ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مهمترین بازی های هفته چهارم آبان ماه

وبسایت فیلم مترجم درصدد است از این پس و به صورت هفتگی مهمترین و مورد انتظار ترین بازی هایی که قرار است برای پلتفرم های مختلفی همچون PC, Xbox One, Playstation 4 و Nintendo Switch عرضه شود را معرفی کند تا شما همراهان فیلم مترجمی قبل از خرید هر یک از این بازی ها، اطلاعات مختصر و مفیدی از عناوین مورد نظر خود داشته باشید.

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

——————————————————————————————————————————————–

Lego Marvel Superheroes 2

تاریخ عرضه : ۲۳ آبان

عنوان Lego Marvel Superheroes 2، سه شنبه این هفته مهمان خانه های ما است. Lego Marvel Superheroes 2 که در حقیقت ادامه ای بر عنوان قبلی خود می باشد، توانسته با الهام از کامیک های مختلف مارول عنوانی سرگرم کننده و در عین دوست داشتنی ارائه دهد. عنوانی که در آن شاهد گرد هم آمدن شخصیت های مختلفی از دنیای مارول هستیم و از این رو شما به همراه اعضای خانواده خود می توانید از بین کاراکترهای مختلف، قهرمان مورد علاقه خودتان را انتخاب کرده و به انجام بازی بپردازید. این بازی قرار است امروز برای پلتفرم های PC, Xbox One, PS4 و Nintendo Switch عرضه شود.

——————————————————————————————————————————————–

L.A. Noire

تاریخ عرضه : ۲۳ آبان

بازی بسیار پر طرفدار L.A. Noire که در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم های PC, PS3 و Xbox 360 عرضه شده بود اکنون قرار است با کیفیت بصری بهتر برای کنسول های این نسل و همچنین Nintendo Switch منتشر شود. این بازی ماجرای یک کاراگاه جنایی به نام Cole Phelps را روایت میکند که در صدد است با بازجویی از شخصیت های مختلف که همگی برای این بازی خاص به زیبایی موشن کپچر شده اند معماهای قتل را یکی پس از دیگری حل کند. آنطور که ناشر این بازی اعلام کرده است، L.A. Noire با رزولوشن فوق العاده ۴K در کنسول های Xbox One X و PS4 Pro اچرا خواهد شد و این در حالی است که نسخه Nintendo Switch آن نیز از کنترل تاچ و ویژگی های دیگری که مختص کنسول جدید نینتندو است بهره می برد.

——————————————————————————————————————————————–

Star Wars Battlefront II

تاریخ عرضه : ۲۶ آبان

مهم نیست که شما به کدام یک از قسمت های سری Starwars بیشتر علاقه دارید، زیرا بازی Star Wars Battlefront II در هر صورت میتواند نیاز شما را از یک بازی فوق العاده در دنیای جنگ ستارگان برآورده کند. شخصیت ها و نقشه های متنوعی از سه گانه های مختلف فیلم Starwars برای این بازی تدارک دیده شده است و این در حالی است که نه تنها این بازی دارای یک بخش آنلاین بسیار گسترده خواهد بود بلکه بر خلاف قسمت قبلی خود، یک حالت داستانی بسیار زیبا و مهیج نیز با خود به همراه دارد. بازی Star Wars Battlefront II قرار است تا سه روز دیگر برای پلتفرم های PC, Xbox One و PS4 عرضه شود.

——————————————————————————————————————————————–

The Elder Scrolls V: Skyrim

تاریخ عرضه : ۲۶ آبان

اگر شما تا به حال از میان ورژن های مختلفی که از بازی The Elder Scrolls V: Skyrim تا کنون عرضه شده است نسخه ای را انتخاب نکرده اید، اکنون بهترین فرصت است که این کار را انجام دهید! این هفته قرار است دو نسخه مختلف از این بازی بزرگ و دوست داشتنی عرضه شود که یک نسخه آن مربوط به کنسول Nintendo Switch است و نسخه دیگر نیز مختص واقعیت مجازی یا همان PlayStation VR است که به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 قرار است عرضه شود. لازم به ذکر است که هر دوی این نسخه ها تجربه ای کامل از این بازی را ارائه می دهند و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

——————————————————————————————————————————————–

مترجم : مهدی طالبی

منبع : GameSpot

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی