبک بازی ها دو گروه متشکل از بازیکنان در نقش های مختلف در برابر یکدیگر قرار می گیرند و هر کدام می بایست پایگاه طرف مقابل را نابود کرده یا به تصرف خود در آورند. مسیر رسیدن به پایگاه دشمن با انواع برج های محافظ برای هر دو گروه و سربازهای مدافع کوچکی بنام مینیون مجهز شده که تا پای جان می جنگند و از پایگاهشان دفاع می کنند. منابع مورد نیاز برای افزایش قدرت و پیروزی در مسابقه در نقاط خاصی از نقشه و محیط بازی قرار گرفته و بازیکنان برای دست یابی و کنترل آنها با یکدیگر مبارزه می کنند. اگر علاقه مند به بازی های مخصوص کامپیوتر League of Legends ، Dota و یا نظیر آنها هستید قطعا از این بازی لذت خواهید برد. تفاوت اینجاست که حال می توانید یک MOBA پیشرفته و پرهیجان را در موبایل یا تبلت خود باز کنید.

دانلود بازی VainGlory

Poster1 (1)

هشت خوان عنوان یک بازی ایرانی در سبک کارتی است که بازیکنان در آن بصورت آنلاین با یکدیگر به رقابت می پردازند. این بازی در واقع نسخه ایرانی شده بازی آنلاین و مشهور Hearthstone ساخته کمپانی Blizzard می باشد با این تفاوت که در این نسخه به جای اُرک ها ، الفها و کوتوله ها از شخصیت های افسانه ای و اسطوره های ایرانی استفاده شده است. گرافیک بازی به عنوان یک بازی کارتی در نوع خودش خوب در آمده و و طراحی کارت ها به زیبایی انجام شده است. دو بازیکن با انتخاب از میان تخصص های مختلف موجود در بازی مثل شکارچی ، جنگجو ، راهب ، جادوگر و … دسته کارت های مورد علاقه خود را از میان کارت های هر کلاس و سری کارت های عمومی انتخاب کرده و با یکدیگر به رقابت می پردازند. بعد از هر بازی بازیکنان سنگ هایی را به عنوان جایزه دریافت می کنند که می توانند بوسیله آنها کارت های جدید یا سایر امکانات بازی را خریداری نمایند. گیم پلی بازی همانند نسخه آمریکایی اش بسیار جذاب و درگیر کننده است. اگر علاقه مند به بازی های کارتی هستید و دلتان می خواهد کلکسیونی از کارتهای زیبا و شخصیت های جذاب افسیانه ای مثل رستم و زال و فریدون با طراحی های زیبا داشته باشید حتما هشت خوان را امتحان کنید. این بازی را می توانید از مارکت بازار بصورت رایگان دانلود نمایید.

دانلود بازی هشت خوان از کافه بازار

maxresdefault

بازی Cut The Rope 2 یک بازی در سبک پازلی ساخته شده توسط کمپانی روسی بنام Zeptolab می باشد که بعد از موفقیت نسخه اول ، قسمت دوم آن نیز برای سیستم عامل اندروید عرضه گردیده است . هدف بازی کننده رساندن آبنبات گیر کرده در میان حبابها به موجود سبز رنگ و بامزه ای به نام Om Nom است. بسته به تعداد خطاهایی که بازیکن در حل کردن معما و رساندن آبنبات به Om Nom مرتکب شود ، در پایان هر مرحله ستاره دریافت می کند. تنها در صورتی می توانید تمامی ستاره های یک قسمت را دریافت کنید که معماهای هر مرحله را بدون خطا حل کرده باشید. Cut the rope یک بازی ساده ولی جذاب است که می تواند اوقات فراغتتان را به سادگی پر کند و شخصیت بامزه ای که برای این بازی طراحی شده است شما را بخنداند.

دانلود بازی Cut The Rope 2

Plants 1

بازی Plants Vs Zombies 2 یک بازی در سبک دفاعیست که نخست توسط کمپانی Popcap Games برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده و بعد از استقبال بسیار زیاد ، نسخه مخصوص اندروید آن نیز انتشار یافته است. در این بازی شما در نقش یک صاحب خانه ظاهر می شوید که با استفاده از انواع گوناگون گیاه در باغچه خانه اش در برابر ارتشی متشکل از زامبی های مختلف و خنده دار دفاع می کند. این بازی نظر مثبت بسیاری از منتقدان را بر انگیخت و نامزد دریافت جایزه بهترین بازی Interactive سال نیز شد .

دانلود بازی Plants VS Zombies 2

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی