ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مقایسه Infinite Warfare, Battlefield 1 و Titanfall 2

فیلم مترجم — اگر نمی دانید کدام یک از بازی های شوتر امسال مناسب شما است، جای درستی آمدید. همانطور که می دانید امسال برای بازی های سبک شوتر اول شخص سال بسیارعالی بوده است. در این پست سعی خواهیم کرد با دادن اطلاعات دقیق از سه بازی Titanfall 2 و Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 شما رو در خرید یکی از این سه بازی یاری دهیم. با اینکه تمرکز این پست فقط بر روی این سه بازی است اما امسال بازی های اول شخص دیگری هم به بازار آمده اند که برخی از آنها بسیار خوب ظاهر شده اند. بازی هایی از قبیل Doom، Killing Floor 2 Destiny: Rise of Iron، Overwatch و Deux Ex: Mankind Divided از این دسته هستند.

دلیل اینکه در این پست سعی داریم نه بهترین این سه بازی، بلکه بهترین این سه بازی از این لحاظ که چقدر با سلیقه شما سازگار است را مشخص کنیم این است که این سه بازی با فاصله ی بسیار کمی از هم منتشر شده اند و برخی از بازیکنان مطمئن نیستند کدام را برای خرید انتخاب کنند زیرا اکثرا توان خرید یک بازی را در زمانی کوتاه دارند یا و ترجیه می دهند فقط یک بازی اول شخص تهیه کنند و از ژانر های دیگر هم بهرمند شوند. Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر، Titanfall 2 در تاریخ ۷ آبان و Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان منتشر شده اند.

Titanfall 2

منتشر شده بر روی PS4، Xbox One و رایانه های شخصی

Titanfall 2 یک بازی تمام اکشن است. از روی دیوار راه رفتن، استفاده از قلاب برای جا به جایی سریع، پرش بلند و گیم پلی سرعتی گرفته تا درخواست برای سقوط تایتان شخصی شما که به صلاح های کشتار جمعی سنگینی مجهز است، همگی اینها Titanfall 2 رو تبدیل به عنوانی تماما اکشن و سریع کرده است.

Titanfall 1 سالها پیش با ارائه ی یک بخش چندنفره ی جاه طلبانه و نبرد وسیع و سنگین بین تایتان ها حرکت خوبی را آغاز نمود که این در Titanfall 2 از همیشه وسیع تر و بزرگ ترهم ظاهر شده است. اما Titanfall 2 فقط یک بازی چندنفره مانند نسخه اصلی آن نیست، بلکه با ارائه ی یک بخش داستانی زیبا نفس تازه ای به این سری  داده است.

بخش آغازین مراحل داستانی Titanfall 2 مانند هر فیلم تخیلی دیگری شروع می شود. گروهی از شورشیان به نام “شبه نظامیان مجاهد” در مقابل شرکت ظالم “Interstellar Manufacturing” می جنگند. شما در نقش Jack Cooper هستید. فرمانده ی Jack Cooper  در نبرد کشته می شود و Jack تایتان فرمانده اش به نام BT-7274 را تحت کنترل خود در می آورد. Jack Cooper و BT-7274 در ادامه برای زنده ماندن در پشت خطوط دشمن تلاش می کنند. داستان کلی بازی جذابیت خاصی ندارد، چه در نبرد با دشمن و چه در Boss Fight هایی که بعضا بیش از اندازه خسته کننده هستند. نکته ای که Titanfall 2 را متمایز می سازد رابطه ی بین خود Jack Cooper  و BT-7274 است که با دیالوگ هایی که بین این دو ردو بدل می شود زیبا تر شده است. شما معمولا قادر هستید از بین دو جوابی که بازی برای شما لیست می کند یکی رو انتخاب کنید تا Jack Cooper آن را به BT-7274 بگوید. این دیالوگ ها بعضا بسیار جالب و کنایه آمیز هستند و آینده ی زیبایی از رابطه ی بین انسان و روبات را به تصویر می کشند. روابط خوب این دو در گیم پلی هم دیده می شود طوری که مدام در حال همکاری و تلاش هماهنگ برای نجات هستند. تغییر نبرد از پای پیاده تا سوار شدن در داخل تایتان به آسانی یک دکمه انجام می شود اما تحت شرایط خاص شما مجبور به ترک BT-7274 هستید در حالی که ارتباط رادیویی خود را حفظ می کنید. بطور خلاصه، در تمامی نبرد ها این دو به یکدیگر متکی و نیازمند هستند و این باعث می شود بازیکن شروع به علاقه مند شدن به این روبات کند که این در نهایت به اوج خود می رسد.

می توان گفت Titanfall 2 بطور موفقیت آمیزی برای ایجاد فضاها از Half Life 2، برای سرعت گیم پلی از Vanquish و برای حرکات آکروباتیک از Bulletstorm الهام گرفته است. جایی که Titanfall 2 موفق به الهام گرفتن موفقیت آمیزی نیست حس شوتر این بازی است که شبیه به Call of Duty طراحی شده است اما به هیچ وجه نمی تواند به زیبایی و اعتیادآوری Call of Duty در این بخش ظاهر شود و بخاطر طراحی بد و کمبود سلاح ها و حضور تایتان ها در مود های محبوب بخش چندنفره که بازی را تبدیل به یک بازی Vehicle-based یا خودرو محور کرده است نمی تواند جای Call of Duty را پر کند. Titanfall 2 زمانی به نهایت زیبایی خود می رسد که در نبردی ترکیب شده از درگیری های پیاده و بر سوار تایتان شرکت کنید و به همین خاطر بعضی از مود های بخش چندنفره جذابیت خود را از دست داده اند. Bonuty Hunt و Capture the Flag از این قبیل مود های چندنفره هستند که استفاده از تایتان در آن اهمیت خاصی ندارند. مود Pilot vs Pilot نیز که تایتان ها در آن حضور ندارند نمی تواند به تنهایی جذاب باشد زیرا تعداد پرک ها و تجهیزاتی که توانید بر روی تعداد محدود تسلیحات بد طراحی شده نصب کنید محدود است.

Titanfall 2 همچنان بخاطر بخش داستانی قدرتمند خود یک اثر بی نظیر است و این را می توان در نمره های داده شده به این بازی در مقالات مجلات و وب سایت های معتبر مشاهد کرد. اما می توان فروش بسیار ضعیف این عنوان نسبت به Infinite Warfare و Battlefield 1 را بخاطر نقات ضعف ذکر شده در بالا دانست. یکی دیگر از دلایل شکست Titanfall 2 در فروش نسبت به رقبا را می توان زمان بندی بد EA Games در انتشار این بازی دانست. با اینکه منتقدان بارها به EA  بخاطر زمان انتشار Titanfall 2 هشدار داده بودند اما مسئولین EA با این ادعا که فروش Battlefield 1 لطمه ای به فروش Titanfall 2 نخواهد زد این هشدارها رد کردند. Titanfall 2 می توانست موفقیتی فراتر از چند کلمه ی تقدیر آمیز در وب سایت ها و نمرات متا داشته باشد اگر انتشار آن چند ماه به عقب یا جلو انداخته می شد و همچنین مود co-op به آن اضاف می شد تا بازیکنانی از اقشار متفاوت نیز به سمت آن جذب شوند.

گرافیک بازی نیز در کل تعریف خاصی ندارد اما با افکت ها، رنگ آمیزی ها و طراحی خوب مناظر دل انگیز گرافیک بازی قابل تحمل شده است.

خلاصه:

نقات قوت بازی: بخش داستانی بی نظیر، مپ های زیبا در بخش چندنفره، سیستم حرکتی سریع و فوق العاده، بخش چند نفره ی وسیع تر از نسخه اول بازی و رابطه جالب بین انسان و روبات

نقات ضعف بازی: گرافیک نسبتا پایین بازی، طراحی بد اسلحه ها، کمبود تسلیحات مختلف، کمبود مود های جذاب بخش چندنفره، کمبود اپشن های خصوصی سازی، کمبود پرک ها و تجهیزات متفاوت برای ایجاد سبک های مختلف گیم پلی و نبود co-op و split-screen

Battlefield 1

منتشر شده بر روی PS4، Xbox One و رایانه های شخصی

Battlefield 1 با بازگشت به گذشته نفسی تازه در سبک بازی های شوتر اول شخص است. مرحله ابتدایی بازی شاید یک از بهترین مقدمه ها در بخش داستانی بازی های سالهای اخیر باشد. برتری گرافیک چشم گیر بازی که به نظر یک نسل از بازی های کنونی جلوتر است حتی در PS4 و Xbox One قابل مشاهده است. موسیقی زیبای این بازی که با گرافیک باورنکردنی و داستان های اگرچه کوتاه اما جذاب از نقاط مختلف دنیا در زمان جنگ جهانی ترکیب می شود گویی شما را در یک فیلم جنگی قرار می دهد.

در طی بخش داستانی شما از نزدیک شاهد خونریزی های وسیع و بدی های جنگ هستید، گویی که بازی گرچه شما رو در محیط جنگ قرار می دهد اما شما رو از جنگ بیزار می کند و به صلح دعوت می کند. در پایان مرحله مقدماتی بازی که به تنهایی یک اثر شاهکار است شما شاهد سربازی هستید که از میان جسد های دوستان خود بلند می شود و در نه چندان دور تر از خود سربازی از دشمن را بیند که به طرف او اسلحه ای نشانه رفته است. هردو به سمت هم اسلحه ی خود را بالا می گیرند اما از جنگ خسته می شوند و سلاح خود را پایین می آورند. Battlefield 1 یک بازی جنگی اما صلح دوست است که با این شروع زیبا دوستی و صلح را به بشریت هدیه می کند.

در ادامه شاهد شرایط سخت سربازها در طی جنگ خواهید بود و در حالی که لجن روی اسلحه ی شما را گرفته است شاهد یک آتش افکن یا Flamethrower هستید که سربازان دشمن را زنده زنده آتش می زند تا راهی برای دوستان خود باز کند. گرافیک بازی همچنان خودنمایی می کند و دست از سر شما بر نمیدارد. شاید بتوان گفت گرافیک بازی برترین در میان بازی های بر روی کنسول است.

بخشه داستانی بازی دارای چند قسمت است که هرکدام دارای گیم پلی خاص خود هستند. در اولین بخش یک سرباز انگلیسی هستید که درون یک تانک در حال خط شکنی در خیابان های فرانسه هستید. در بخش دیگر، خلبان آمریکایی هستید که در آسمان ها در حال نبرد با هواپیما های دشمن هستید. در قسمتی دیگر، سربازی ایتالیایی با زره بسیار قدرتمند هستید که هم قطاران خود را زیر آتش سنگین دشمن به بالای کوه هدایت می کند. هر قسمت روایت، محیط و گیم پلی خاص خود را داراست و این نکته Battlefield 1 را متمایز می کند.

بخش چندنفره ی بازی نیز بسیار هیجان انگیز است و شما معمولا در آن مامور هستید که یا دشمن را به عقب برانید یا مناطق مختلف را بعد از شکست دشمن فتح کنید. مپ های بازی بسیار وسیع و نبرد ها گسترده هستند. سرورهای آنلاین بازی به راحتی ۶۴ پلایر را در بازی قرار می دهند و آن وقت است که باید برای زنده ماندن همکاری کنید. معماری ها و مناظر در مپ ها بی نظیر هستند و ضمن لذت بردن از تماشای آنها می توانید آنها را روی سر دشمن خراب و با خاک یکسان کنید.

طراحی مپ ها قوق العاده است ولی بخاطر بزرگی بیش از اندازه ی برخی از آنها اغلب ممکن است دوستان و دشمنان در مپ پراکنده شوند و یا بلافاصله بعد از Spawn شدن کشته شوید یا مثل من درست مقابل یک تانک Spawn شوید و دنبال دکمه ی “غلط کردم” بگردید. برخی اوقات شاید مدت طولانی سمت یک منطقه دو ماراتون بزنید و بالاخره بعد از رسیدن، قبل از اینکه نفسی تازه کنید و یک چای بنوشید، توسط یک تک تیر انداز که فلاسک چای مخصوص کمپرها را همراه خود دارد با اصابت گلوله ای به ابدیت بپیوندید. اما بعضی اوقات خوش شانس خواهید بود، مانند زمانی که من از داخل یک پنجره ۶ نفر رو از پا درآوردم اما در ادامه تانکی وارد کوچه شد و قبل از اینکه من چک کنم ببینم نارنجک با خودم آوردم یا نه و یا اینکه اصلا نارنجک در مقابل تانک کارساز هست یا نه، با شلیک گلوله ی تانک، من و خونه ای که درش مخفی شده بودم به ۷۷ تیکه مساوی تقسیم شدیم و در افق ملکوت درخشیدیم.

در نهایت می توان گفت DICE با ساخت بخش داستانی بی نظیر و بخش چندنفره ی هیجان انگیز در ساخت Battlefield 1 موفق عمل کرده است اما متاسفانه مراحل داستانی بازی به ۵ قسمت کاملا جدا و نامربوط تقسیم شده اند و این باعث ایجاد یک بخش تک نفره ی کوتاه، فراموش شدنی و ناپایدار شده است که از حس مستند بودن و نبود یک داستان یک پارچه رنج می برد. همچنین می توان به کمبود تسلیحات در بازی اشاره کرد که نمی توان بخاطر آن DICE  را ملامت نمود، زیرا که بازی در جنگ جهانی اول اتفاق می افتد و شاید تعداد محدودی از تسلیحات در آن زمان استفاده شده است اما همچنان طراحی فوق العاده محدود تسلیحات قابل تقدیر است.

خلاصه:

نقات قوت: بخش داستانی بی نظیر، بخش چندنفره ی وسیع ۶۴ نفره با حس جنگ جهانی اول، صلح دوستی بازی، گرافیک فوق العاده، موسیقی باشکوه،  صداگذاری کم نظیر، طراحی زیبای تسلیحات و تخریب پذیری مناظر و ساختمان ها

نقات ضعف: کوتاه بودن بخش داستانی، عدم وجود یک داستان یک پارچه در بخش تکنفره، صفحه های بارگذاری طولانی، بیش از حد بزرگ بودن برخی از مپ ها، کمبود تسلیحات و نبود بخش co-op و split-screen

Call of Duty: Infinite Warfare

منتشر شده بر روی PS4، Xbox One و رایانه های شخصی

Jon Snow بارها در سریال Game of Thrones  به ما هشدار داده بود که زمستان در راه است و بالاخره در نقش فرمانده ی ارتش فرازمینی Settlement Defense Front (SDF)  ظاهر شد و در یک حرکت جسورانه ارتش SDF را از کنترل زمین خارج کرد و حتی سعی بر براندازی United Nations Space Alliance (UNSA)  بر روی زمین کرد و در یک حمله غافل گیرانه نیمی از ناوگان هوایی ارتش Solar Associated Treaty Organization (SATO) را در ژنو محل برگزاری رژه ناوگان جهانی نابود کرد.

ارتش SDF قبل از سرکشی، وظیفه ی فراهم کردن منابع مورد نیاز زمین برای ادامه ی بقاء و ساخت ناوگان نظامی، نیروگاه و غیره را داشت اما به مرور زمان و با ایجاد شهرهای فضایی بر روی Mars یا مریخ، سیاره ای که بیشترین منابع غیر زمینی از آن استخراج می شد، مردم رفته رفته بخاطر دوری از زمین و فرهنگ های زمینی در گذر نسل ها دچار تغییرات اساسی شدند و فرهنگی فضایی خود را دارا شدند. همه ی اینها در کنار روی کار آمدن ژنرال جوان  Salen Kotch (Kit Harington) و متحد و یک پارچه ساختن ارتش SDF توسط او باعث شد SDF پایان اتحاد خود را باUNSA  و مردم زمین اعلام کند.

چیزی که در بالا خواندید مقدمه ی داستان بازی Infinite Warfare است که با معرفی شخصیت اصلی بازی، خلبان درجه یک UNSA به نام Nick Reyes و همکار او Nora Salter که در زمان حمله SDF در حال گشت و گذار در ژنو هستند ادامه می یابد. نبرد با SDF به خیابان های ژنو کشیده می شوند و ناوگان SATO یکی پس از دیگری به زمین سقوط می کنند و به آسمان خراش ها برخورد می کنند و یا به درون آب می افتند و با ایجاد تسونامی خفیف شمارو در حین بازی برای لحاظاتی غرق می کنند و همه ی اینها در حالیست شما کوچه به کوچه با نیروهای زمینی SDF نبرد می کنید تا به جت نظامی خود برسید که سهمی در این نبرد هوایی داشته باشید.

بله، هیجان بی پایان چیزیست که همیشه در بخش های داستانی Call of Duty وجود داشته است و مورد Infinite Warfare هم این بیش از پیش صدق می کند. از نبردهای هوایی میان جت ها، درگیری های پیاده تا خارج شدن از جو زمین و ادامه نبرد در جاذبه صفر چه در جت و چه خارج از جت و حرکت با کمک از گازهای جهت دهنده لباس فضایی یا قلاب، Infinite Warfare همیشه سعی بر واقعی جلوه دادن آینده ای که آن را ترسیم می کند را دارد و این نکته بسیار خوبیست. تمام تجهیزات فضایی استفاده شده در Infinite Warfare از اصلحه های انرژی محور گرفته تا ناوگان عظیم الجثه فضایی همگی می توانند در آینده به واقعیت بپیوندند. مقاله نویس Polygon در مصاحبه با چندتن از بازنشتگان نظامی و کارشناسان نظامی این مطلب را جویا شد و همه آنها تخیلی نبودن این تجهیزات را تایید کردند. به اضافه، تسلیحات انرژی محور حتی امروزه در برخی از ارتش های جهان بر روی ناوگان دریایی به طور آزمایشی استفاده می شوند.

داستان بخش تکنفره در ابتدا با هیجان زیادی آغاز می شود و با شخصیت پردازی بسیار قوی ادامه می یابد. یکی از هم قطاران  Nick Reyes روباتی به نام Ethan است که با هوش مصنوعی فوق العاده خود به سرعت همه چیز را فراگرفته و رفته رفته برای Nick Reyes بسیار مهم و ارزشمند می شود و ارتباط احساسی خاصی بین آنها شکل می گیرد و در پایان به اوج خود می رسد. گرافیک بازی در بعضی جاها بسیار عالی و چشم گیر است و در برخی جاها دارای بافت چندان خوبی نیست. طراحی تسلیحات در Infinite Warfare فوق العاده انجام شده است و از لحاظ کمیت هم خیلی جلوتر از Battlefield 1 و Titanfall 2 حرکت می کند. این تسلیحات شامل اسلحه های انرژی محور و اسلحه های معمولی که با گلوله کار می کنند می شوند.

شما همچنین می توانید با پرستیژ کردن در بخش چندنفره برخی ار تسلیحات Modern Warfare هم وارد بازی کنید! بخش تکنفره خوشبختانه نسبتا طولانیست و دارای Side Missions یا ماموریت های جانبی نیز هست که با انجام آنها به تسلیحات مرگباری دست می یابید. بخش تکنفره بازی شاید بهترین بخش چندنفره Call of Duty بعد از Modern Warfare باشد، البته اگر Black Ops 1 را حساب نکنیم.

بخش چندنفره بازی در یک جمله ترکیبی از ایده های نو و ادامه ی ایده های مورد پسند مردم در Black Ops 3 است. سیستم حرکتی محبوب Black Ops 3 در Infinite Warfare ادامه پیدا کرده است. همچنین چیزی مانند شخصیت های بخش چندنفره Black Ops 3 که آنها را با نام Specialists می شناختیم و هرکدام دارای قدرت های خاص خود بودند، در Infinite Warfare با نام Combat Rigs داریم، منتها با قدرت های متفاوت، پرک های جدید و ظواهر جدی تر.  اما همچنان مانند Black Ops 3 این قدرت های باعث تغییر محوریت بازی نمی شوند و هنوز هم برای برتری نسبت به دیگران باید شوتر خوبی باشید. سلاح های موجود در بازی به کل با Black Ops 3 فرق دارند و بر مراتب بیشتر و جذاب تر نیز هستند.

در کنار پرک های عمومی جدید و برخی پیوست ها یا Attachment های جدیدی که می توانید بر روی سلاح خود نصب کنید، هرکدام از شش  Combat Rig دارای سه ویژگی یا Trait و سه Payload Tech هستند که می توانید یک Trait و یک Payload رو انتخاب کنید و همزمان به بازی ببرید. در کنار پرک های عمومی، می توانید با Craft کردن Salvage که با بازی کردن آنرا بدست می آورید، سلاح های جدیدی بسازید که بر پایه ی سلاح های موجود در بازی هستند اما شکل ظاهری و عملکرد آنها به کلی در قالب پرک های اسلحه تغییر می کند. این سلاح ها Prototype Weapons  نام دارند و در کلاس های Common، Rare، Legendary و Epic شناخته می شوند. این یعنی بی نهایت اسلحه که با ترکیب پرکی های عمومی، پرک های اسلحه، پیوست اسلحه، ویژگی و Payload هر Combat Rig بی نهایت گیم پلی استایل یا سبک بازی می توانید درست کنید و در بازی بسته به سبک بازی خود استفاده کنید.

بخش زامبی بازی که Co-op است دارای محیطی بسیار سرگرم کننده، اسلحه ها، غول ها و Boss Fight های مخصوص به خود است. شما می توانید بخش زامبی و چندنفره را به صورت Split-Screen نیز تجربه کنید. همچنین می توانید Prototype Weapons هایی که در بخش چندنفره ساخته اید در بخش زامبی استفاده کنید. گرچه از برخی جهات بخش زامبی بازی شبیه به بهش زامبی Black Ops 3 است اما دست خوش تغییرات ساختاری شده است. داستان بخش زامبی جدا از بخش تکنفره و دارای داستان غنی خود است که در محتوای دانلودی بعدی بازی ادامه خواهد یافت. شعبده بازی چهار دوست را به سینمای اختصاص خود دعوت می کند تا آنها اولین شاهدان فیلم او باشند اما به محض شروع فیلم، چهار دوست به داخل تصویر کشیده و با زامبی ها مواجه می شوند. بخش زامبی همچنین دارای بخش Weapons Upgrade  یا Pack-a-Punch خود است که اسلحه های معمولی را تبدیل به اسلحه های انرژی محور و اسلح های انرژی محور را قوی تر می کند.

 

Infinite Warfare در زمانی عرضه شد که فضای اینترنت مملو از تنفر و انتقاد بیجا از این بازی بود، طوری که شاید هیچ Call of Duty دیگری تا یه این اندازه قبل از انتشار آن مورد حملات قرار نگرفته بود. از دیس لایک های میلیونی در یوتیوب برای اولین تریلر بازی گرفته تا محکوم شدن آن به شکست فقط و فقط بخاطر بردن Call of Duty به فضا، Infinite Warfare در زمانی منتشر شد که حملات علیه Call of Duty در فضای مجازی به اوج خود رسیده بود و این حملات تاثیر خود را در برخی از نمرات بی معنای داده شده به این بازی نشان داد. کار به جایی رسید که کوبیدن Call of Duty به طور مستقیم یا غیر مستقیم تبدیل به یک عادت برای صفحه توییتر رسمی Titanfall 2 شده بود.

اما جواب سازندگان بازی یعنی استودیو Infinity Ward زیرشاخه ی Activision تنها خود بازی و تصحیح تریلرسازی بود که باعث شد که قبل از انتشار بیشتر از Battlefield 1 و Titanfall 2 پیش خرید شود و در نهایت نیز پرفروش ترین بازی بر روی کنسول ها در سال ۲۰۱۶ شود.

خلاصه:

نقات قوت: بخش تکنفره به یاد ماندنی، بخش چندنفره ی اعتیادآور، بخش زامبی سرگرم کننده، داستان قوی، طراحی فوق العاده تسلیحات، وجود تعداد زیادی از تجهیزات متفاوت برای ایجاد سبک گیم پلی های مختلف در بخش چندنفره، تعداد زیاد تسلیحات، امکان split-screen در بخش چندنفره و زامبی، امکان co-op در بخش زامبی، شخصیت پردازی قوی بخش تکنفره و کم بودن یا نبود صفحه بازگذاری در بازی

نقات ضعف: کمبود نوآوری در بخش چندنفره، استفاده کم از بازیگران مشهور مانند Kit Harington در بخش تکنفره، دیر باز شدن برخی تجهیزات در بخش چندنفره، گرافیک نه چندان خوب بازی در بخش چندنفره در لحظه انتشار (با آپدیت گرافیکی حل شد)، وجود تنها یک مپ زامبی در لحظه انتشار حتی برای خریداران Season Pass

برترین های هر بخش از نظر Filmmotarjem:

بهترین گرافیک: Battlefield 1

بهترین بخش تکنفره: Call of Duty: Infinite Warfare

بهترین بخش چندنفره: Call of Duty: Infinite Warfare

بهترین نقشه های بخش چندنفره: Titanfall 2

بهترین سلاح ها: Call of Duty: Infinite Warfare

بهترین محتوای دانلودی: Titanfall 2

بهترین کیفیت صدا: Battlefield 1

بهترین شخصیت پردازی: Call of Duty: Infinite Warfare

بهترین گیم پلی: Call of Duty: Infinite Warfare

بهترین جاذبه هنری: Battlefield 1

بهترین اکشن: Titanfall 2

بهترین ارزش خرید از لحاظ قیمت و محتوا: Call of Duty: Infinite Warfare

بهترین تکنولوژی: Battlefield 1

بهترین نوآوری: Battlefield 1

بهترین سرور آنلاین:Battlefield 1

 

با اقتباس از TrustedReviews

 

 

 

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی